DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.

Strona 37 / 43

francescaa
Nieznany profil
2.12k7 lat temu
rena442 • 7 lat temu
A u mnie wszystko śmiga jak należy :). I nie zgodzę się, że mniej chętnie będziemy odwiedzać inne profile bez barometru - licznik rozdanych kryształków bardzo motywuje! :D

Mam to samo Zbieram na odznakę, to kryształkuję
I bardzo podoba mi się ta opcja, że przy tytułach wątków na forum wystarczy "nasunąć" na nie kursor by pokazała się autorka ostatniej wypowiedzi!

terii
Nieznany profil
3927 lat temu

Jakie zmiany,m wow... jest przejrzyściej, szkoda że aplikacja nie działa... próbowałam dzisiaj kilka razy i już wiem dlaczego Szybko działajcie Pozdrawiam

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu

Działa wam DC na telefonie? bo mi już od wczoraj nie działa, wszystko się ładuje w nieskończoność

sufcia72
sufcia72
1.92k7 lat temu

@terii nie ma aplikacji

terii
Nieznany profil
3927 lat temu
sufcia72 • 7 lat temu
@terii nie ma aplikacji :)

No nie ma ale dawno tutaj mnie nie było i próbowałam na tel się wbić dziś

Dell
Dell
4.79k7 lat temu

Dzisiaj strona nie działała mi "tylko" 5 razy. Można by to uznać za postęp, bo wczoraj tyle razy mi zadziałała... Rekompensata? Ok, fajnie, dziękuję. Wolałabym jednak, żebyście dopracowali stronę. Wykupiłam Premium, żeby móc więcej, a nie żeby nie móc nawet wejść na stronę. Rekompensata nie zwróci mi czasu, który mogłam tu spędzić
Zauważyłam też, że dodawanych jest dużo mniej chmurek, to smutne. Do rozdawania kryształków motywuje mnie licznik i sam fakt, że komuś miło będzie zobaczyć tyle powiadomień. Mimo wszystko brakuje mi jednak barometru, motywował do większej aktywności. Nadal dodaję chmurki, odwiedzam forum, profile i rozdaję kryształki, ale to już nie to samo ;/

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu
Dell • 7 lat temu
Dzisiaj strona nie działała mi "tylko" 5 razy. Można by to uznać za postęp, bo wczoraj tyle razy mi zadziałała... Rekompensata? Ok, fajnie, dziękuję. Wolałabym jednak, żebyście dopracowali stronę. Wykupiłam Premium, żeby móc więcej, a nie żeby nie móc nawet wejść na stronę. Rekompensata nie zwróci mi czasu, który mogłam tu spędzić :) Zauważyłam też, że dodawanych jest dużo mniej chmurek, to smutne. Do rozdawania kryształków motywuje mnie licznik i sam fakt, że komuś miło będzie zobaczyć tyle powiadomień. Mimo wszystko brakuje mi jednak barometru, motywował do większej aktywności. Nadal dodaję chmurki, odwiedzam forum, profile i rozdaję kryształki, ale to już nie to samo ;/

Myślę, że te problemy techniczne są przejściowe - dużo się pozmieniało, mają pełne ręce roboty, trzeba dać im czas żeby to ogarnęli I miło, że DC jakoś nam to próbuje zrekompensować, 1000 kryształków to zawsze coś : )

eddieegger
eddieegger
6047 lat temu

Nie wypowiadałam się na temat wprowadzonych zmian ogólnie, bo jestem tu od niedawna i do każdej pewnie będzie mi łatwo się przyzwyczaić. Na początku byłam lekko zła na to, że strona nie działała tak jak bym tego chciała i nie mogłam dodawać chmurek, przeglądać chmurek pozostałych clouders, ani zrobić tak naprawdę nic. Otrzymałam dodatkowe kryształki jako rekompensatę - wszystko super. Ale Dresscloud nadal nie działa mi na żadnym telefonie z 3, które posiadam w domu. Teraz jestem więc wkurzona. Nie wiem nawet co więcej napisać, po prostu jestem wściekła, że "puściliście" stronę w obieg zanim wszystko dopracowaliście i zamknęliście od razu aplikację...

terii
Nieznany profil
3927 lat temu

Co do zmian, może warto aby powrócił limit na chmurki... A np dac premium nieskończoną ilość Taka moja mała sugestia .
Nowa odsłonę dresscloud juz ogarnełam i jest fajnie.
Szkoda tylko, ze nie barometru

mermaidall
Nieznany profil
8647 lat temu

Kiedy strona zacnie działać i będę mogła dodać chmurkę? Wchodzę tu jak idiotka od 3 dni i tylko marnuje czas. Gdyby nie to, że ZAPŁACIŁAM za premium to już by mnie tu nie było. I chyba jednak zrezygnuje z tej strony, bo to o się dzieje jest porażką, a właściciele kombinują zamiast przyznać się do błędu, że zmiany nie są korzystne. Amen.

paulinakar
paulinakar
637 lat temu

Powiem tak, chciałam dać szansę temu portalowi, bo bardzo go polubiłam, było tu tak ciepło i przytulnie przez ten kolor różowy i ogólnie super. Ale to co się dzieje to porażka...jak można 6 miesięcy planować zmiany, ulepszać niby stronę, a przez 3 dni nawet normalnie wejść się na nią nie da, to jest kpina, ja rozumiem że każde zmiany niosą za sobą ryzyko jakichś błędów, ale żeby cała strona nie działała i to tyle czasu? Zamiast zmieniać nieudolnie wszystko na raz, mogliście zacząć wprowadzać zmiany pojedynczo, tak aby zapanować nad błędami. Dodatkowo ten wystrój wyciągnięty prosto z VINTED, kolor różowy to była odznaka DC! teraz to portal taki jak każdy inny. Zróbcie coś w końcu, by ta strona zaczęła działać normalnie bo to żenada lekka, nie umieć zapanować nad tym przez tyle czasu, ja już nie wchodzę tu, odpuszczę na parę dni bo nie chcę mi się już denerwować przez to, że ciągle jest coś tu nie tak

TheDream
Nieznany profil
3.7k7 lat temu

Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? @Dresscloud

Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku.
Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

mysweet
Nieznany profil
7.49k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Nie po to płacę tyle kasy i kupuję premium, żeby nie korzystać z DC.

paulinakar
paulinakar
637 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

tak samo jak Ty wchodząc tu i chwaląc stronę, że wszystko świetnie Ci działa, MY(dziewczyny które od kilku dni próbują się tu wbić, ale niestety z nieudolnym skutkiem) mamy prawo wylewać swoje "żale i pretensje" w końcu do tego też należy forum tak? Tu nie chodzi o żadne parcie na kryształki, ale wykupując premium i płacąc za to, wymagam chociaż tego żeby działało to w miarę normalnie, tak napisałam wyżej i rozumiem, że niespodziewane błędy są, dlatego też(znów pisząc wyżej) CZEKAŁAM CIERPLIWIE I NIE KOMENTOWAŁAM, ale dziś już mam dość, pomimo tego że strona u innych działa , a u mnie na wszystkich możliwych przeglądarkach NIE! Nie wiem kto tu kogo obraża,"wszystkich i wszystko" ale pisząc takie rzeczy, musisz mieć twardy dowód Bo ja tu widzę tylko reakcję dziewczyn, które nie są zadowolone ze zmian, i mają do tego prawo. Każdy będzie się wypowiadał tyle razy i w taki sposób, jaki będzie chciał ,a porównywanie "czy wy robicie wszystko idealnie" jest nie na miejscu, bo co ma piernik do wiatraka? Dla niektórych ta strona była codziennością i odskocznią, dlatego ciężko się pożegnać, ale każdy ma prawo do swojego zdania, nawet tych pretensji i żalów

aneczkai
aneczkai
4757 lat temu

@Dresscloud mam problem z powiadomieniami. Wyświetla mi się że 40 osób kliknęło mi "fajne" a jak wejde to podświetla mi się tylko ostatnie 20. Dałoby rade zrobić coś z tym żeby było daj wcześniej czyli wszystkie nowe powiadomienia były podświetlone?

mermaidall
Nieznany profil
8647 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Ne działa mi na 4 różnych przeglądarkach.

francescaa
Nieznany profil
2.12k7 lat temu

u mnie wczoraj się trochę długo ładowała SIĘ strona, ale nie do tego stopnia jak u Was... dziś juz wszystko działa poprawnie
a ja myślałam, że może za internet nie zaplacilam i to dlatego...

ksanaru
ksanaru
17.63k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Nieznany profil • 7 lat temu
Ne działa mi na 4 różnych przeglądarkach.

mi tak samo , więc czuje się nieco urażona wypowiedzią @nazwa001. nie na tym to ma polegać, że użytkuje stronkę 2 lata co dzień dodając chmurki i wykupując stale premium, że teraz będę ściągać milion przeglądarek tylko po to , żeby sprawdzać czy na innej będzie dało się wrzucić zdjęcia. Zdjęcia nie mogę wrzucić już 3 dzień, ale siedzę cicho dopóki nie zobaczę takiego komentarza jak ten. Zmiany zmianami , ale mając premium miesięczne wykupione sms to każdy dzień to spora strata, tym bardziej jak dużej części wszystko chodzi i oni zdobywają kryształki, mogą przeglądać chmurki innych , a my nawet porządnie głównej przejrzeć nie możemy. Ciekawe czy ty wydajesz pieniądze na coś co nie jest sprawne. Np czy kupiłabyś telefon wiedząc, że jest problematyczny i będziesz musiała czekać aż zadziała . )

ps. nawet dodając ten komentarz strona 2 razy przestała działać..

Asiuulka
Asiuulka
2.06k7 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
Jaki maksymalny czas może mieć dodany filmik? :) @Dresscloud Jestem w szoku, że macie dziewczyny taki problem ze stroną, ja tylko w drugi dzień po zmianach popołudniu nie mogłam wejść, ale oprócz tego wszystko pięknie działa. Jestem zakochana w nowej stronie głównej, tak łatwo teraz czytać opisy i kryształkować, że robię to cały czas i jestem na bieżąco z każdą Waszą chmurką na laptopie i na telefonie :)

nazwa001 • 7 lat temu
U mnie też przez większość czasu wszystko działa poprawnie, owszem na początku miałam problemy z załadowaniem strony, ale wczoraj i dziś jest wszystko w porządku. Dziewczyny, przestańcie tak przesadzać :D chyba to, że inne clouders dodają zdjęcia świadczy o tym, że się da. Jeśli macie taki ogromny problem z załadowaniem chmurki czy zdjęcia, a macie na to takie ogromne parcie, to zmieńcie przeglądarke i przestańcie co kilka godzin się tak użalać, bo niektóre z nas mają już dość czytania waszych pretensji. Wy wszystko robicie tak idealnie? Weźcie się ogarnijcie. Administracja i właściciele strony to przecież też LUDZIE! A nie roboty. Dajcie im czas, to duże zmiany i trzeba zrozumieć, że nie zawsze wszystko na raz może się udać i wyjść perfekcyjnie. A Wy nie robicie nic innego jak tylko narzekacie i obrażacie wszystko i wszystkich. Naprawdę nikt Was tutaj nie trzyma na siłę. Kiedy mi się coś aż tak nie podoba jak Wam, to wychodzę i nie wracam i tyle.

Nieznany profil • 7 lat temu
Nie po to płacę tyle kasy i kupuję premium, żeby nie korzystać z DC.

1 34 35 36 37 38 39 40 43
Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.