@cynamonek Ja zamówiłam chyba 8. Jedna dla mnie, druga dla siostry, trzecia dla mamy mojego chłopaka, a reszta na sprzedaż po wyższej cenie. I jak na razie cisza.... szkoda, bo jest taka ładna
Dziewczyny... Mam takie pytanie.
Zamówiłam jedną torebkę do siebie i po czasie zamówiłam jeszcze.Dzisiaj dostałam informację, że zostały wysłane, ale patrzę na numery nadania i w obu zamówieniach jest ten sam numer. RC453813719CN, a w statusie mam to:
2015.07.09 14:06 (GMT-7): Russian Federation,Successful deliveryelivery to addressee
2015.07.09 11:30 (GMT-7): Russian Federation,In transit (local mail):Arrived at the place of delivery
2015.07.09 09:20 (GMT-7): Russian Federation,In transit (local mail):Left the sorting center
2015.07.09 07:45 (GMT-7): Russian Federation,In transit (local mail):Left the sorting center
2015.06.26 07:22 (GMT-7): Russian Federation,In transit (local mail):Left international office of exchange
2015.06.25 18:26 (GMT-7): Russian Federation,Released by customs
2015.06.25 18:15 (GMT-7): Reception at custom house
2015.06.24 08:53 (GMT-7): Russian Federation,:Unknown attribute
2015.06.22 17:31 (GMT-7): Processing
2015.06.15 12:36 (GMT-7): Russian Federation,:Unknown attribute
2015.06.15 12:35 (GMT-7): Departure from outward office of exchange
2015.06.09 17:44 (GMT-7): Collection
2015.06.09 17:44 (GMT-7): Reception
chyba ktoś tu robi ludzi w balona ;/
Jaki Wy macie numer nadania?
A dobra mam. Mam dwa zupełnie inne numery nadania. Jeden identyczny jak Twój,drugi 44584644318.
Wydaje mi się, że oni podają 'na pałę' te numery bo ja jak kupuję to po kilku godzinach czy minutach nawet dostaję wiadomość, że towar został wysłany co przecież jest niemożliwe a jak sprawdzam gdzie jest przesyłka to nigdy mi jej nie znajduje, nawet jak już jest u mnie. Więc oni chyba tam podają byle co żeby tylko było
Oni robią tak zawsze jeśli ktoś się stawia żeby nie mieć problemów z Aliexpress Mnie też (pomimo otwartego sporu) wysłał informację o tym, że torebka jest wysłana. Nic nie dostaniecie. Skończy się okres ochrony- jeśli tego nie dopilnujecie, stracicie pieniądze, a jeśli pod koniec okresu ochrony otworzycie spór że "kończy się okres ochrony a nadal nie ma przedmiotu" to wtedy Ali da Wam zwrot. Także nie ma się co cieszyć, chińczyk niczego nie wysłał Już nie raz się takie coś zdarza- zapraszam Was na grupy Aliexpress PL i inne na fejsie, tam co chwilę się to przerabia
Hmmm moze i masz rację,ale akurat ja ani słowa do niego nie napisałam,sam wysłał e-maila,że niby paczka wysłana....
Chciałam zamówić naszyjnik, ale nie ma tam mojego banku ani możliwości zapłacenia na poczcie, trochę kiepsko;/
dziwi mnie jedynie to, że niektórym odpisał, że nie wyśle, a niektórym wysłał numery nadania... ja chcę swoją torebkę