O, bardzo dobry pomysł. Taki awaryjny formularz jak do zgłaszania usterek. A dzięki temu @mysweet nie bedzie dostawala wiadomości prywatnych albo ich ilość bedzie ograniczona.
Przy okazji odnoszac sie do odpowiedzi @icecold - tak, przeterminowane kosmetyki czy używane łatwo udowodnić. Mialam bardziej na mysli przy tym, ze trzeba by tez wysluchac drugiej strony, sytuacje gdy np. ktos mimo deklaracji nie odsyla paczki, bo sa rozne życiowe sytuacje i skreslanie takiej osoby od razu jest nie zawsze okej
świetny pomysł, gdy będą problemy w przesyłkami to będzie można wtedy zgłosić bez stresu, że poleci hejt, a Ty będziesz wiedziała kto jest w porządku, a z kim są problemy wiadomo, że czasami można coś przeoczyć, ale jeśli sytuacja będzie powtarzała się regularnie to znaczy, że taka osoba po prostu nie jest w porządku.
Kochane! Zrobiłam formularz. https://forms.gle/j3CVV98TTaSbVHsG8 - zerkniecie? @wenkka @dastiina @madziek1 @icecold. Coś jeszcze dodać do niego?
Mam małe ale co do pierwszej zasady - Po dwóch tygodniach od otrzymania paczuszki urodzinowej, dodajemy jej zdjęcie wraz z krótkim opisem i podziękowaniem Clouders w formie chmurki. Oczywiście wiem o co chodzi i pewnie sie czepiam, ale precyzyjne postanowienia to podstawa. Według mnie ten punkt powinien wskazywać na to, że najpóźniej w ciągu 2 tygodni powinna pojawić się chmurka z opisem paczki. Dotychczasowy zapis sugeruje, że ten post ma byc zamieszczony równo po 2 tygodniach. Może lepiej będzie - W ciągu 2 tygodni od otrzymania paczki dodaj post. Taka mała sugestia do rozpatrzenia @mysweet
Ale dużo się tutaj dzieje 😍
Moim zdaniem 2 tygodnie to mało jeśli chodzi o zdjęcie paczuszki. Nie każdy podaje adres pod którym mieszka. A myśle, ze by było dużo kombinowania jakby każdy musiał to zgłaszać, ze paczka dotarła ale zdjęcia nie będzie. Wiem z doświadczenia w kwestii swopow, ze zawsze to zgłaszam i dodaje zdjęcie później. Ale jednak miesiąc to by był już mniej „restrykcyjny” czas na zdjęcie