FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Jeśli zależy Ci na czasie i chcesz jak najszybciej otrzymać odpowiedź na nurtujące Cię pytanie, koniecznie sprawdź naszą listę najczęściej zadawanych pytań.

Nie znalazłaś odpowiedzi? Skontaktuj się z Administracją: babsi, ann.
Problemy techniczne do kornel.
Wszystkie kategorie
O portalu
Wygrywanie produktów (testowanie)
Twoje konto
Społeczność
Dodawanie postów (chmurki)
Wszystko o kryształkach
  • DressCloud to niezwykły, zupełnie DARMOWY portal dla kobiet, które interesują się modą, urodą, testowaniem, nowościami kosmetycznymi i wszystkim, co kobiece. Pochwal się swoimi zakupami, nową stylizacją, inspiruj siebie i innych oraz wygrywaj nagrody. Już tysiące kobiet pokochały DressCloud! ☁️ Spędzaj miło czas! Na naszym forum możesz udzielać się na przeróżne tematy. Nasze Użytkowniczki są zawsze pomocne i wspólnie tworzymy miłą atmosferę. Już nie raz na DressCloud zrodziła się między Użytkowniczkami prawdziwa przyjaźń, a niektóre dziewczyny znalazły swoją bratnią duszę. U nas możesz być sobą! :)
  • Tak, korzystanie z DressCloud jest całkowicie darmowe. Jedyną, a zarazem nieobowiązkową opłatą jest wykupienie Abonamentu Premium, który daje bardzo wiele korzyści. Więcej na temat Abonamentu Premium dowiesz się tu: Zostań Premium.
    Wszelkie nagrody oraz swopy są wysyłane na koszt DressCloud lub Partnerów. Paczki wysyłamy tylko na terytorium Polski.
  • Jeśli zapomniałaś hasła i nie możesz się zalogować, kliknij na ikonkę "Zaloguj się", która jest widoczna w prawym, górnym rogu strony, a następnie naciśnij "Zapomniałaś hasła?". Wpisz adres email, którego użyłaś podczas rejestracji na DressCloud. Otrzymasz od nas maila z linkiem w celu zresetowania hasła.
  • Nie ma możliwości zmiany swojego nicku, dlatego prosimy o przemyślane tworzenie nazwy Użytkownika.
  • Aby uzyskać status Zaufana należy poprawnie wypełnić swoje dane w Ustawieniach -> Zaufany Profil. Upewnij się, że wpisane dane nie zawierają błędów i są aktualne. Weryfikacja trwa zazwyczaj do 24 godzin. Otrzymasz od nas specjalny i unikalny kod, który wyślemy na Twój numer telefonu, następnie po wpisaniu go w zakładce Ustawienia otrzymasz status Zaufana. Sms jest bezpłatny, nie ponosisz żadnych kosztów.

    Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie odrzucone, otrzymasz od nas powiadomienie z informacją dlaczego nie mogliśmy przypisać Ci statusu Zaufana.
    Jeśli w przeciągu 24 godzin nie otrzymałaś powiadomienia lub smsa z kodem, skontaktuj się z nami.

    Jedynie osoby posiadające status Zaufana mogą brać udział w licytacji swopów w zakładce testowanie.
  • Jeśli w przeciągu 24 godzin nie otrzymałaś powiadomienia lub smsa z kodem, skontaktuj się z nami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż podałaś nieprawidłowy numer telefonu, nie podałaś swojego imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, bądź nie masz 18 lat.
  • Społeczność na DressCloud tworzą nasze Użytkowniczki, które nazywamy Clouders.
    Inspirację zaczerpnęliśmy od nazwy DressCloud.
  • To bardzo proste! :) Kliknij na "forum" ( ikonkę znajdziesz na górnym pasku na stronie głównej), następnie wybierz odpowiedni dział z naszej listy i po wejściu w niego kliknij na przycisk " + Nowy temat". I gotowe! Możesz zacząć pisać. :)
  • Chmurka, czyli inaczej post, w którym możesz np. napisać recenzję na temat ulubionego kosmetyku, czy opisać swoją stylizację.
    Pomysł na taką nazwę wziął się od nazwy naszego portalu DressCloud - "Cloud" czyli chmurka. :)
  • Na komputerze:
    Wystarczy, że klikniesz na różowy przycisk "Chmurkuj", który znajduje się w prawym górnym pasku strony. :)

    Na telefonie:
    Kliknij na menu (trzy poziome szare paski w lewym górnym rogu strony) i naciśnij na różowy przycisk "Chmurkuj".
  • Na komputerze:
    Zachęcamy pierw do zapoznania się z naszym poradnikiem na temat ocen, który znajdziesz najeżdżając myszką na wskaźnik "Ocena chmurki" podczas tworzenia chmurki.

    Uważasz, że Twoja chmurka została źle oceniona? Wyślij zgłoszenie, a my ją ponownie sprawdzimy. Wystarczy otworzyć chmurkę i w opcjach (3 kropki w prawym górnym rogu) kliknąć na "Zgłoś błędną ocenę". Ta funkcja jest dostępna przez 48 godzin od momentu dodania chmurki.
  • Nie, DressCloud nie jest portalem sprzedażowym. Prosimy o nie umieszczanie informacji na temat sprzedaży/wymiany produktów oraz aluzji do sprzedaży/wymiany.

    Wszelkie informacje na forum babble-box oraz w postach są przez nas usuwane, również aluzje typu "Bluzka już na mnie nie pasuje/jest za mała/za duża", " Leży i zalega mi w szafie", " Już mi się nie podoba, czeka na lepsze czasy" itd. DressCloud według własnego uznania decyduje czy aluzja do sprzedaży/wymiany miała miejsce.
  • Kryształki można zbierać na wiele sposobów. Za każde "Fajne", Ty dostajesz 1 kryształek. Osobom posiadającym wykupiony Pakiet Premium, kryształki otrzymane za "Fajne" liczą się podwójnie! Zachęcamy do dodawania ciekawych i dobrej jakości zdjęć, aby miały jak największe zainteresowanie i co za tym idzie - otrzymały dużą ilość "Fajne", czyli kryształków. Jeżeli Twoja przyjaciółka dołączy do nas przez Twój link polecający (znajdujący się w zakładce "Program partnerski"), za każde uzbierane przez nią 10 kryształków, Ty otrzymasz jeden kryształek.

    Uzbierane kryształki możesz wykorzystać w zakładce testowanie. Jest to miejsce, w którym możesz zastawić dowolną ilość swoich kryształków w celu wygrania atrakcyjnych nagród. Wygrywa ten, kto da najwięcej.
  • Swop jest to indywidualnie skomponowany zestaw składający się z jednego lub kilku różnych produktów.
    Nagradzamy nasze Użytkowniczki swopami za aktywność na DressCloud.
    Listę aktualnych swopów oraz szczegóły znajdziesz tutaj.
  • Dostępne kryształki na licytacje (czyli te "Do wykorzystania") są powiązane z Twoją przeciętną aktywnością. W zakładce testowanie na samej górze widnieje ile % Twoich kryształków aktualnie masz do dyspozycji.

    Szczegóły znajdziesz tu w 2. punkcie: Klik
  • Nie udostępniamy informacji osobom trzecim. Podane dane są nam potrzebne jedynie w celu przypisania statusu Zaufana, a co za tym idzie, również do wysyłki w przypadku ewentualnej wygranej. Numer telefonu jest nam potrzebny tylko do wysłania unikalnego kodu, dzięki któremu otrzymasz status Zaufana. Gwarantujemy, że DressCloud nie wysyła za pośrednictwem sms reklam, spamu itd.
  • Po wygraniu swop'a Zespół DressCloud potrzebuje chwilę czasu, aby zweryfikować czy zwyciężczyni działała zgodnie z Regulaminem i nie złamała zasad. Dopiero po weryfikacji, która może trwać nawet do kilku godzin następuje zwrot wszystkich kryształków osobom, które zastawiły swoje kryształki, a nie wygrały. Nie martw się, wszystkie kryształki wrócą na Twoje konto! :)
  • Jeśli wygrałaś swopa, po weryfikacji otrzymasz od nas wiadomość prywatną, gdzie będą widoczne Twoje dane, na które zaadresujemy Twoją przesyłkę. Jeśli nie są one aktualne, niezwłocznie poinformuj nas o tym w odpowiedzi oraz edytuj je w Ustawieniach -> Zaufany profil. Po zmianie danych w Ustawieniach otrzymasz kod za pośrednictwem SMS, który należy wpisać, aby móc potwierdzić zmianę. SMS otrzymasz w ciągu 24 godzin. SMS jest bezpłatny.
  • Nie, wszelkie nagrody oraz swopy są wysyłane na koszt DressCloud lub Partnerów.
  • Jeśli Twój bank znajduje się w "szybki transfer" przelew dojdzie natychmiast, jednak jeśli nie i widnieje w "przelewy online" transakcja może trwać do 24 godzin - nie jest to zależne od nas. Jeśli jednak po 24 godzinach nie otrzymasz Premium, prosimy o kontakt.
  • Tak, możesz na DressCloud umieszczać zdjęcia z logo/znakiem wodnym swojego bloga.
  • Flooring - jest to podkategoria stworzona specjalnie dla "stylizacji na ziemi". Jeśli chcesz swoją stylizację przestawić nie na sobie, leczy ułożoną "na ziemi", prosimy o umieszczenie jej w kategorii Stylizacje -> Flooring.
  • Na Twoim profilu są widoczne jedynie te kryształki, które otrzymałaś z odznak "Fajne", natomiast na stronie głownej widnieje suma wszystkich kryształków, które otrzymałaś np. z konkursów itd. Jest to celowe ułożenie z naszej strony, by Użytkowniczki wchodzące na Twój profil nie znały faktycznego stanu Twoich kryształków.
  • Zależy nam na tym, by na DressCloud pojawiały się zdjęcia głównie Twojego autorstwa. Jednak stworzyliśmy odpowiednią kategorię "Inspiracje", do których należy umieszczać fotografie, których nie jesteś autorką/są z Internetu. Raz na 3 dni możesz wrzucić chmurkę do Inspiracji. Zachęcamy do pisania własnych i subiektywnych recenzji/opisów. Akceptujemy umieszczanie opisów ściągniętych z Internetu, jednak takie posty nie zostają przez nas nagradzane postem polecanym/idealnym chyba, że prócz opisu producenta widoczna jest również Twoja opinia.
  • Oczywiście, że tak! :) Właśnie takie chmurki cieszą się największym zainteresowaniem. Zachęcamy do opisywania swoich zdjęć, dzięki czemu masz również okazję do otrzymania wyższej oceny i dodatkowych kryształków.
  • Tak, nagradzamy chmurki, które w chwili odświeżenia zostały edytowane i spełniają już wszystkie lub brakujące kryteria. Administracja sprawdza i nagradza każdego dnia wszystkie dodane chmurki. Za pomocą odświeżenia post jest ponownie widoczny na stronie głównej. Tym sposobem masz idealną okazję, by dopracować swoją chmurkę i otrzymać wyższą ocenę. :) Jedynie opcja "odśwież" stwarza możliwość ponownego ocenienia chmurki.
  • Jeśli chcesz mieć pewność, by Twoja chmurka nie została usunięta, sprawdź, czy:
    - została dodana do odpowiedniej kategorii,
    - nie zawiera logo/znaku wodnego innego portalu/firmy,
    - nie została stworzona jedynie w celu reklamy bloga/strony,
    - nie zawiera informacji, bądź aluzji na temat wymiany/sprzedaży (przykład "Bluzka jest za mała/za duża" , "Leży i się kurzy"),
    - nie została przez Ciebie skasowana i dodana ponownie lub wcześniej nie dodałaś już chmurki na temat tego samego produktu,
    - nie zawiera jedynie opiu np. ":)", "bluzka" lub sam link do bloga/strony,
    - nie zawiera informacji/aluzji, że dany post bierze udział w "Zakładzie z DC".

    Jeśli nadal nie jesteś pewna, dlaczego skasowaliśmy Twoją chmurkę, skontaktuj się z nami.
  • Otwórz post, który chcesz odświeżyć. Jeżeli jest on starszy niż 10 dni, w opcjach (klikając na strzałkę w prawym, górnym rogu) pojawi się funkcja "Odśwież". Wystarczy jeden klik, a Twój post przesunie się na samą górę. Data dodania posta się nie zmieni, ale pojawi się znaczek , który będzie oznaczał, że ten post został odświeżony. Odświeżanie dodanego zdjęcia jest liczone tak samo jakbyś dodała nowy post.

    Można odświeżyć 1 chmurkę dziennie, ale za każde tysiąc dodanych chmurek możesz odświeżyć każdego dnia 1 chmurkę więcej. Przykład: Masz 2300 dodanych chmurek to możesz w 1 dniu odświeżyć 3 chmurki!
  • Funkcja odświeżania chmurek jest widoczna jedynie przy tych postach, które są starsze niż 10 dni.
    Możesz odświeżyć jedną chmurkę dziennie.
  • Nasz system automatycznie blokuje możliwość oddania odznak "Fajne" w przypadku tego samego adresu IP, by zapobiec tworzeniu kont do celowego oddawania "Fajne" na swoje posty.
  • Zauważyliśmy, że w ostatnim czasie pojawiło się wiele postów, nie mających wiele wspólnego z ideą DressCloud. Przez takie posty, idealne stylizacje lub obszernie napisane recenzje szybko znikają ze strony głównej omijając przy tym dużą liczbę Użytkowniczek. Aby odkurzyć naszą stronę główną z takich postów postanowiliśmy, że standardowo kategorie "To i owo" oraz "Inspiracje" nie będą widoczne na stronie głównej. Oczywiście możesz je dalej oglądać w zakładce "cloud" lub po ustawieniu odpowiednich filtrów na stronie głównej w "Filtruj posty".
  • Rozliczenie nie jest za okres od 01-01, tylko indywidualne, w zależności od daty zakupu Premium.
    Przykład: Wykupiłaś Abonament Premium 09.01.16 i był ważny do 9.02.16, a 02.02.16 wygrałaś swopa, dlatego nie otrzymałaś wynagrodzenia.
  • Nie, nie ma możliwości cofnięcia polubienia.
  • Paczki wysyłamy tylko na terenie Polski. W przypadku, gdy użytkowniczka mieszka za granicą i wygra swopa, paczkę możemy wysłać do wskazanej przez użytkowniczkę osoby (np. z rodziny), która prześle paczkę dalej lub zabezpieczy ją do momentu przyjazdu użytkowniczki do Polski (na zdjęcie swopa czekamy do 7 dni), o czym dokładnie mówi punkt 3.4 w Warunkach Uczestnictwa
  • Tak, jednak prosimy o wpisanie w Ustawieniach - Zaufany Profil polskiego adresu, na którego ma zostać wysłany wygrany w przyszłości swop.

    Paczki wysyłamy tylko na terenie Polski. W przypadku, gdy użytkowniczka mieszka za granicą i wygra swopa, paczkę możemy wysłać do wskazanej przez użytkowniczkę osoby (np. z rodziny), która prześle paczkę dalej lub zabezpieczy ją do momentu przyjazdu użytkowniczki do Polski (na zdjęcie swopa czekamy do 7 dni), o czym dokładnie mówi punkt 3.4 w Warunkach Uczestnictwa
  • Wskaźnik ocen podczas tworzenia chmurki pokazuje prawdopodobną ocenę, jednak ta właściwa jest widoczna dopiero po sprawdzeniu postu przez DressCloud. Jeśli uważasz, że post został źle prosimy kieruj się instrukcją zawartą tutaj.
  • Poznaj wyrazy używane tylko na DressCloud i sprawdź, co oznaczają. Przejdź do naszego słownika.