@Torii odpisała:
Thanks for your email.
Please be easy and we are here offering the correct tracking information for you. With regards to your order, we have confirmed it has been sent by registered mail. Please kindly verify with your local post using this tracking number: 603234870193 (http://www.sf-express.com/cn/en/dynamic_functions/waybill/)
Usually it needs 20-40 business days for delivery, sometimes maybe delayed due to peak season, and this logistics has some shortage, that is why when you track, only find that parcel has been dispatched. Because of this, this logistics is cheap, also free charge for freight. In that way, let the customer cost savings. So please kindly understand.
Please help us wait in patience, you will receive your packages soon. If you don't receive it 50 days later, please feel free to contact us, then we will take further action.
Thank you so much in advance and have a nice day!
Yours faithfully,
Juliana
I co o tym sądzisz ?
@bow90 numer jest błędy (nigdy nie składają się one z samych cyfr- zazwyczaj mają jakieś duże litery na początku). Ile już czekasz na przesyłkę? Pisałaś, że czekałaś długo, zostało 8 dni do końca, napisałaś do sprzedawcy, a on przedłużył o (ile?) dni ochronę produktu?
Zresztą sam w wiadomości pisze, że wysyłają bez numerów śledzenia, żeby kupujący zaoszczędzili na tym Sprawdź jeszcze czy gdzieś na aukcji z której kupowałaś jest mowa o tym jaką przesyłką to wysyła (czy z numerem czy nie ma informacji wcale).
czas oczekwiania w sumie jest 39-60 dni, ale jak bd blisko konca ochrony to pozostaje ten spór
Chińczyk odpisał mi, że teraz dłużej dochodzą paczki bo okres taki jest, że czas wydłuża się o 15-55 dni. Chce abym poczekała jeszcze 15 dni i chcę bym zamknęła spór, co w takiej sytuacji ktoś doradzi?
@bow90 tak jak pisałam wcześniej, zależy od Ciebie czy Ci zależy na tej przesyłce czy nie. To jest fakt, że są święta, a oni w grudniu mają ich jeszcze więcej więc to na pewno opóźnia dostarczenie przesyłki. Ja zazwyczaj zakładam spór bo uważam, że jak im zależy na pozytywnej transakcji to są w stanie uwinąć się w dwa miesiące
@dyingstar wybacz że nie odpisałam, ale ostatnio jestem tu bardzo rzadko, bo u mnie, z resztą jak pewnie u każdego, jest urwanie głowy z tymi świętami Ale jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz
@kitekatu napisałam, że nie mogę zamknąć sporu , bo nie poinformował mnie, że przedłuża czas, nie mam nawet pewności, że wysłał, bo nie jest to przesyłka rejestrowana tylko zwykła i, że chce zwrot. Jak dalej będzie się upierał to zamykać spór? Czy jak ? Jak nie zaakceptuje sporu to co wtedy? Chciałam eskalować ale nigdzie nie mam tej opcji. Mój pierwszy spór i nie wiem co robić
@bow90 sporu nie zamykaj, napisz mu, że nie chcesz już czekać i chcesz zwrot i koniec, co najwyżej jak Ci nie zależy to możesz mu napisać, że za to nie wystawisz mu w ogóle komentarza, bo on się najbardziej boi o negatywy. A ten czas wysyłki Ci przedłużył? Czy nadal zostało Ci kilka dni? Ciężko mi powiedzieć bo ja nie robiłam jeszcze eskalacji nigdy
@bow90 https://www.youtube.com/watch?v=arNUrXD8a-E sprawdź tu, tu jest fajnie opisane. Musisz mieć gdzieś w szczegółach sporu te cztery możliwości i tam dajesz escalate, chyba że już zaakceptowałaś tą jego decyzję o przedłużeniu to teraz musisz tylko czekać
Dziewczyny wydaje mi się że udało mi się wygrać spór Ale Nie mam pewności Możecie mi powiedzieć czy na pewno? Ile się czeka na zwrot pieniędzy? Sprzedawca nie chciał się zgodzić na full refund A na naszyjnik czekam już 2,5 miesiąca
Po 1: sporu NIGDY nie zamykamy- potem nie możesz go otworzyć ponownie! Więc nawet jeśli dostaniesz produkt ale np. będzie zepsuty to już kredki.
Po 2: wiedział w jakim okresie wysyła przesyłkę- mógł od razu zwiększyć czas oczekiwania
Po 3: jak nie chce się zgodzić to napisz, że Ty już tej rzeczy nie potrzebujesz bo to mial być prezent na święta i eskaluj spór (taki przycisk ESCALATE)
@dids z tego co widzę to dostałaś zwrot (ja używam Ali na kompie nie na apce, tam wygląda to nieco inaczej), zazwyczaj zwrot jest do 7 dni, ale musisz sprawdzać dzień w którym dokonałaś płatności. Czyli pieniądze nie pojawią Ci się z datą dzisiejszą czy jutrzejszą, a z datą kiedy płaciłaś- musisz sprawdzać historię lu po prostu zwrócić uwagę czy nie masz więcej pieniążków na koncie Ja przy pierwszym sporze patrzyłam ciągle na daty do przodu i myślałam że nie dostałam zwrotu, a już dawno miałam go na koncie
Dziewczyny, a ja mam może i głupie pytanie... nie boicie się że będziecie musiały płacić cło czy jakąś inną tego typu opłatę?
@smiley16 ja zawsze się boję Ale teoretycznie cło płaci się od pewnej wysokości wartości przesyłki a ja zazwyczaj zamawiam same pierdulki za kilka złotych. A jeśli będę musiała zapłacić to albo zapłacę (zależy jak wysokie cło) albo po prostu zwrócę towar
@bow90 w takim razie musisz mieć gdzieś przycisk żeby eskalowac
Mi nadal stoi 9 paczek z 11.11, albo jest jakiś przestój albo zatrzymali. Chociaż żadnych wielkich podróbek nie zamawiałam i nic bardzo wartościowego.
zaryzykowałam i zamówiłam jedną rzeczy - wyszło mniej niż 20 zł więc liczę że nic mi nie grozi
Chciałabym zamówić jeszcze jedną rzecz.. tylko ne wiem czy nie lepiej czekać aż wczorajsze zamówienie do mnie dojdzie i wtedy zamawiac kolejne?
Jak robicie ?
A po co czekać? A jak będziesz czekać dwa miesiące? Ha kupuje nawet kilka rzeczy jednego dnia
U mnie bardzo podobnie, zamawiałam etui do telefonu i z 8 doszły dopiero 3 - zapewne wina Świąt