Dokładnie, kilka razy jest ten sam produkt, a niektóre dobrze oznaczone znikają i nie są dodawane.
Mnie przy oznaczeniach denerwuje do że nie ma jednego wzoru i duzo kosmetyków jest oznaczonych inaczej... np. szampon do włosów suchych, marakuja i jajko a drugi produkt tego samego producenta to szampon kokos i marchewka do włosów krótkich... moim zdaniem to duże zamieszanie i należałoby to jakoś uporządkować a dodatkowo wprowadzić porządek w dotychczasowych dodanych tagach wiem że to dużo pracy, ale moim zdaniem dopóki nie będzie opracowany dokładny wzór jak co pisać, będzie powstawać masa nieporozumień i problemów z oznaczaniem @dresscloud
Clouders doskonale rozumiemy co macie na myśli. Ale proszę weźcie pod uwagę to, że naprawdę wiele z Was niepoprawnie wpisuje zamarkowania np. "Catrice - podkład" , "Lovely - błyszczyk", " beglossy-beglossy" , "Schwarzkopfszampon - szampon" - bez nazwy, numeru, dosłownie bez niczego... Każde zamarkowanie jest ręcznie przez nas sprawdzane i na początku dopisywaliśmy dalszy ciąg w zamarkowaniu, ale już tego nie robimy, bo strasznie dużo czasu to zajmuje - robiliśmy zooma zdjęcia, długo szukaliśmy na zdjęciu numeru koloru, dokładnej nazwy..a nie o to w tym chodzi, abyśmy 10-15 min poświęcali na JEDNO niepoprawne zamarkowanie, dlatego po prostu już je usuwamy. Dziennie dochodzi bardzo dużo zamarkowań i wyobraźcie sobie, ile czasu musielibyśmy poświęcić, by naprawiać te błędne czy wysyłać powiadomienia i tłumaczyć każdej osobie co jest źle...
Dlatego kochane czy nie będzie dla nas wszystkich łatwiej jeśli od razu będziecie poprawnie wpisywać nazwy?
Jeśli nie wiecie jak to roić, możecie śmiało do nas pisać, a wytłumaczymy
Dlatego ponownie bardzo Was proszę, że jeżeli decydujecie się na oznaczenie produktu, róbcie to proszę TYLKO wtedy, gdy jesteście pewne jak to robić i że wpisałyście pełną nazwę. Macie produkty w rękach i Wam lepiej go opisać, niż nam robiąc zooma i szukając w Internecie..
Są też Clouders, które dosłownie za każdym razem idealnie wpsują nazwy - wtedy mamy zero pracy, jeden kilk i gotowe. Czyli jednak się da
Odnośnie kilku nazw tego samego produktu - jak same widzicie mimo, że jest jedna nazwa, to są tworzone kolejne.. Później musimy ręcznie wszystkie złączyć w jedno..
Jest to opcja dodatkowa i dla tych Clouders, które chcą razem z nami budować katalog produktów.
Prosimy o cierpliwość i o czas na nadrobienie wszystkich zaległości.
chyba nie wszędzie jest taki błąd - zauważyłam, że w Katalogu Produktów w zakładce posty, produkty się nie powtarzają, ale podczas oznaczania w chmurce - są znaczniki, które się powtarzają i tylko jeden jest poprawny i rzeczywiście możliwy do przypięcia do chmurki, np
"Marion tropical island , banana jelly mask" - znacznik jest możliwy do wyboru przy oznaczaniu w chmurce, a po dodaniu chmurki znacznika nie ma, nie ma go też w katalogu w zakładce posty.
"Marion Tropical Island, Maseczka do twarzy, Jelly Mask, Rozjaśniająca, Banana" - znacznik jest do wyboru przy oznaczaniu i jest również w Katalogu, jest widoczny w chmurce po oznaczeniu.
fajnie byłoby usunąć niepoprawne/zdublowane znaczniki już na etapie oznaczania w chmurce
no właśnie, ja w jednej chmurce byłam przekonana, że nazwa jest dobra - pisałam jak było na opakowaniu (co prawda próbki, ale były) i wczoraj chcąc odświeżyć chmurkę okazało się że znacznika po prostu nie ma i sama nie wiem co było nie tak.
Może naprawdę stwórzmy jakiś wzór wg którego mamy opisywać znaczniki i co zrobić gdy np. nie wszystko jest na opakowaniu.
ja wiele razy obszukałam internet wzdłuż i w szerz w celu znalezienia odpowiedniego opisu, a i tak nie został zaakceptowany.
Rozumiem, że zajmuje to sporo czasu, bo sama jak napisałam często się upewniam, ale gdy się naszukam, a później znacznik znika to jest trochę przykro.
Jak są znowu złe znaczniki i chcę dodać właściwy i ten znika to też nie jest miłe. Także fajnie by było gdybyśmy i my miały ułatwione zadanie by oznaczanie nie szło na darmo jak i Wy żebyście nie mieli wiele roboty przy tym.
może gdybyśmy wiedziały, dlaczego dany znacznik jest błędny, byłoby mniej złych oznaczeń, bo nie popełniałybyśmy takich samych błędów przy kolejnym oznaczaniu? sama mam sporo niezaakceptowanych znaczników i nie do końca wiem, co było z nimi nie tak.
Nie wiedziałem, że w ten sposób korzystacie z dodawania produktów, czyli poprzez zmianę samego numeru/koloru. Oczywiście to ma sens.
Dopasowałem funkcję i już działa tak jak powinno, czyli kiedy wybierzecie produkt z listy, i cokolwiek w nazwie zmienicie, zostanie dodany nowy produkt do katalogu.
Po prostu tak jest szybciej niż wpisywać nazwę od początku skoro prawie cała taka sama nazwa już jest
dziękujemy, mam nadzieję dzięki tej zmianie będzie mniej błędnych oznaczeń
Wróci jeszcze oznaczanie przy edytowaniu chmurek, czy to już dostępne będzie tylko przy nowo utworzonych?
Też mi tego brakuje. Bo mam mnóstwo chmurek dodanych gdy oznaczenia jeszcze nie było a nie mogę nic z nimi zrobić.
No no... ja tylko sprawdzam co kilka dni, czy już można oznaczyć, a tam nic się nie rusza..
Dziewczyny czy Wy też tak długo czekacie na zaakceptowanie oznaczenia chmurki? Mam zdjęcia dodane 6 a nawet 7 dni temu i dalej nie mają znacznika, nie ma opcji że coś źle napisałam bo oznaczałam je już z wcześniej dodanej przez kogoś listy...
Mam to samo, ale byłam pewna, że to jakiś błąd i dlatego się nie dodają. Nie chce mi się przy każdej takiej chmurce pisać do administracji
No, mnie też to trochę drażni, bo sama zawsze naprawdę oznaczam sensownie te produkty, sprawdzam nazwę na opakowaniu i stronie producenta, a potem to nie przechodzi, a jakieś błędne oznakowanie tak, nie ogarniam