@Ageczii w mniejszych Rossmannach dostawy zazwyczaj są w pon, śr i pt w nocy, więc jeszcze powinno coś dojść
Dziewczyny nie denerwujcie się tak na te zamówienia, my wczoraj mieliśmy o godzinie 9:00 całe 98, a w między czasie coś dochodziło... Pracowały nad tym 3 osoby, a jak około 18 zapytałam dziewczyny, ile jeszcze, to mówi że z 40, więc czas oczekiwania bardzo się wydłużył
Pomocy ! Czy to ze mna jest cos nie tak i nie wiem jak to działa czy kupiłam puste pudełko ?
Ale dziwne że w ogóle pędzelek jest dalej czysty i bielutki :o Wygląda na puste, próbuj wymienić, takiej wady chyba nie mogą nie uznać
Problem w tym, ze nie mam paragonu ale robiłam zakupy na swoją kartę. Myślicie ze to cos da ?:/
Bez paragonu może być ciężko, ale nie zaszkodzi spróbować, bo placilas w końcu za pełnowartościowy produkt a nie opakowanie..
No az naprawdę sie zdziwiłam bo myślałam ze jak produkt jest oryginalnie zamknięty to nie trzeba go sprawdzać
Też po tym wpisie czuję się mega zaskoczona, też zawsze biorę zamknięte rzeczy a jak nie jestem pewna kolory to szukam testerów, nie otwieram wszystkiego od razu..
Dobrze wiedzieć ! Na szczęście płaciłam karta, ale musze poczekać bo takie pobrania z karty w serwisie internetowym pojawiają sie w ciagu 3 dni dopiero i nie mam jeszcze z zakupów w rosmannie
@frogwear w razie czego podrzucam - W decyzji z dnia 4 maja 2015 roku o numerze RBG – 7/2015, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał za naruszającą zbiorowe interesy konsumentów praktykę polegającą na umieszczaniu przez przedsiębiorcę na wydawanych paragonach informacji o treści „Paragon jest niezbędny do reklamacji”. W uzasadnieniu decyzji Prezes UOKiK podkreślił, iż żaden z reżimów odpowiedzialności sprzedawcy za oferowane produkty nie wskazuje, iż do złożenia reklamacji niezbędne jest posiadanie przez konsumenta paragonu fiskalnego. Organ wskazał zarazem, iż co prawda konsument ma obowiązek wykazać, że zakupu dokonał u tego sprzedawcy, od którego dochodzi roszczeń z tytułu rękojmi, jednakże może on równie skutecznie udowodnić ten fakt za pomocą innych dostępnych środków dowodowych, np. zeznań świadków, wyciągów z rachunku bankowego, jak i też może to wynikać z okoliczności danej sprawy.
To całe szczęście, że płaciłaś jednak kartą, bo nawet jakby przyznali Ci rację, że z pomadką jest coś nie tak, to bez paragonu nie mieliby potwierdzenia, że kupiłaś to konkretnie u nich, a tak jesteś zabezpieczona.
W każdy razie jeśli w sklepie Ci tego nie wymienią, to zawsze możesz napisać do producenta, oni się tym na pewno zajmą
@frogwear - pisz do producenta. Jedna clouders - @anetka23 miała dokładnie taką samą sytuację:
https://dresscloud.pl/p/412676/u02.0716.anetka23.579843d3845f7.JPG?v=1469596629
https://dresscloud.pl/p/426213/u02.0916.anetka23.57c944ba531f2.JPG?v=1472808122