Kochane wiemy, że strona działa wolno i nie funkcjonuje tak, jak powinna. Bardzo Was za to przepraszamy. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem wszystkch problemów z tym związanych. Oczywiście każda Clouder otrzyma rekompensatę za ten czas, gdyż wiemy, że nie miałyście możliwości by w pełni korzystać z DC.
Korzystając z okazji bardzo proszę o czytanie ze zrozumieniem napisanego przez nas wyżej tekstu oraz o nie zadawanie pytań nie związanych ze zmianami ( np. dlaczego nie otrzymałam odznaki).
Super, że pracujecie nad tym bo od kilku dni nie moge dodac chmurek przez to że tak wolno wszystko funkcjonuje..🙍 już myslałam że to mój internet szwankuje ale jak widać to nie to.. nie ja jedna mam z tym problem.. czekamy na poprawę ❤
Trochę wstyd, że pracowaliście nad tym tyle miesięcy i podczas 'odsłonięcia' strona padła. Dzisiaj chciałam dodać zdjęcie i mi usuwa je, zostawiając tylko opis. Nie mówiąc o chmurkach innych Clouders, bo jak chcę je otworzyć to nie doładowują się posty.
Z doświadczenia wiem, że zawsze są jakieś błędy. Dlatego rozumiem, że CSS'y Wam się rozjeżdżają. Ale, żeby podstawowe funkcjonalności nie działały, to słabe.
Może trzeba było jeszcze poczekać z odsłoną i dopracować wydajność nowej wersji?
Może nie przewidzieliście faktu, że bez konwersji zdjęć serwer musi być o wiele bardziej wydajny, a jeśli nie ma limitu chmurek, a ktoś ciągle coś wrzuca, to dopiero musi być mu miło...
Trochę słabo, bo np w końcu udało mi się wrzucić chmurki wczoraj ale pewnie wiele z was nie oglądało chmurek wczoraj w ogóle, bo mi też się nie chciały doładowywać posty innych Clouders
PS Widzę, że jak teraz chciałam dodać chmurkę i mi usunęło zdjęcie, inne dziewczyny mają to samo na chmurkach z ostatniej chwili - jest opis, ale zdjęcie ma komunikat 'zdjęcie zostało usunięte'
Dobra, po godzinie 'dobijania' się do strony robię pass, bo pewne za chwilę znów mnie wywali. Biorę dniowy urlop od DC, a raczej od tego całego zamieszania
Jak korzystam z telefonu bardzo trudno polajkować chmurkę musze klikać kilkanaście razy na diamecik, a nie chce mi się klikac na kazde zdjecie pojedynczo bo wtedy długo się ładuje
Jak dla mnie to jedna wielka beznadzieja ..... Nie podoba mi się . Panuje tutaj jeden wielki chaos.....
u mnie od wczoraj zdjęcia się nie ładują ani w wiadomościach, ani w postach, meh...
Ps. tak, już zgłosiłam
Mi też nie wyświetlają się zdjęcia, strona chodzi wolno i jeszcze coś. @kornel przycisk "załaduj zdjęcie/film" działa u mnie dopiero za drugim razem. Czy ktoś jeszcze tak ma, czy tylko u mnie coś takiego się dzieje?
skoro na 8 zdań, które dodajesz w opisie masz może? jedną kropkę to oceny nie dostaniesz. Po wiosennych zmianach administracja surowiej ocenia chmurki. Musisz mieć 3-4 zdania rozwinięte i zakończone kropką. ...
@kotq dokładnie. @Sherifka89 ma rację - zdania MUSZĄ być zakończone kropkami (wykrzyknikami, znakami zapytania), inaczej administracja nie zweryfikuje tego, czy masz zdania czy nie. Emotikonki nie są znakami interpunkcyjnymi , a jedynie dodatkiem do wypowiedzi
Też nie mogę nic zrobić. Chciałabym dodać zdjęcie swopa ale mnie wyrzuca. Zdjęcia się nie ładują..
Kocham nową funkcję zapisywania chmurek! Dzięki temu na pewno będę częściej coś dodawać, bo bardzo często spędzam cały dzień w pracy czy na uczelni i potem nie mam siły na pisanie pięknego opisu. A teraz jestem na takie sytuacje przygotowana.
Nowy wygląd super! Gier może nie być, jakoś da się to przeżyć, nielimitowane chmurki - najlepsze! Ale niestety premium jest już według mnie za drogi, prawdopopdobnie to ostatni raz, gdy mam go wykupionego, może jeszcze wykupię sobie za starą cenę ale za nową już raczej podziękuję - nie wiem czy wygram danego swopa a za taką kwotę to już mogę sobie sama kupić jakis kosmetyk do tego jak najbardziej ogólnie rozumiem płatności ale na początku swopy były cały czas opisywane jako nagroda za aktywność. Teraz praktycznie płacę za to co wygram a nie o to mi chyba chodziło. Są reklamy i nie wydaję mi się, żeby aż tyle trzeba było podnieść ceny - wolałam swopy nawet w folijce przeciągnięte wstążką, jeśli mam płacić o tyle więcej... bardzo mi przykro ale nie będę z tego więcej korzystać
A ja przyznam, że zmiany zaczynają mi się podobać. I wcale nie tesknie za grami. A jak zapłacę kilka zł wiecej za premium to nie zbiednieje.
Nie rozumiem aż tak ogromnego oburzenia. Wszystko się zmienia, ale nigdy sie każdemu nie dogodzi.
Teraz tylko czekam aż awaria zostanie naprawiona i będę mogła bez problemu dodawac zdjęcia z telefonu.
Kiedy wchodziłam na DC wyświetlił mi się komunikat czy chce zezwolić na otrzymywanie powiadomień i zezwoliłam. ❤