Kurcze, tak mnie to boli. Ani z chrome ani z explorera nie mogę załadować zdjęć, wcale się nie ładują. NIe mówiąc o tym, że strona praktycznie raz na 10 prób się załaduje. Strasznie mi smutno, bo ani nie mam jak dodać zdjęć, ani oglądnąć innych, bo po prostu mnie wyrzuca.... Kiedy będzie wszystko sprawnie chodzić?
zmniejsz sobie zdjęcia ,wtedy się załadują. Też miałam z tym ogromny problem . Nie ładowały się kategorie oraz zdjęcia ,cała strona muliła niesamowicie ;/ Po zmniejszeniu zdjęć załadowały się normalnie i mogłam wybrać kategorie.
Mi dopiero pomogła zmiana przeglądarki, na microsoft edge (przy win10). Inne cały czas muliły i też nic nie mogłam na stronie zrobić...
@niki ja też mam zmniejszone zdjęcia i nie wchodzą przez Chrome A znowu przesadnie zmniejszone = słabsza jakość.
U mnie jest tak samo. Zresztą bez względu na wielkość się nei ładują... Chciałabym korzystać z normalnych przeglądarek a nie instalować jakies dziwne....
Poziom mojej frustracji w tym moment jest już maksymalny. Jak można wypuszczać "nową, lepszą wersję" z takimi lagami i błędami? Ja rozumiem zaraz po aktualizacji, ale nie, żeby się to ciągnęło kilka dni!
Na komputerze strona mi się znów nie odpala, jak już zadziała i chcę dodać chmurę to TYLKO w kategorii 'swop shop', GENIALNE!
Masakra.
I będę sobie narzekać, bo nie po to mam Chrome, żeby instalować milion innych przeglądarek i szukać na której z łaski swojej strona zadziała.
W tym rzecz, że chodzi o masę błędów, które zostały popełnione przy implementacji strony. Nie tyle serwer się sypie (a racja, też jest to problemem), co sama strona nie jest odpowiednio zrobiona. Cały czas pojawia się jakiś błąd, czy to w dodawaniu chmurki, czy ładowaniu zdjęć, czy przy opisach i wymieniać można wiele I tak na zmianę, raz nie dodam wpisu, raz mnie wyrzuci ze strony, a raz dodam chmurkę jako 'swop-shop'
Po prostu jest to irytujące.
Mam wrażenie, że korzystam z jakiegoś innego DC, bo u mnie wszystko śmiga poprawnie (korzystam z chrome na win 10, jeśli to ma jakieś znaczenie).
@Sonrisaa a już myślałam, że tylko ja mam taki problem... Od kilku dni walczę żeby dodać jakiekolwiek zdjęcie i nie chce się załadować. Próbowałam zmniejszać format, próbowałam ładować zdjęcie z różnych urządzeń i z różnych sieci wifi i bez skutku. Cały portal strasznie zamula, internet śmiga mi jak dziki bocian, a jedna strona na DC czasami ładuje się pół godziny, a i tak po tym czasie nie jest załadowana....
Najbardziej bawi mnie to, że przez przypadek kliknęłam wczoraj do ładowania screena ekranu telefonu i momentalnie się załadował. Próbowałam więc kombinować i screenowałam zdjęcie które chciałam wrzucić do chmurki, ale DC chyba wykrywa na zdjęciach wszelkie kosmetyki i nie ładuje ich.
EDIT: Właśnie przeczytała u @ksanaru , że za pomocą Internet Explorer ładują się zdjęcia, i u mnie rzeczywiście to działa!
Ja uważam, tak jak @xkyokox że błędów jest jednak dużo więcej niż sam serwer. U mnie wszystko działa bez problemu, nie wystąpił żaden problem, który opisują dziewczyny. Ale właśnie to uważam też za duży błąd. Dlaczego u jednych działa bez żadnego "ale", a inne dziewczyny nie mogą nic zrobić?! Moim zdaniem to naprawdę kiepskie.
Zresztą sam serwer... To było do przewidzenia, że potrzebna będzie dużo większa moc, w którą trzeba było zaopatrzyć się już wcześniej.
Mnie się podoba, oprócz tego że wolałam różowa belkę u góry zamiast białej. Jednak wczoraj zmieniłam avatarka w profilu. U góry na belce w kółeczku się wyświetla normalnie, ale na profilu i na głównej po lewej u góry mam ikonkę "nie wyświetlajacego się zdjęcia" da się coś z tym zrobić?
Oprócz tego na Chrome nie raz wcale nie otwiera mi się strona (wtedy muszę korzystać z innych przeglądarek) i jak zaczynam dodawać zdjęcia (wymiar zwykle coś koło 800x800) to lądują się do 1/3 i wszystko się zacina. Później strona się już nie włącza, nie ładuje, nic nie da się zrobić. Działa to tak samo na telefonie jak i na komputerze, ale póki co zaobserwowalam to tylko na Chrome (używam go i na tel i na kompie).
Niestety, nadal nie mogę dodawać chmurek przez telefon, zdjęcia się nie ładują, już od kilku dni. @Dresscloud poradzicie coś?