Kulturalne narzekanie na rzeczywistość! Uwaga - zawiera offtopy!

ksanaru

Jako, że kilku osobom spodobał się hejt wątek - podejmujemy próbę numer 2. Proszę o kulturę i nie atakowanie innych. Hejtujmy, ale z rozwagą. Dla tych których poprzedni wątek ominął zostawiam link - https://dresscloud.pl/babble-box/plotki-i-ploteczki-na-dowolne-tematy/10332-hejt-watek&strona=6&j=364327?strona=1. I mam nadzieję, ze tym razem sobie ponarzekamy dłużej.




@Lacrimosa , @sufcia72, @rudamaruda, @naaatka, nie pamiętam kto jeszcze pisał, mam nadzieję , ze dotrzecie .

frambuesa
Lacrimosa • 2 dni temu
Przerasta mnie ilość rzeczy u mnie w pokoju :D I to takie klasyki: trzymać to bez sensu, ale wyrzucić też trochę szkoda. Z drugiej strony właśnie zaczęłam pisać w zeszytach, które tak trzymałam nie wiadomo po co i jednak się przydały. Nie mówiąc już o tym, że mama mi właśnie oznajmiła, że już nie ma gdzie butów upychać, a ja mam w pokoju 7 par, które musiałabym wynieść gdzie indziej xD.

Olaj • 2 dni temu
Tez tak mam 😉 Nie wyrzucę bo może się przyda 🙈

mam tak samo ! Ciągle z tym walcze ale bezskutecznie...

wenkka
Lacrimosa • 2 dni temu
Przerasta mnie ilość rzeczy u mnie w pokoju :D I to takie klasyki: trzymać to bez sensu, ale wyrzucić też trochę szkoda. Z drugiej strony właśnie zaczęłam pisać w zeszytach, które tak trzymałam nie wiadomo po co i jednak się przydały. Nie mówiąc już o tym, że mama mi właśnie oznajmiła, że już nie ma gdzie butów upychać, a ja mam w pokoju 7 par, które musiałabym wynieść gdzie indziej xD.

Olaj • 2 dni temu
Tez tak mam 😉 Nie wyrzucę bo może się przyda 🙈

frambuesa • 2 dni temu
mam tak samo ! Ciągle z tym walcze ale bezskutecznie...

Tez tak robilam. Wiecie jakie cuda znalazlam, jak oproznialam swoj pokoj u rodziców?

sailor
Lacrimosa • 2 dni temu
Przerasta mnie ilość rzeczy u mnie w pokoju :D I to takie klasyki: trzymać to bez sensu, ale wyrzucić też trochę szkoda. Z drugiej strony właśnie zaczęłam pisać w zeszytach, które tak trzymałam nie wiadomo po co i jednak się przydały. Nie mówiąc już o tym, że mama mi właśnie oznajmiła, że już nie ma gdzie butów upychać, a ja mam w pokoju 7 par, które musiałabym wynieść gdzie indziej xD.

Olaj • 2 dni temu
Tez tak mam 😉 Nie wyrzucę bo może się przyda 🙈

frambuesa • 2 dni temu
mam tak samo ! Ciągle z tym walcze ale bezskutecznie...

wenkka • 2 dni temu
Tez tak robilam. Wiecie jakie cuda znalazlam, jak oproznialam swoj pokoj u rodziców?

Opowiadaj 😁

Janettt

Ale się objadłam obiadem i ciasteczkami Jestem pełna, chciałam coś porobić, może ogarnąć trochę ten burdelnik w siostry pokoju, bo aktualnie w nim śpię, ale nie mam siły. Upiekłam ciasteczka, a teraz bolą mnie stopy, aż się boję co będzie jak wrócę do pracy i czeka mnie 8godzin stania na nogach (choć zależy pewnie w jakie miejsce trafię). Łapie mnie "śpiączka"

rena442

Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... . Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki .

wenkka
Lacrimosa • 2 dni temu
Przerasta mnie ilość rzeczy u mnie w pokoju :D I to takie klasyki: trzymać to bez sensu, ale wyrzucić też trochę szkoda. Z drugiej strony właśnie zaczęłam pisać w zeszytach, które tak trzymałam nie wiadomo po co i jednak się przydały. Nie mówiąc już o tym, że mama mi właśnie oznajmiła, że już nie ma gdzie butów upychać, a ja mam w pokoju 7 par, które musiałabym wynieść gdzie indziej xD.

Olaj • 2 dni temu
Tez tak mam 😉 Nie wyrzucę bo może się przyda 🙈

frambuesa • 2 dni temu
mam tak samo ! Ciągle z tym walcze ale bezskutecznie...

wenkka • 2 dni temu
Tez tak robilam. Wiecie jakie cuda znalazlam, jak oproznialam swoj pokoj u rodziców?

sailor • 2 dni temu
Opowiadaj 😁

notatki z gimnazjum to już oczywiście klasyk, szkolne lektury, choć i ja i moja siostra szkoły już dawno skończyłyśmy (ale to się serio przydało! ostatnio kuzynka dzwoniła do siostry, czy nie mamy jakiejś tam lektury, Sandra kazała jej przyjeżdżać i brać, co chce hahaha), pluszaki chyba kurna z podstawówki (bo szkoda, yhy), pełno porcelowanych figurek (bo szkoda wyrzucić), lektury na CD (jeszcze leżą, nie wiemy, co z tym zrobić ), całe pudło pocztówek, które kiedyś zbierałam, nie wspomnę o cciuchach, do których mam nadzieję, że w drugim życiu jeszcze się wcisnę. O, wiem! mikroskop zabawkowy, który zażyczyłam sobie kiedyś. Nie no, masakra. Ten pokój sprzątałam już kilka razy, a tam dalej jest pełno rzeczy... Teraz mnie ratuje korona

wenkka
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

po czekoladki zawsze

rena442
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

To napiszę tak:

DEJ, NALEŻY MI SIĘ


@wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego

No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

Lacrimosa
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

Dasz radę, trzymam kciuki, czekoladkom smutno w szafie i chcę być zjedzone .
Ogarnęłam dziś jeszcze dwie półki z książkami i chyba pójdę sobie po cukierki, o ile jeszcze zostały

wenkka
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

Lektury w większości zwinęła kuzynka na szczęście, a ma młodsze rodzeństwo, więc chyba lepiej spożytkują niż my.

Smacznej czekoladki!

Lacrimosa
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

U nas na szczęście nie ma niczego dla bobasów - mama chyba po prostu podawała rzeczy dalej, bo akurat sporo znajomych miało dzieci w podobnym wieku, ale za to trzyma swoje sukienki ze studiów i liceum Problem jest taki, że to w sumie całkiem ładne rzeczy i ona w nie wchodzi bez problemów Ja z kolei tonę w ubraniach, w których nie chodzę i które nawet mi nie pasują rozmiarem...

rena442
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

wenkka • 2 dni temu
Lektury w większości zwinęła kuzynka na szczęście, a ma młodsze rodzeństwo, więc chyba lepiej spożytkują niż my. :D Smacznej czekoladki!

czekoladki to jest deser, a deser nie tuczy - idzie prosto do serduszka

Przekonałyście mnie!

wenkka
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

wenkka • 2 dni temu
Lektury w większości zwinęła kuzynka na szczęście, a ma młodsze rodzeństwo, więc chyba lepiej spożytkują niż my. :D Smacznej czekoladki!

rena442 • 2 dni temu
:serce: czekoladki to jest deser, a deser nie tuczy - idzie prosto do serduszka :D Przekonałyście mnie! :D

podoba mi się ta teoria
albo - jem na stojąco, pójdzie w nogi, a nie w tyłek

CichooBadz
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

wenkka • 2 dni temu
Lektury w większości zwinęła kuzynka na szczęście, a ma młodsze rodzeństwo, więc chyba lepiej spożytkują niż my. :D Smacznej czekoladki!

rena442 • 2 dni temu
:serce: czekoladki to jest deser, a deser nie tuczy - idzie prosto do serduszka :D Przekonałyście mnie! :D

wenkka • 2 dni temu
podoba mi się ta teoria :serce: albo - jem na stojąco, pójdzie w nogi, a nie w tyłek :serce:

Hahaha
Zjadłam pół czekolady odbijając to babką, która upieklam dzisiaj rano... Az mi się dobrze a dalej myślę o slodyczach Co się dzieje?!?!

Olaj
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

wenkka • 2 dni temu
Lektury w większości zwinęła kuzynka na szczęście, a ma młodsze rodzeństwo, więc chyba lepiej spożytkują niż my. :D Smacznej czekoladki!

rena442 • 2 dni temu
:serce: czekoladki to jest deser, a deser nie tuczy - idzie prosto do serduszka :D Przekonałyście mnie! :D

wenkka • 2 dni temu
podoba mi się ta teoria :serce: albo - jem na stojąco, pójdzie w nogi, a nie w tyłek :serce:

Haha mi tez się podoba ta teoria ! Chyba tez skorzystam ! 🙈

Joanna1984
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

Lacrimosa • 2 dni temu
U nas na szczęście nie ma niczego dla bobasów - mama chyba po prostu podawała rzeczy dalej, bo akurat sporo znajomych miało dzieci w podobnym wieku, ale za to trzyma swoje sukienki ze studiów i liceum xD Problem jest taki, że to w sumie całkiem ładne rzeczy i ona w nie wchodzi bez problemów :D Ja z kolei tonę w ubraniach, w których nie chodzę i które nawet mi nie pasują rozmiarem...

Ja mam jeszcze sukienkę z komunii swoją i mojej siostry

wenkka
rena442 • 2 dni temu
Jak ostatnio w ogóle nie miałam apetytu, tak dzisiaj objadłam się jak świnka... xD. Teraz piję zieloną herbatę i zastanawiam się czy uda mi się dotoczyć do kuchni po czekoladki xD.

wenkka • 2 dni temu
po czekoladki zawsze :D

rena442 • 2 dni temu
To napiszę tak: DEJ, NALEŻY MI SIĘ xD @wenkka takie lektury możecie oddać do biblioteki szkolnej albo publicznej :) tak samo książki. Ewentualnie domy dziecka - trzeba wcześniej zadzwonić i zapytać, zazwyczaj chętnie przyjmują ;) Spróbuj - odgruzujesz dom, a przy okazji zrobisz coś dobrego :serce: No, chyba że jak moja mama zostawisz DLA WNUKÓW :D Trzyma na strychu mebelki po nas, ubranka, jakieś lepsze zabawki. Fakt, same czaderskie, ale myślę, że bardziej robi to z sentymentu niż z konieczności :D (widoków na wnuki na razie żadnych hahah)

Lacrimosa • 2 dni temu
U nas na szczęście nie ma niczego dla bobasów - mama chyba po prostu podawała rzeczy dalej, bo akurat sporo znajomych miało dzieci w podobnym wieku, ale za to trzyma swoje sukienki ze studiów i liceum xD Problem jest taki, że to w sumie całkiem ładne rzeczy i ona w nie wchodzi bez problemów :D Ja z kolei tonę w ubraniach, w których nie chodzę i które nawet mi nie pasują rozmiarem...

Joanna1984 • 2 dni temu
Ja mam jeszcze sukienkę z komunii swoją i mojej siostry

Wygralas!

sailor

I nie zmieściłam swoich ubrań do nowej szafy. Poza tym brakło mi wieszaków, a nie mam teraz ich gdzie kupić. 🙈

NowWhat

Dodałam wczoraj chmurkę do inspiracji i przegapiłam, że jest na niej znak wodny... Administracja ukryła mi ją, i mimo że dodałam już bez znaku wodnego, to cały postęp w odznace "eat.sleep.chmurka.repeat" przepadł Jestem bardzo niepocieszona

NowWhat

Do tego ostatnio w pracy armageddon, część osób jest na home office, ale nie wszystko im działa i dlatego dużo więcej rzeczy spada na nas od dwóch tygodni nie wyszłam z pracy o czasie, codziennie nadgodziny...

albo założ konto i udzielaj się na forum.