Problemy na DressCloud - DC Blokuję przeglądarkę
Kochane,
Przychodzę z zapytaniem bo trochę zaczyna mnie to drażnić, a problem ciągnie się od około 2 tygodni.
Otóż czy podczas przeglądania stron i podstron DressCloud blokuję /wiesza Wam całą przeglądarkę? Początkowo działo się to tylko na stronie głównej podczas przeglądania chmurek, a teraz zdarza się to wszędzie (podczas czytania forum, czy np. komentowania postów).
Problem zgłosiłam, ale bez zmian, wręcz mam wrażenie, jakby z dnia na dzień DC coraz bardziej mi się wieszał 😔
Zauważyłyście coś podobnego u siebie?
Ja miałam wcześniej ten problem ale narazie nie zauważyłam nic. Ale może dlatego, że mało teraz przeglądam chmurki 😕
Ja mam czasem tak że nie mogę przejść bezpośrednio do powiadomień i muszę odświeżać stronę. Generalnie miałam podobny problem ale udało mi się go rozwiązać z pomocą Dresscloud jakiś czas temu. Wydaje mi się że takie problemy mogą mieć tylko użytkownicy bez premium a to zasługa reklam
U mnie od kilku dni jest okej, ale też miałam taki problem. Tylko na DressCloud i tylko na telefonie
Chyba masz rację bo faktycznie zmieniłam na premium i nie mam reklam i narazie problemy zniknęły.
Jestem premium i nie mam problemów z przeglądarką. Jednak zauważyłam ogólnie problemy - nie jesteś pierwsza, która zgłasza taki problem. Dodatkowo mam wrażenie, że strona umiera przez zaniedbanie
Na ten moment dzieje mi się tylko takie coś czasem, gdy chce przejść do powiadomien bądź jak teraz na forum do tego wątku, wtedy odświeżam i wchodzę ponownie. Nie jest to takie uporczywe dlatego tego nie zgłaszam
Ja gdy kiedyś mialam premium też nic się nie działo stąd taka moja myśl że reklamy powodują te problemy
Mi się blokuje strona jak wchodzę w chmurkę , nie mogę odświeżyć , cofnąć , nic nie mogę zrobić . Muszę wyłączyć przeglądarkę i pozniej dopiero zamknąć stronę i znowu próbuje wejść w chmurkę.
Ja mam dokładnie taki sam problem na DressCloud z nagłym wieszaniem się strony. Wtedy nic kompletnie nie mogę zrobić i pozostaje mi tylko wyłączenie przeglądarki i włączenie jej raz jeszcze. Dzieje się to tylko na telefonie i tylko na DC. Kojarzę, że wyczyszczenie ciasteczek chyba pomagało, ale przez to, że problem wracał co jakiś czas, to przestałam, bo mi usuwało to ustawienia i niektóre dane z innych stron, które regularnie odwiedzam, co było denerwujące i przez to zrezygnowałam z korzystania z DC na telefonie. Wchodzę ciągle na te same, bezpieczne strony, mam kilka apek, których używam od lat i nie instaluję nic nowego, więc też mi się wydaje, że to musi być od reklam na DC, bo jak miałam premium, to nie zdarzały mi się takie sytuacje.
U mnie częstym problemem jest to, że nie mogę wejść w daną chmurkę. Klikam na nią, ale zero reakcji. Dopiero po odświeżeniu strony udaje się, ale np zaraz problem znowu się pojawia, gdy chce wejść w inną chmurkę...
Ja miałam ten problem, lecz tylko na telefonie i jak nie miałam wykupionego premium. A teraz mam i nic się takiego nie dzieje 🙂