DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.

Strona 26 / 43

Werter
Werter
347 lat temu

Akurat kara finansowa mnie nie dziwi - tak jest fair, bo skoro warunkiem jest wstawienie chmurki z wygranym swopem, to należy się z tego wywiązać.
Jednak z barometrem... Nie do końca rozumiem. Obawiam się, że wiele osób zrezygnuje z przeglądania chmurek innych osób i dawania "fajne". Lubię oglądać inne chmurki, żeby się zainspirować i lubię dawać "fajne", ale nie mam zbyt wiele czasu i wiem, że trudniej będzie mi się teraz zmotywować, żeby znaleźć ten czas na oglądanie chmurek.

smiley16
smiley16
6167 lat temu

Zobaczyłam ogłoszenie wczoraj wieczorem, dziś z niecierpliwością czekałam na nowe DC.. Pierwsze wrażenie "Co oni zrobili?!" nie komentowałam jednak bo chciałam dać stronie szanse. Do wszystkiego trzeba sie przyzwyczaić, ale spędziłam na stronie pare godzin i jednak napisze co uwazam.
Zaczne od plusów bo niektóre zmiany bardzo mi sie podobaja:
- fajnie, że pojawiła się możliwosc dodawanie chmurek w rezerwe, to bardzo przydatna dla wielu z nas opcja
- licznik rozdanych kryształków też pozytywnie mnie zaskoczył
- wiem, ze na temat gier są różne głosy, ale ja myśle ze usunięcie ich to dobre zagranie. Niektóre z użytkowniczek gromadziły kryształki głównie tam i zgarniały swopy które teoretycznie powinny byc nagroda ze chmurki. Mimo tego wprowadziłabym jedna gre- nawet nie za kryształki ale tak po prostu, dla rozrywki.
No i przejde do minusów..
- podnoszenie cen premium to zachowanie bardzo nie fair.. Zwłaszcza, że to i tak nie jest cos co wliczamy do niezbedników na liscie wydatków..
- ukaranie 'zwykłych' użytkowników.. Cios poniżej pasa. Nie dosyć, że mogą dodać tylko 3 chmurki dziennie przez co zbieranie kryształków będzie w ich przypadku bardzo długim procesem to jeszcze bedą miały tylko 1 swopa w tygodniu. W starciu z premium (które także beda mogly licytowac zwykle swopy) nie beda miały one szans.
- ktoś już napisał, że zmniejszenie nam punktów za polecenie nowych użytkowników (a raczej za ich ruchy na koncie) to tez wielki minus. W końcu to od nas inni dowiaduja sie ze istniejecie i z naszych polecen zakladaja konta.
- nielimitowane chmurki, po prostu nie podoba mi sie taka opcja.. Wierze, ze zle zdjecia beda usuwane, ale takie 'calkiem spoko' z 3 zdaniowym opisem sklecionym byle tylko nabic krysztaly nie beda Wam dawaly prawa do usuwania. Teoretycznie.
- WYGLAD, pierwsze skojarzenie to skopiowane vinted. Niestety dla mnie jest to na nie. Stara strona byla domowa i ciepla, az chcialo sie na niej siedziec.
Rozumiem ze zmiany sa nieuniknione, ale dlaczego nie spytaliście nas o zdanie? Co wiecej, lekceważycie nasze wypowiedzi mówiac 'jak sie nie podoba to wypad'- ładniej napisane ale przekaz ten sam.. Niestety zrażacie do siebie użytkowniczki dzięki którym istniejecie.. A co wiecej, mimo ze ten zwrot nie byl kierowany do mnie zrobilo mi sie strasznie przykro jak dowiedzialam sie ile dla Was znaczymy..
Obawiam sie ze jesli nas nie posluchacie to powtorzycie los szafy.pl - na co dzien tetnila zyciem i byla najbardziej obleganym portalem modowym a pozniej wprowadzili prowizje.. Nie posłuchali skarg, tez uznali ze nikt nikogo tam siła nie trzyma.. Pojawily sie inne portale, ludzie sie poprzenosili i szafa umarla. Prowizja wycofana ale malo kto wrocil na ten portal.
Jesli chodzi o mnie, nie wiem czy wykupie premium na nowych zasadach.. Troche sie zrazilam

babsi
babsi
9327 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
czy żeby dostać post idealny trzeba dodać filmik czy pozostaje bez zmian? :?

@mermaidall pozostaje bez zmian.

Pastelovve
Nieznany profil
3807 lat temu

Niektóre zmiany trafne ale większość mnie zawiodła - usunięcie gier,zniesienie 5 chmurek,usunięcie aplikacji, kary za nie opublikowanie swopa.Szkoda serio szkoda!to juz brzmi jak nakazy

babsi
babsi
9327 lat temu
frambuesa • 7 lat temu
@Dresscloud a jak to jest z tymi kryształkami x2 za premium ? Czy będziemy to miały po północy jakoś dodawane jako bonus czy jak ? :)

@frambuesa kryształki zostaną dodane po północy.

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu

@babsi czy przez telefon można odświeżyć chmurkę? Bo próbuję i jakoś nigdzie nie widzę tej opcji

stasiaki29
stasiaki29
1.25k7 lat temu
nazwa001 • 7 lat temu
@babsi czy przez telefon można odświeżyć chmurkę? Bo próbuję i jakoś nigdzie nie widzę tej opcji

Jak wejdziesz w swoje zdjęcie to po prawej pod zdjęciem są trzy kropeczki to tam będzie "odśwież".

dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu
nazwa001 • 7 lat temu
@babsi czy przez telefon można odświeżyć chmurkę? Bo próbuję i jakoś nigdzie nie widzę tej opcji

Tak, moja pierwsza chmurka w "nowym DC' jest dodana z telefonu.

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu

@stasiaki29 @dastiina nie wiem czy to tutaj, ale nie mam tej opcji. No chyba że jest ona w innym miejscu a ja dalej nie rozumiem

DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.
dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu

@nazwa001 - zabij mnie-zle doczytalam

stasiaki29
stasiaki29
1.25k7 lat temu

@nazwa001 no faktycznie powinno być w tym miejscu

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu
dastiina • 7 lat temu
@nazwa001 - zabij mnie-zle doczytalam xD

Nie będę nikogo zabijać
@stasiaki29 tak myślałam

@kornel @babsi da się to jakoś "naprawić"?

Dresscloud
Dresscloud
5407 lat temu

Drogie Clouders,

Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet. Jednak skąd tyle negatywnych emocji? Doskonale wiemy, że zmiany nie spodobają się wszystkim - obojętnie, jakie one by nie były. Nie jest to absolutnie pochopna decyzja. Jak wynika z wielu wypowiedzi, duża rzesza Clouder jest tu tylko po to, by szybko "zarobić" kryształki, wygrać swopa i "uciec". Niestety głównie do tego doprowadziły gry. Pamiętajcie, że ideą DressCloud jest możliwość podzielenia się swoim stylem, recenzjami, opiniami na temat danych produktów, a swopy są JEDYNIE dodatkiem.
Nie rozumiemy również "szantażowania" nas i wyolbrzymiania napisanego przez nas tekstu "Nikogo nie trzymamy na siłę. Jeśli któraś Clouder pragnie usunąć konto - ma do tego pełne prawo." Czy odpowiednią interpretacją jest, żeby takie osoby "WYP****"?". Taka jest prawda, że nie będziemy błagać i na siłę trzymać osób, którym się tu nie podoba.

Prosicie, abyśmy się przespali z tym i zastanowili (zastanawialiśmy się pół roku). Czy Wy zastanawiałyście się chociaż kilka minut, zanim napiszecie kompletnie niekonstruktywną opinię, w której dodatkowo jest obrażana osoba trzecia? Sprawą oczywistą jest fakt, iż osoby płacące za coś dodatkowo (obojętne w jakiej dziedzinie), mają z tego większe profity. Dlaczego tak Was to dziwi, że Clouders Premium mają lepiej? Idea portalu wciąż pozostaje ta sama. Gdybyśmy stawiali jedynie na zysk i całkowicie o Was zapomnieli, nie wprowadzilibyśmy dodatkowych opcji, o które prosiłyście, usunęlibyśmy również zwykłego swopa, wprowadzili opłaty za wysyłkę, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta i wiele innych. Nie chcielibyśmy się stale rozwijać, nie wprowadzalibyśmy nowych produktów i kompletnie byśmy się nie starali. Dodatkowo nie pracowalibyśmy nad nową zabawą, którą też ogłosiliśmy, że będzie gotowa w kwietniu- ale na to już nikt nie zwrócił uwagi. A co najważniejsze, nie wkładalibyśmy w to naszych serc i setki godzin swojego wolnego czasu.

Rozumiemy Wasze obawy, jednak jak już wspomnieliśmy - zmiany są przemyślane. Również nowy punkt Regulaminu. Jedyną rzeczą, którą wymagamy po otrzymaniu swopa jest realne zdjęcie wygranej, a kwestią indywidualną Clouder, która otrzymała paczkę jest to czy ona zostanie z nami na dłużej, czy też nie. Prosimy o zrozumienie, że my też mamy zobowiązania względem Partnerów i taka adnotacja musiała się pojawić, aby uniknąć sytuacji, gdy po wielokrotnych próbach nawiązania kontaktu (nawet gdy Clouder jest online) nadal nie załadowała zdjęcia. Pytanie brzmi dlaczego?
Doskonale wiemy, że zdarzają się różne wypadki losowe lub brak internetu. Wystarczy w jakikolwiek sposób poinformować o zdarzeniu - nawet listownie. Prosimy o traktowanie kary finansowej jako ostateczność.

W życiu każdego z nas nastaje taki moment, gdy zauważamy, że to co było do tej pory, nie było odpowiednio dobre. Tworzymy ten portal dla Was i zawsze jako nieliczny portal czytamy Wasze opinie, ale nie oznacza to, że mamy wprowadzać w życie każdy napisany pomysł/propozycje, bo jeśli nie to oznacza, że nie liczymy się z Wami. Prowadzimy DressCloud od 3 lat i po takim czasie jesteśmy w stanie określić co jest dobre, a co nie.
Prosimy o zaufanie.

dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu

Kochane @Dresscloud ! Nie wiem, czy to błąd techniczny, czy może coś jeszcze naprawiacie lub zmieniacie, ale strona co jakiś czas znika i nie da się na nią wejść.

frambuesa
frambuesa
11.1k7 lat temu

To ja podziękuje chociaż za ustosunkowanie się do wszystkich wpisów Czekam na zmiany, mam nadzieję, że wszystko szybko się wyklaruje

babsi
babsi
9327 lat temu
dastiina • 7 lat temu
Kochane @Dresscloud ! Nie wiem, czy to błąd techniczny, czy może coś jeszcze naprawiacie lub zmieniacie, ale strona co jakiś czas znika i nie da się na nią wejść.

Trwają prace nad serwerem, na które nie mamy wpływu.

dastiina
dastiina
8.78k7 lat temu
dastiina • 7 lat temu
Kochane @Dresscloud ! Nie wiem, czy to błąd techniczny, czy może coś jeszcze naprawiacie lub zmieniacie, ale strona co jakiś czas znika i nie da się na nią wejść.

babsi • 7 lat temu
Trwają prace nad serwerem, na które nie mamy wpływu.

Rozumiem @babsi - dziękuje za odpowiedŹ.

stasiaki29
stasiaki29
1.25k7 lat temu

@babsi proszę o powrót odświeżonej ikonki, która była przy odświeżonej chmurce (chyba, że już nic się z tym nie da zrobić )

frambuesa
frambuesa
11.1k7 lat temu

A mi brakuje liczby ile osób mamy zaproszonych z linku polecającego, albo gdzieś to jest a ja nie mogę znaleźć ? Przy większej ilości osób po prostu nie widać czy dołączył ktoś nowy czy nie i sporo to ułatwiało
A noi szkoda, że tak ciężko lajkuje się zdjęcia z telefonu, na aplikacji wystarczyło przytrzymać dłużej na zdjęciu i było już pokryształkowane, a teraz chyba tak nie ma ?

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu

To żeby nie było że ciągle narzekam - podoba mi się podział na forum (zwykłe tematy i zabawy osobno) - myślę, że to bardzo ożywi forum, będzie widać więcej tematów do dyskusji i nie będą się one mieszać z grami No i w końcu zniknął mi problem z dodawaniem emotikonek do postów czy chmurek (wcześniej jak dodawałam emotikonę z dostępnych w prawym dolnym rogu to od razu odświeżała mi się strona i cała wypowiedź znikała )
@Dresscloud czy jest możliwość dodania zdjęcia na telefonie a potem opisu na komputerze, tak jak to było z aplikacją? i czy ta aplikacja będzie do czegoś jeszcze przydatna, czy można ją już usunąć?

1 23 24 25 26 27 28 29 43
Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.