Hahaha, już dostałam od Chińczyka wiadomość, że to był błąd systemu i mam anulować zamówienie to dostanę kasę, bo on mi torebki nie wyśle
Dear buyer :
How are you! Thanks so much for your order!
But I am sorry to say that there is some problem with the system of this store ,and it is in repair now ,so you have to cancel this order on the line ,when you do that please choose the second item " I ordered the wrong product" or " i do not want to order this product any more " ,the money will be refunded to your account in the near future ,if you choose others ,it will cost some more time to be checked by the system ,please notice ! Sorry again and thank you!
Kind regards!
Dostałam taką wiadomość, ktoś wie co zrobić?
ooo podobna sytuacja jak do apaszek - ja pierd****le ..
wcale nie chce tego anulować tylko kupiłam ja za taką cene i chce ją kurna mieć !
Ja nie dostałam żadnej wiadomości ;/ cholera no! To już jego sprawa, sprzedaje się za tyle za ile sie wystawilo. W sklepie stacjonarnym jak pomylą ceny to i tak muszą sprzedać. Chamstwo... poczekam i zobaczę czy też dostanę jakieś info.