FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jeśli zależy Ci na czasie i chcesz jak najszybciej otrzymać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, koniecznie sprawdź naszą listę najczęściej zadawanych pytań.

Nie znalazłaś odpowiedzi? Skontaktuj się z Administracją: babsi, ann.
Problemy techniczne do kornel.
Wszystkie kategorie
O portalu
Wygrywanie produktów (testowanie)
Twoje konto
Społeczność
Dodawanie postów (chmurki)
Wszystko o kryształkach
  • DressCloud to niezwykły, zupełnie DARMOWY portal dla kobiet, które interesują się modą, urodą, testowaniem, nowościami kosmetycznymi i wszystkim, co kobiece. Pochwal się swoimi zakupami, nową stylizacją, inspiruj siebie i innych oraz wygrywaj nagrody. Już tysiące kobiet pokochały DressCloud! ☁️ Spędzaj miło czas! Na naszym forum możesz udzielać się na przeróżne tematy. Nasze Użytkowniczki są zawsze pomocne i wspólnie tworzymy miłą atmosferę. Już nie raz na DressCloud zrodziła się między Użytkowniczkami prawdziwa przyjaźń, a niektóre dziewczyny znalazły swoją bratnią duszę. U nas możesz być sobą! :)
  • Tak, korzystanie z DressCloud jest całkowicie darmowe. Jedyną, a zarazem nieobowiązkową opłatą jest wykupienie Abonamentu Premium, który daje bardzo wiele korzyści. Więcej na temat Abonamentu Premium dowiesz się tu: Zostań Premium.
    Wszelkie nagrody oraz swopy są wysyłane na koszt DressCloud lub Partnerów. Paczki wysyłamy tylko na terytorium Polski.
  • Jeśli zapomniałaś hasła i nie możesz się zalogować, kliknij na ikonkę "Zaloguj się", która jest widoczna w prawym, górnym rogu strony, a następnie naciśnij "Zapomniałaś hasła?". Wpisz adres email, którego użyłaś podczas rejestracji na DressCloud. Otrzymasz od nas maila z linkiem w celu zresetowania hasła.
  • Nie ma możliwości zmiany swojego nicku, dlatego prosimy o przemyślane tworzenie nazwy Użytkownika.
  • Aby uzyskać status Zaufana należy poprawnie wypełnić swoje dane w Ustawieniach -> Zaufany Profil. Upewnij się, że wpisane dane nie zawierają błędów i są aktualne. Weryfikacja trwa zazwyczaj do 24 godzin. Otrzymasz od nas specjalny i unikalny kod, który wyślemy na Twój numer telefonu, następnie po wpisaniu go w zakładce Ustawienia otrzymasz status Zaufana. Sms jest bezpłatny, nie ponosisz żadnych kosztów.

    Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone, otrzymasz od nas powiadomienie z informacją dlaczego nie mogliśmy przypisać Ci statusu Zaufana.
    Jeśli w przeciągu 24 godzin nie otrzymałaś powiadomienia lub smsa z kodem, skontaktuj się z nami.

    Jedynie osoby posiadające status Zaufana mogą brać udział w licytacji swopów w zakładce testowanie.
  • Jeśli w przeciągu 24 godzin nie otrzymałaś powiadomienia lub smsa z kodem, skontaktuj się z nami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż podałaś nieprawidłowy numer telefonu, nie podałaś swojego imienia, nazwiska, bądź nie masz 18 lat.
  • Społeczność na DressCloud tworzą nasze Użytkowniczki, które nazywamy Clouders.
    Inspirację zaczerpnęliśmy od nazwy DressCloud.
  • To bardzo proste! :) Kliknij na "forum" ( ikonkę znajdziesz na górnym pasku na stronie głównej), następnie wybierz odpowiedni dział z naszej listy i po wejściu w niego kliknij na przycisk " + Nowy temat". I gotowe! Możesz zacząć pisać. :)
  • Chmurka, czyli inaczej post, w którym możesz np. napisać recenzję na temat ulubionego kosmetyku, czy opisać swoją stylizację.
    Pomysł na taką nazwę wziął się od nazwy naszego portalu DressCloud - "Cloud" czyli chmurka. :)
  • Na komputerze:
    Wystarczy, że klikniesz na różowy przycisk "Chmurkuj", który znajduje się w prawym górnym pasku strony. :)

    Na telefonie:
    Kliknij na menu (trzy poziome szare paski w lewym górnym rogu strony) i naciśnij na różowy przycisk "Chmurkuj".
  • Na komputerze:
    Zachęcamy pierw do zapoznania się z naszym poradnikiem na temat ocen, który znajdziesz po prawej stronie podczas tworzenia chmurki.

    Na telefonie:
    Kliknij na górze na przycisk "Poradnik".

    Uważasz, że Twoja chmurka została źle oceniona? Wyślij zgłoszenie, a my ją ponownie sprawdzimy. Wystarczy otworzyć chmurkę i w opcjach (3 kropki w prawym górnym rogu) kliknąć na "Zgłoś błędną ocenę". Ta funkcja jest dostępna przez 48 godzin od momentu dodania chmurki.
  • Nie, DressCloud nie jest portalem sprzedażowym. Prosimy o nie umieszczanie informacji na temat sprzedaży/wymiany produktów oraz aluzji do sprzedaży/wymiany.

    Wszelkie informacje na forum babble-box oraz w postach są przez nas usuwane, również aluzje typu "Bluzka już na mnie nie pasuje/jest za mała/za duża", " Leży i zalega mi w szafie", " Już mi się nie podoba, czeka na lepsze czasy" itd. DressCloud według własnego uznania decyduje czy aluzja do sprzedaży/wymiany miała miejsce.
  • Kryształki można zbierać na wiele sposobów. Za każde "Fajne", Ty dostajesz 1 kryształek. Osobom posiadającym wykupiony Pakiet Premium, kryształki otrzymane za "Fajne" liczą się podwójnie! Zachęcamy do dodawania ciekawych i dobrej jakości zdjęć, aby miały jak największe zainteresowanie i co za tym idzie - otrzymały dużą ilość "Fajne", czyli kryształków. Jeżeli Twoja przyjaciółka dołączy do nas przez Twój link polecający (znajdujący się w zakładce "Program partnerski"), za każde uzbierane przez nią 10 kryształków, Ty otrzymasz jeden kryształek.

    Uzbierane kryształki możesz wykorzystać w zakładce testowanie. Jest to miejsce, w którym możesz zastawić dowolną ilość swoich kryształków w celu wygrania atrakcyjnych nagród. Wygrywa ten, kto da najwięcej.
  • Swop jest to indywidualnie skomponowany zestaw składający się z jednego lub kilku różnych produktów.
    Nagradzamy nasze Użytkowniczki swopami za aktywność na DressCloud.
    Listę aktualnych swopów oraz szczegóły znajdziesz tutaj.
  • Nie udostępniamy informacji osobom trzecim. Podane dane są nam potrzebne jedynie w celu przypisania statusu Zaufana, a co za tym idzie, również do wysyłki w przypadku ewentualnej wygranej. Numer telefonu jest nam potrzebny tylko do wysłania unikalnego kodu, dzięki któremu otrzymasz status Zaufana. Gwarantujemy, że DressCloud nie wysyła za pośrednictwem sms reklam, spamu itd.
  • Po wygraniu swop'a Zespół DressCloud potrzebuje chwilę czasu, aby zweryfikować czy zwyciężczyni działała zgodnie z Regulaminem i nie złamała zasad. Dopiero po weryfikacji, która może trwać nawet do kilku godzin następuje zwrot wszystkich kryształków osobom, które zastawiły swoje kryształki, a nie wygrały. Nie martw się, wszystkie kryształki wrócą na Twoje konto! :)
  • Nie, wszelkie nagrody oraz swopy są wysyłane na koszt DressCloud lub Partnerów.
  • Jeśli Twój bank znajduje się w "szybki transfer" przelew dojdzie natychmiast, jednak jeśli nie i widnieje w "przelewy online" transakcja może trwać do 24 godzin - nie jest to zależne od nas. Jeśli jednak po 24 godzinach nie otrzymasz Premium, prosimy o kontakt.
  • Tak, możesz na DressCloud umieszczać zdjęcia z logo/znakiem wodnym swojego bloga.
  • Flooring - jest to podkategoria stworzona specjalnie dla "stylizacji na ziemi". Jeśli chcesz swoją stylizację przestawić nie na sobie, leczy ułożoną "na ziemi", prosimy o umieszczenie jej w kategorii Stylizacje -> Flooring.
  • Na Twoim profilu są widoczne jedynie te kryształki, które otrzymałaś z odznak "Fajne", natomiast na stronie głownej widnieje suma wszystkich kryształków, które otrzymałaś np. z konkursów itd. Jest to celowe ułożenie z naszej strony, by Użytkowniczki wchodzące na Twój profil nie znały faktycznego stanu Twoich kryształków.
  • Zależy nam na tym, by na DressCloud pojawiały się zdjęcia głównie Twojego autorstwa. Jednak stworzyliśmy odpowiednią kategorię "Inspiracje", do których należy umieszczać fotografie, których nie jesteś autorką/są z Internetu. Raz na 3 dni możesz wrzucić chmurkę do Inspiracji. Zachęcamy do pisania własnych i subiektywnych recenzji/opisów. Akceptujemy umieszczanie opisów ściągniętych z Internetu, jednak takie posty nie zostają przez nas nagradzane, chyba, że prócz opisu producenta widoczna jest również Twoja opinia.
  • Oczywiście, że tak! :) Właśnie takie chmurki cieszą się największym zainteresowaniem. Zachęcamy do opisywania swoich zdjęć, dzięki czemu masz również okazję do otrzymania wyższej oceny i dodatkowych kryształków.
  • Tak, nagradzamy chmurki, które w chwili odświeżenia zostały edytowane i spełniają już wszystkie lub brakujące kryteria. Administracja sprawdza i nagradza każdego dnia wszystkie dodane chmurki. Za pomocą odświeżenia post jest ponownie widoczny na stronie głównej. Tym sposobem masz idealną okazję, by dopracować swoją chmurkę i otrzymać wyższą ocenę. :) Jedynie opcja "odśwież" stwarza możliwość ponownego ocenienia chmurki.
  • Jeśli chcesz mieć pewność, by Twoja chmurka nie została usunięta, sprawdź, czy:
    - została dodana do odpowiedniej kategorii,
    - nie zawiera logo/znaku wodnego innego portalu/firmy,
    - nie została stworzona jedynie w celu reklamy bloga/strony,
    - nie zawiera informacji, bądź aluzji na temat wymiany/sprzedaży (przykład "Bluzka jest za mała/za duża" , "Leży i się kurzy"),
    - nie została przez Ciebie skasowana i dodana ponownie lub wcześniej nie dodałaś już chmurki na temat tego samego produktu,
    - nie zawiera jedynie opiu np. ":)", "bluzka" lub sam link do bloga/strony,
    - nie zawiera informacji/aluzji, że dany post bierze udział w "Zakładzie z DC".

    Jeśli nadal nie jesteś pewna, dlaczego skasowaliśmy Twoją chmurkę, skontaktuj się z nami.
  • Otwórz post, który chcesz odświeżyć. Jeżeli jest on starszy niż 10 dni, w opcjach (klikając na strzałkę w prawym, górnym rogu) pojawi się funkcja "Odśwież". Wystarczy jeden klik, a Twój post przesunie się na samą górę. Data dodania posta się nie zmieni, ale pojawi się znaczek , który będzie oznaczał, że ten post został odświeżony. Odświeżanie dodanego zdjęcia jest liczone tak samo jakbyś dodała nowy post.

    Można odświeżyć 1 chmurkę dziennie, ale za każde tysiąc dodanych chmurek możesz odświeżyć każdego dnia 1 chmurkę więcej. Przykład: Masz 2300 dodanych chmurek to możesz w 1 dniu odświeżyć 3 chmurki!
  • Funkcja odświeżania chmurek jest widoczna jedynie przy tych postach, które są starsze niż 10 dni.
    Możesz odświeżyć jedną chmurkę dziennie.
  • Nasz system automatycznie blokuje możliwość oddania odznak "Fajne" w przypadku tego samego adresu IP, by zapobiec tworzeniu kont do celowego oddawania "Fajne" na swoje posty.
  • Zauważyliśmy, że w ostatnim czasie pojawiło się wiele postów, nie mających wiele wspólnego z ideą DressCloud. Przez takie posty, idealne stylizacje lub obszernie napisane recenzje szybko znikają ze strony głównej omijając przy tym dużą liczbę Użytkowniczek. Aby odkurzyć naszą stronę główną z takich postów postanowiliśmy, że standardowo kategorie "To i owo" oraz "Inspiracje" nie będą widoczne na stronie głównej. Oczywiście możesz je dalej oglądać w zakładce "cloud" lub po ustawieniu odpowiednich filtrów na stronie głównej w "Filtruj posty".
  • Rozliczenie nie jest za okres od 01-01, tylko indywidualne, w zależności od daty zakupu Premium.
    Przykład: Wykupiłaś Abonament Premium 09.01.16 i był ważny do 9.02.16, a 02.02.16 wygrałaś swopa, dlatego nie otrzymałaś wynagrodzenia.
  • Nie, nie ma możliwości cofnięcia polubienia.
  • Paczki wysyłamy tylko na terenie Polski. W przypadku, gdy użytkowniczka mieszka za granicą i wygra swopa, paczkę możemy wysłać do wskazanej przez użytkowniczkę osoby (np. z rodziny), która prześle paczkę dalej lub zabezpieczy ją do momentu przyjazdu użytkowniczki do Polski (na zdjęcie swopa czekamy do 7 dni), o czym dokładnie mówi punkt 3.4 w Warunkach Uczestnictwa
  • Tak, jednak prosimy o wpisanie w Ustawieniach - Zaufany Profil polskiego numeru telefonu.

    Paczki wysyłamy tylko na terenie Polski. W przypadku, gdy użytkowniczka mieszka za granicą i wygra swopa, paczkę możemy wysłać do wskazanej przez użytkowniczkę osoby (np. z rodziny), która prześle paczkę dalej lub zabezpieczy ją do momentu przyjazdu użytkowniczki do Polski (na zdjęcie swopa czekamy do 7 dni), o czym dokładnie mówi punkt 3.4 w Warunkach Uczestnictwa
  • Poznaj wyrazy używane tylko na DressCloud i sprawdź, co oznaczają. Przejdź do naszego słownika.
  • Prosimy o zgłaszanie nieocenionych postów poprzez funkcję "Zgłoś błędną ocenę" , ale tylko w przypadku, gdy minęło kilka lub kilkanaście godzin od dodania chmurki. 🙂

    Wystarczy otworzyć chmurkę i w opcjach (3 kropki w prawym górnym rogu) kliknąć na "Zgłoś błędną ocenę". Ta funkcja jest dostępna przez 48 godzin od momentu dodania chmurki.

    Nie musisz martwić się o barometr - nawet jeśli dzisiaj dodane chmurki byłyby jutro ocenione, to procenty automatycznie doliczą się do dzisiejszego barometru i także nagroda w postaci kryształków.
  • Należy wejść na swój profil z postami i tuż pod nickiem/zdjęciem profilowym widnieje mały napis "O mnie" - wystarczy na niego kliknąć, by móc edytować opis, a następnie zapisać wprowadzone zmiany. 🙂 
  • POTD to w skrócie "Picture of the day" - najpopularniejsze zdjęcie z danego dnia, czyli takie, które otrzymało najwięcej interakcji w dniu dodania chmurki do godziny 00:00. Post, który uzyskał miano POTD zostaje wyróżniony na stronie głównej DressCloud na banerze, a autorka chmurki otrzymuje od nas powiadomienie z informacją o nominacji.

    Automatycznie system pokazuje nam kilka najwyższych pozycji i zawsze wybieramy tą pierwszą chyba, że chmurka naruszyła nasz Regulamin - wtedy wybieramy chmurkę, która zajęła 2 miejsce.
  • Standardowo na stronie głównej pojawiają się tylko błękitne i różowe chmurki, jednak można w ustawieniach zmienić to ustawienie.

    Możliwe, że jest to świeża chmurka i nie została jeszcze sprawdzona. Wszystkie chmurki niezależnie od oceny czy jeszcze nieocenione są widoczne od razu w dziale "posty".
  • Należy połączyć konto DressCloud z kontem presetto - szczegóły znajdziesz w ustawieniach.
  • Po upływie 24 godzin od dodania chmurki z działu "To i owo" opcja dodania posta będzie znów dostępna. Do tego działu można dodać 1 post dziennie. Odświeżenie chmurki z działu "To i owo" liczy się jako dodanie chmurki. :)
  • Nie mamy ukrytych reklam i nie popieramy celowego ukrywania ich, dlatego nie wprowadzamy ich na DressCloud. Jeżeli przy kliknięciu jakiegoś przycisku na DressCloud przekierowuje Cię na inne strony to prawdopodobnie w Twojej przeglądarce zainstalowało się jakieś złośliwe oprogramowanie. Spróbuj usunąć według instrukcji Google (https://support.google.com/chrome/answer/2765944?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl) lub korzystać z innej przeglądarki.
  • Opcja licytowania nowych swopów pojawi się dla Ciebie w chwili załadowania zdjęcia wcześniej wygranego już swopa. Jeśli wgrałaś zdjęcie swopa przez zakładkę "Moje swopy", a nadal nie możesz licytować, prosimy o wiadomość, abyśmy ręcznie zmienili status swopa na "zakończony" przez co odblokowali funkcję ponownego licytowania. 🙂