DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.

Strona 28 / 43

stasiaki29
stasiaki29
1.25k7 lat temu

Dziewczyny, z tymi kryształkami DC się wypowiedziało, że po północy powinny być naliczone. Z tego co widzę to nie działa to prawidłowo bo północ za nami, ale pewnie to naprawią.

maktao
maktao
7.21k7 lat temu

Ja rowniez nie mam w historii ze dodano mi kryształki. A jest już 6 nie no czekam

Chloreek
Chloreek
8117 lat temu

A ja mam pytanie odnoście podwójnej liczby kryształków , czy komuś sie naliczyła na premium ?

maktao
maktao
7.21k7 lat temu
Dresscloud • 7 lat temu
Drogie Clouders, Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet. Jednak skąd tyle negatywnych emocji? Doskonale wiemy, że zmiany nie spodobają się wszystkim - obojętnie, jakie one by nie były. Nie jest to absolutnie pochopna decyzja. Jak wynika z wielu wypowiedzi, duża rzesza Clouder jest tu tylko po to, by szybko "zarobić" kryształki, wygrać swopa i "uciec". Niestety głównie do tego doprowadziły gry. Pamiętajcie, że ideą DressCloud jest możliwość podzielenia się swoim stylem, recenzjami, opiniami na temat danych produktów, a swopy są JEDYNIE dodatkiem. Nie rozumiemy również "szantażowania" nas i wyolbrzymiania napisanego przez nas tekstu "Nikogo nie trzymamy na siłę. Jeśli któraś Clouder pragnie usunąć konto - ma do tego pełne prawo." Czy odpowiednią interpretacją jest, żeby takie osoby "WYP****"?". Taka jest prawda, że nie będziemy błagać i na siłę trzymać osób, którym się tu nie podoba. Prosicie, abyśmy się przespali z tym i zastanowili (zastanawialiśmy się pół roku). Czy Wy zastanawiałyście się chociaż kilka minut, zanim napiszecie kompletnie niekonstruktywną opinię, w której dodatkowo jest obrażana osoba trzecia? Sprawą oczywistą jest fakt, iż osoby płacące za coś dodatkowo (obojętne w jakiej dziedzinie), mają z tego większe profity. Dlaczego tak Was to dziwi, że Clouders Premium mają lepiej? Idea portalu wciąż pozostaje ta sama. Gdybyśmy stawiali jedynie na zysk i całkowicie o Was zapomnieli, nie wprowadzilibyśmy dodatkowych opcji, o które prosiłyście, usunęlibyśmy również zwykłego swopa, wprowadzili opłaty za wysyłkę, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta i wiele innych. Nie chcielibyśmy się stale rozwijać, nie wprowadzalibyśmy nowych produktów i kompletnie byśmy się nie starali. Dodatkowo nie pracowalibyśmy nad nową zabawą, którą też ogłosiliśmy, że będzie gotowa w kwietniu- ale na to już nikt nie zwrócił uwagi. A co najważniejsze, nie wkładalibyśmy w to naszych serc i setki godzin swojego wolnego czasu. Rozumiemy Wasze obawy, jednak jak już wspomnieliśmy - zmiany są przemyślane. Również nowy punkt Regulaminu. Jedyną rzeczą, którą wymagamy po otrzymaniu swopa jest realne zdjęcie wygranej, a kwestią indywidualną Clouder, która otrzymała paczkę jest to czy ona zostanie z nami na dłużej, czy też nie. Prosimy o zrozumienie, że my też mamy zobowiązania względem Partnerów i taka adnotacja musiała się pojawić, aby uniknąć sytuacji, gdy po wielokrotnych próbach nawiązania kontaktu (nawet gdy Clouder jest online) nadal nie załadowała zdjęcia. Pytanie brzmi dlaczego? Doskonale wiemy, że zdarzają się różne wypadki losowe lub brak internetu. Wystarczy w jakikolwiek sposób poinformować o zdarzeniu - nawet listownie. Prosimy o traktowanie kary finansowej jako ostateczność. W życiu każdego z nas nastaje taki moment, gdy zauważamy, że to co było do tej pory, nie było odpowiednio dobre. Tworzymy ten portal dla Was i zawsze jako nieliczny portal czytamy Wasze opinie, ale nie oznacza to, że mamy wprowadzać w życie każdy napisany pomysł/propozycje, bo jeśli nie to oznacza, że nie liczymy się z Wami. Prowadzimy DressCloud od 3 lat i po takim czasie jesteśmy w stanie określić co jest dobre, a co nie. Prosimy o zaufanie. :kwiatek:

xkyokox • 7 lat temu
Niekonstruktywną opinię? Czy fakt, że komuś się nie podoba nowy wygląd strony lub "lepsze" funkcjonalności, które narzuciliście musi od razu oznaczać niekonstruktywną opinię? A no nie. Nie trzeba się zbyt długo zastanawiać, żeby zobaczyć jak bardzo macie gdzieś użytkowniczki, które nie zapłacą za konto premium. Oczywistością jest, że zasada, która działa na wielu portalach to: płacisz = dostajesz więcej, ale tu osoby, które nie płacą są potraktowane przez administrację z buta. Po co ukryliście fakt, że obniżacie dziewczynom limit dodawania chmurek? Jeszcze więcej negatywnych komentarzy by się tu znalazło i ot, chcieliście być wygodni. Informowanie o zmianach na kilka godzin przed także było tylko i wyłącznie dla Waszej wygody. Nowe swopy, nowe pakowanie itp. gdy tylko się to pojawiło tak głośno mówiliście o tym, że to dla nas, użytkowniczek, że się staracie... To miłe, że już otwarcie piszecie, że jednak chcecie trochę więcej pieniędzy za to, bo za darmo nic nie ma. I nie chodzi tu o podniesienie cen kont premium, a o całą sztuczność związaną właśnie z wprowadzaniem "nowych, darmowych, specjalnie dla nas doskonałości". Jak widać wcale nie rozumiecie naszych obaw, bo nie nowego się boimy, ale bezmyślności, która na każdej stronie tego wątku jest Wam wytknięta. Zamiast pisać otwarcie co macie na celu, to zrobiliście podchody. Fakt, tworzycie ten portal dla nas, ale to my dajemy temu portalowi życie, a skoro nas nie szanujecie, naszego zdania, naszych opinii, nie odpowiadacie wprost na pytania, unikacie pytań niewygodnych? Nikt nie napisał, że to my dyktujemy Wam warunki, ale sami nauczyliście nas, że my także mamy coś do powiedzenia na tym portalu. Do wczoraj. Jak dla mnie Wasz post jest... hm. żałosny (tak, przemyślałam to więcej, niż kilka minut!). Odbijacie piłeczkę jak obrażona nastolatka, która nie widzi sedna problemu. I owszem, odpowiedź o usunięciu konta była NIESTOSOWNA z Waszej strony, szczególnie, że piszecie "Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet". Podsumowując: Przegięliście ostro i w wypowiedziach pokazaliście niekompetencje, jak więc ufać zespołowi, który chce brudy zmiatać pod dywan? Jest nas tu dużo, każda ma swoje zdanie i chce je wyrazić, ale to Wy jesteście administracją i skoro tak bardzo znacie prawa , które rządzą internetem, to powinniście być przygotowani na to, że jeśli zmiany okażą się złe, to użytkowniczki nie będą Wam na ślepo klaskać byle się przypodobać. Minusy, które praktycznie każda z nas widzi: - brak limitu dla premium/3 chmurki dla 'zwyklaków' - 1 swop na tydzień dla 'zwyklaków' - brak barometru (pal licho z kryształkami) - brak gier (pal licho z kryształkami again) - lawirowanie administracji i pokazanie się z tej 'drugiej' strony Dziękuję za uwagę, dobrej nocy :drink:

Ja już chyba zrozumiałam co mają na celu te zmiany. Już jedna z Clouders dala dobre porownanie innego portalu.

@JednaFiga a to nie jest tak że "uzbierać kryształki w tym dniu" to sa kryształki zbierane od osób które zalogowaly się za dc z twojego linku? Bo ja uzbierałam wczoraj prawie 300, a w historii mam... 2

dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu

Czy ktoś mi powie, gdzie są te kryształki x2?

Karolinna
Nieznany profil
3937 lat temu

No właśnie też nie dostałam kryształków x2

frambuesa
frambuesa
11.1k7 lat temu

Dokładnie ! ja nazbierałam wczoraj tone kryształków jak na siebie i lipa ! Rano wchodzę i nic nie ma

Ysiakova97
Ysiakova97
6787 lat temu

Gdzies czytałam propozycje Clouders zeby wprowadzić ograniczenie, iż tylko osoby bez premium moge licytować zwykłego swopa. Czy moglibyście cos zrobic w tym kierunku ? @Dresscloud

MartaW89
MartaW89
87 lat temu

Aplikacji waszej nie mogę zainstalować na mój telefon czemu ?

Karolinna
Nieznany profil
3937 lat temu

Dlaczego nie chcą mi się wgrywać zdjęcia i nie widać podkategorii? Ogólnie mi strona od rana szwankuje.

frambuesa
frambuesa
11.1k7 lat temu
MartaW89 • 7 lat temu
Aplikacji waszej nie mogę zainstalować na mój telefon czemu ?

Aplikacji juz nie ma, teraz strona jest mobilna

ankaraax
ankaraax
1.56k7 lat temu

Też nie mam w historii kryształków dodanych x2...

dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu

U mnie też na telefonie nie działa odświeżanie chmurek.

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu
dastiina • 7 lat temu
U mnie też na telefonie nie działa odświeżanie chmurek. ;)

czyli być może po prostu z telefonu nie da się ich odświeżyć @dastiina

Anahi1307
Anahi1307
317 lat temu

uuu jaka zmiana oo fajna odłosn

paulinakar
paulinakar
637 lat temu

Ja również jestem ciekawa gdzie sa kryształki x2 z premium...jak to jest naliczane?

kamila249
kamila249
2.14k7 lat temu

Jezu, faktycznie teraz DC to (wizualnie) drugie Vinted ;o

pati2211
pati2211
2.76k7 lat temu

Nowy wygląd strony bardzo mi się podoba, w telefonie łatwiej się korzysta z DressCloud ładnie i estetycznie Jeśli chodzi o gry to wielka szkoda że ich nie będzie

kornel
kornel
4897 lat temu

Kryształki są już widoczne w historii.

xooxoo
xooxoo
2.19k7 lat temu
MartaW89 • 7 lat temu
Aplikacji waszej nie mogę zainstalować na mój telefon czemu ?

frambuesa • 7 lat temu
Aplikacji juz nie ma, teraz strona jest mobilna :)

Strona mobilna bardzo mi się podoba, już pisałam, że bardziej niż strona wyświetlana na komputerze... ale w takim razie poco w ogóle było tworzenie tej aplikacji, testowanie przez Clouders i jej udoskonalanie? Przecież to nie było tak dawno, wtedy już coś wspominaliście o zmianach, które mają być wprowadzane.

1 25 26 27 28 29 30 31 43
Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.