DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.

Strona 38 / 43

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Nieznany profil • 7 lat temu
Ne działa mi na 4 różnych przeglądarkach.

ksanaru • 7 lat temu
mi tak samo , więc czuje się nieco urażona wypowiedzią @nazwa001. nie na tym to ma polegać, że użytkuje stronkę 2 lata co dzień dodając chmurki i wykupując stale premium, że teraz będę ściągać milion przeglądarek tylko po to , żeby sprawdzać czy na innej będzie dało się wrzucić zdjęcia. Zdjęcia nie mogę wrzucić już 3 dzień, ale siedzę cicho dopóki nie zobaczę takiego komentarza jak ten. Zmiany zmianami , ale mając premium miesięczne wykupione sms to każdy dzień to spora strata, tym bardziej jak dużej części wszystko chodzi i oni zdobywają kryształki, mogą przeglądać chmurki innych , a my nawet porządnie głównej przejrzeć nie możemy. Ciekawe czy ty wydajesz pieniądze na coś co nie jest sprawne. Np czy kupiłabyś telefon wiedząc, że jest problematyczny i będziesz musiała czekać aż zadziała . :)) ps. nawet dodając ten komentarz strona 2 razy przestała działać..

ja rozumiem, że może coś nie działać i wzbudza to złość, ale chyba nie chodzi o to, by ciągle i ciągle robić tutaj pretensje i pisać jakim się jest pokrzywdzonym. Nie chciałam wskazywać osób ani nikogo oznaczać, ale każdy powinien wiedzieć o kogo chodzi. Ale to też nie jest tak, że administracja nic z tym nie robi. Strona ma problemy od niedzieli czyli 4 dzień, a niektórzy tutaj zachowują się jakby całe ich życie legło w gruzach, bo 4 dni nie dodali chmurki. Każda clouders dostała rekompensatę 1000 kryształków. Niektóre z dziewczyn nie otrzymałyby nawet połowy tego z chmurek które dodałyby przez te 4 dni. Więc jakaś rekompensata jest. Ja rozumiem, że płacicie kasę i chciałybyście coś z tego mieć, ale po co od razu się unosić jak niektóre tutaj to robią. Może źle się wcześniej wyraziłam, ale własnie TEGO nie rozumiem - tego ciągłego unoszenia się, pisania jakim to się jest pokrzywdzonym. Można raz, dwa, ale serio trzeba to robić kilka razy pod rząd i to jeszcze z wielkimi pretensjami? A w drugą stronę - nie można napisać nic dobrego, nic pochwalić, ani zwrócić komuś uwagi, by trochę się ogarnął, bo zaraz jest się zlinczowanym - i jak się przejrzy te wszystkie 37 stron to widać to doskonale. Gdzie się podziała ta cała uprzejmość, cierpliwość i wyrozumiałość, która zawsze towarzyszyła jako otoczka całej atmosferze, każdy cieszył się, że nikt nie pluje jadem, nikogo nie obraża, a teraz stało się właśnie coś odwrotnego. Nie chcę dłużej na ten temat dyskutować, bo i tak nic z tego nie wyjdzie, zwracam tylko uwagę, żeby być bardziej LUDZKIM.

ankaraax
ankaraax
1.56k7 lat temu

Cóż każdy ma prawo do własnego zdania. Nie wszystkim muszą się podobać zmiany i myślę, że nie ma co tego ukrywać bo każdy może wyrazić swoją opinie. I fakt to jest denerwujące, że 4 dzień strona nie działa jak trzeba. Mam trzy przeglądarki a i tak czasami ciężko się tu siedzi. Strona długo się ładuje a i tak często nie działa.

mysweet
Nieznany profil
7.49k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Nieznany profil • 7 lat temu
Ne działa mi na 4 różnych przeglądarkach.

ksanaru • 7 lat temu
mi tak samo , więc czuje się nieco urażona wypowiedzią @nazwa001. nie na tym to ma polegać, że użytkuje stronkę 2 lata co dzień dodając chmurki i wykupując stale premium, że teraz będę ściągać milion przeglądarek tylko po to , żeby sprawdzać czy na innej będzie dało się wrzucić zdjęcia. Zdjęcia nie mogę wrzucić już 3 dzień, ale siedzę cicho dopóki nie zobaczę takiego komentarza jak ten. Zmiany zmianami , ale mając premium miesięczne wykupione sms to każdy dzień to spora strata, tym bardziej jak dużej części wszystko chodzi i oni zdobywają kryształki, mogą przeglądać chmurki innych , a my nawet porządnie głównej przejrzeć nie możemy. Ciekawe czy ty wydajesz pieniądze na coś co nie jest sprawne. Np czy kupiłabyś telefon wiedząc, że jest problematyczny i będziesz musiała czekać aż zadziała . :)) ps. nawet dodając ten komentarz strona 2 razy przestała działać..

nazwa001 • 7 lat temu
ja rozumiem, że może coś nie działać i wzbudza to złość, ale chyba nie chodzi o to, by ciągle i ciągle robić tutaj pretensje i pisać jakim się jest pokrzywdzonym. Nie chciałam wskazywać osób ani nikogo oznaczać, ale każdy powinien wiedzieć o kogo chodzi. Ale to też nie jest tak, że administracja nic z tym nie robi. Strona ma problemy od niedzieli czyli 4 dzień, a niektórzy tutaj zachowują się jakby całe ich życie legło w gruzach, bo 4 dni nie dodali chmurki. Każda clouders dostała rekompensatę 1000 kryształków. Niektóre z dziewczyn nie otrzymałyby nawet połowy tego z chmurek które dodałyby przez te 4 dni. Więc jakaś rekompensata jest. Ja rozumiem, że płacicie kasę i chciałybyście coś z tego mieć, ale po co od razu się unosić jak niektóre tutaj to robią. Może źle się wcześniej wyraziłam, ale własnie TEGO nie rozumiem - tego ciągłego unoszenia się, pisania jakim to się jest pokrzywdzonym. Można raz, dwa, ale serio trzeba to robić kilka razy pod rząd i to jeszcze z wielkimi pretensjami? A w drugą stronę - nie można napisać nic dobrego, nic pochwalić, ani zwrócić komuś uwagi, by trochę się ogarnął, bo zaraz jest się zlinczowanym - i jak się przejrzy te wszystkie 37 stron to widać to doskonale. Gdzie się podziała ta cała uprzejmość, cierpliwość i wyrozumiałość, która zawsze towarzyszyła jako otoczka całej atmosferze, każdy cieszył się, że nikt nie pluje jadem, nikogo nie obraża, a teraz stało się właśnie coś odwrotnego. Nie chcę dłużej na ten temat dyskutować, bo i tak nic z tego nie wyjdzie, zwracam tylko uwagę, żeby być bardziej LUDZKIM.

nasza różowa otoczka odeszła wraz ze starym DressCloud, które było naszym drugim domem. A teraz? Teraz już nie ma "tego czegoś" co tu przyciąga, niestety.

claoos
claoos
15.15k7 lat temu

Mi też nie chodzi i na telefonie i na laptopie. Mam nadzieję, że to szybko minie. Nie mogę dodać chmurki z wygranym swopem i nie chce płacić kary, to nie z mojej winy..

sailor
sailor
10.7k7 lat temu

Wiecie co dziewczyny... Czytam i nie wierzę. Ciągle narzekacie, marudzicie... Zero zrozumienia.

Cały czas tylko "ZAPŁACIŁAM, ZAPŁACIŁAM A SRTONA NIE DZIAŁA I NIE MOGĘ DODAĆ CHMURKI. ALE JAK TO, PRZECIEŻ PŁACĘ, WIĘC WYMAGAM!!!"

Nosz kurde, jestem tu ponad 3 lata, to dopiero pierwsza taka awaria, a Wy zachowujecie się jak dzieci bo jesteście stratne kilkanaście groszy dziennie (pakiet na 3 miesiące kosztuje ok. 10 zł, 3 miesiące to 90 dni, 10 zł/90dni=0,11gr). Tak, ok. 11 gr dziennie jesteśmy "w plecy". W zależności od pakietu to więcej lub mniej.
Czyli, może DC ma oddać każdej z Was kilkadziesiąt groszy żebyście przestały marudzić?

Dziewczyny, awarie zdarzają się wszędzie, dostałyśmy rekompensatę. Trochę wyrozumiałości i cierpliwości.

Miłego popołudnia

ksanaru
ksanaru
17.63k7 lat temu

a sms prawie 8 zł / mies, wiec 26 gr x 3 dni - miałabym już nowy pyłek na Alie

dids
dids
1.71k7 lat temu

@Dresscloud ile mamy czasu na dodanie zdjęcia swopa, żeby uniknąć płacenia kary?

doughnut
doughnut
3.69k7 lat temu
dids • 7 lat temu
@Dresscloud ile mamy czasu na dodanie zdjęcia swopa, żeby uniknąć płacenia kary? :)

i czy kara tyczy się tylko zdjęcia czy recenzji też? dołączam się

ksanaru
ksanaru
17.63k7 lat temu

ehh dam małą podpowiedź dziewczyną , ktore mają problem z dodaniem zdjęcia - Internet explorer, tylko ta zaawansowana przeglądarka to u mnie ogarnęła

Fixation
Fixation
3047 lat temu

Komuś udało się dodać filmik do posta? Bo mam wrażenie, że jak to próbuję zrobić to serwer siada Jest jakieś ograniczenie wagi? Nie ma żadnego komunikatu więc ciężko ogarnąć. W sumie nie jest to jakiś moloch, bo kilkusekundowy boomerang z Insta, ale Jezuuuuu

eendoorfin
eendoorfin
2.45k7 lat temu
ksanaru • 7 lat temu
ehh dam małą podpowiedź dziewczyną , ktore mają problem z dodaniem zdjęcia - Internet explorer, tylko ta zaawansowana przeglądarka to u mnie ogarnęła :P

A u mnie wszystko bardzo dobrze śmiga na Mozilli

ksanaru
ksanaru
17.63k7 lat temu
ksanaru • 7 lat temu
ehh dam małą podpowiedź dziewczyną , ktore mają problem z dodaniem zdjęcia - Internet explorer, tylko ta zaawansowana przeglądarka to u mnie ogarnęła :P

eendoorfin • 7 lat temu
A u mnie wszystko bardzo dobrze śmiga na Mozilli ;)

za to i opera i chrome kuleją, tak nie lubię innych przeglądarek ;x

Sesil95
Sesil95
2.83k7 lat temu
ksanaru • 7 lat temu
ehh dam małą podpowiedź dziewczyną , ktore mają problem z dodaniem zdjęcia - Internet explorer, tylko ta zaawansowana przeglądarka to u mnie ogarnęła :P

eendoorfin • 7 lat temu
A u mnie wszystko bardzo dobrze śmiga na Mozilli ;)

Dokładnie na Mozilli śmiga najszybciej

rena442
rena442
4.15k7 lat temu

@Fixation ja dodałam filmik kilka dni temu bez żadnych problemów

megianto
megianto
1447 lat temu

Ma ktoś może problem z dodawaniem chmurek? U mnie niby zdjęcie załadowane, bo się pokazuje, a jak chcę dodać to wyskakuje komunikat, że trzeba załadować minimum jedno zdjęcie, a przecież jest

megianto
megianto
1447 lat temu

Czyli raptem wina przeglądarek? Ja uwielbiam operę i wszystko dotychczas było ok, a teraz lipa

babsi
babsi
9067 lat temu
claoos • 7 lat temu
Mi też nie chodzi i na telefonie i na laptopie. Mam nadzieję, że to szybko minie. Nie mogę dodać chmurki z wygranym swopem i nie chce płacić kary, to nie z mojej winy..

@claoos Spokojnie W takim wypadku nie będziemy nakładać kary - to jest oczywiste.

ksanaru
ksanaru
17.63k7 lat temu
megianto • 7 lat temu
Czyli raptem wina przeglądarek? Ja uwielbiam operę i wszystko dotychczas było ok, a teraz lipa ;(

tak jest

babsi
babsi
9067 lat temu
dids • 7 lat temu
@Dresscloud ile mamy czasu na dodanie zdjęcia swopa, żeby uniknąć płacenia kary? :)

doughnut • 7 lat temu
i czy kara tyczy się tylko zdjęcia czy recenzji też? dołączam się :)

@dids @doughnut tyczy się tylko zdjęcia. Recenzję można napisać w dowolnym czasie, gdy dokładnie przetestuje się produkt (nawet po miesiącu). Czas na dodanie zdjęcia wygranej to 7 dni, które są liczone od momentu otrzymania przesyłki. Poinformowałaś nas dids, że nagrodę będziesz mogła odebrać w późniejszym czasie, zatem nie ma problemu - taka wiadomość w zupełności wystarczy.

doughnut
doughnut
3.69k7 lat temu
dids • 7 lat temu
@Dresscloud ile mamy czasu na dodanie zdjęcia swopa, żeby uniknąć płacenia kary? :)

doughnut • 7 lat temu
i czy kara tyczy się tylko zdjęcia czy recenzji też? dołączam się :)

babsi • 7 lat temu
@dids @doughnut tyczy się tylko zdjęcia. Recenzję można napisać w dowolnym czasie, gdy dokładnie przetestuje się produkt (nawet po miesiącu). Czas na dodanie zdjęcia wygranej to 7 dni, które są liczone od momentu otrzymania przesyłki. Poinformowałaś nas dids, że nagrodę będziesz mogła odebrać w późniejszym czasie, zatem nie ma problemu - taka wiadomość w zupełności wystarczy. :)

Uff to dobrze, bo akurat mam do zużycia kilka rzeczy i te ze swopa czekają na swoją kolej, a nie chcę ich otwierać póki mam tamte napoczęte

1 35 36 37 38 39 40 41 43
Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.