Wszystko o Aliexpress

Strona 23 / 23

aneczkai
aneczkai
4777 lat temu
Torii • 7 lat temu
O kurcze, to faktycznie jest błąd Aliexpress! Próbowałaś go otworzyć już kilka razy? Na różnych przeglądarkach? Takiego bezpośredniego kontaktu z Ali nie ma więc ciężko będzie ich o tym poinformować ...

Ja juz od miesięcy próbuje na różne sposoby. Na telefonie, na innej przeglądarce itp. Jak na razie chińczyk mi cały czas przedłuża czas ale raczej to nie dojdzie bo to takie cebulkowe zamówienie było.

angela12
Nieznany profil
2997 lat temu

Hej dziewczyny mam nadzieję że pytanie w dobrym wątku. Ostatnie dwie moje przesyłki przyszły z pozaklejanymi etykietami od sprzedawcy i nalepiony na nowo mój adres i dane zwrotne na jakąś firmę w Polsce (w każdym przypadku na inną) czy ktoś też tak miał? Wiecie dlaczego tak się dzieje , może jakoś przepisy zakupów z zagranicy się zmieniły?

Rene230
Nieznany profil
1817 lat temu

Dziewczyny mam pytanie, ciężko mi przejrzeć wszystkie wypowiedzi tutaj...
Jakiś czas temu zamówiłam portfel, czekam już ok 2 tygodnie. Teraz patrzę, że aukcja została usunięta. Nadal mam złożone zamówienie i mogę otworzyć spór, ale nie ma już aukcji mojego portfela. Pytanie czy dojdzie? Miałyście już tak?

Rene230
Nieznany profil
1817 lat temu
Nieznany profil • 7 lat temu
A ja mam pytanie odnośnie kosmetyków z Aliexpress - czy skład który jest napisany na opakowaniu musi się pokrywać z tym co jest faktycznie w tubce? bo kij wie jak to jest tam w Chinach :swinka:

Jeżeli jest to oryginalny produkt producenta to skład powinien zgadzać się z tym co w środku, ale jeśli jest to podróbka to już niekoniecznie....

vianna
vianna
2.52k7 lat temu

@Rene230 jeżeli zamówienie zostało wysłane to dojdzie. Już kilka razy usunęli mi aukcje ale rzeczy były już w drodze więc nie było z nimi problemu.

Rene230
Nieznany profil
1817 lat temu
vianna • 7 lat temu
@Rene230 jeżeli zamówienie zostało wysłane to dojdzie. Już kilka razy usunęli mi aukcje ale rzeczy były już w drodze więc nie było z nimi problemu.

Dzięki @vianna, uspokoiłaś mnie . Mam nadzieję, że przed końcem roku będę mogła pokazać mój nowy portfel .

Cormi
Cormi
7156 lat temu

Dziewczyny jestem w takiej sytuacji:
Zamówiłam na ali zszywki do zszywacza, ale paczuszka (pomimo tego, że koperta to był foliowy woreczek) dotarła do mnie zalana, opakowania od zszywek zamokły i zszywki dotarły do mnie już z lekka zardzewiałe... Zazwyczaj w takiej sytuacji otwierałam spór, ale tak sobie pomyślałam, że skoro to nie do końca była wina sprzedawcy, a być może transportu, to po prostu skontaktuję się z nim przez wiadomości, zamiast od razu otwierać spór. Sprzedawca poprosił mnie o dane do konta paypal, na które zwróci mi pieniądze (11 zł piechotą nie chodzi ).
(Dokładna wiadomość:
"Dear friend,
We are sorry for the troubles
We can refund to you by paypal at first.
Would do you please provide your paypal account to us
which is the email address associated with your account
Thanks, Best Regards")

I tutaj zaczyna się moje pytanie, bo jestem niedoinformowana w tych tematach i trochę nie ogarniam sprawy Wszystkie zakupy na ali opłacałam normalnie logując się na konto w banku. Więc czy ja musiałabym w takiej sytuacji założyć konto na paypal, czy może ja już mam to konto które założyło mi się automatycznie jak się rejestrowałam na ali? Od razu też dodam, że nie bardzo mam ochotę otwierać gdzieś jakieś kolejne konto, więc co wy byście zrobiły w takiej sytuacji?

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu
Cormi • 6 lat temu
Dziewczyny jestem w takiej sytuacji: Zamówiłam na ali zszywki do zszywacza, ale paczuszka (pomimo tego, że koperta to był foliowy woreczek) dotarła do mnie zalana, opakowania od zszywek zamokły i zszywki dotarły do mnie już z lekka zardzewiałe... Zazwyczaj w takiej sytuacji otwierałam spór, ale tak sobie pomyślałam, że skoro to nie do końca była wina sprzedawcy, a być może transportu, to po prostu skontaktuję się z nim przez wiadomości, zamiast od razu otwierać spór. Sprzedawca poprosił mnie o dane do konta paypal, na które zwróci mi pieniądze (11 zł piechotą nie chodzi xD ). (Dokładna wiadomość: "Dear friend, We are sorry for the troubles We can refund to you by paypal at first. Would do you please provide your paypal account to us which is the email address associated with your account Thanks, Best Regards") I tutaj zaczyna się moje pytanie, bo jestem niedoinformowana w tych tematach i trochę nie ogarniam sprawy xD Wszystkie zakupy na ali opłacałam normalnie logując się na konto w banku. Więc czy ja musiałabym w takiej sytuacji założyć konto na paypal, czy może ja już mam to konto które założyło mi się automatycznie jak się rejestrowałam na ali? Od razu też dodam, że nie bardzo mam ochotę otwierać gdzieś jakieś kolejne konto, więc co wy byście zrobiły w takiej sytuacji? :P

@Cormi jeśli nie zakładałaś to nie masz, a jeśli podałaś sprzedawca mail na który ma wysłać to dostaniesz mail z informacją że ktoś wysłał Ci pieniądze i na ten mail zakładasz konto i kasa jest na koncie - tak przynajmniej mi mój facet tłumaczył, ja mam PP na dwa maile więc na który nie podam to kasa jest a musiałam podpiąć drugi mail bo na jednym z paneli podałam inny i innego nie przyjmowali

Cormi
Cormi
7156 lat temu
Cormi • 6 lat temu
Dziewczyny jestem w takiej sytuacji: Zamówiłam na ali zszywki do zszywacza, ale paczuszka (pomimo tego, że koperta to był foliowy woreczek) dotarła do mnie zalana, opakowania od zszywek zamokły i zszywki dotarły do mnie już z lekka zardzewiałe... Zazwyczaj w takiej sytuacji otwierałam spór, ale tak sobie pomyślałam, że skoro to nie do końca była wina sprzedawcy, a być może transportu, to po prostu skontaktuję się z nim przez wiadomości, zamiast od razu otwierać spór. Sprzedawca poprosił mnie o dane do konta paypal, na które zwróci mi pieniądze (11 zł piechotą nie chodzi xD ). (Dokładna wiadomość: "Dear friend, We are sorry for the troubles We can refund to you by paypal at first. Would do you please provide your paypal account to us which is the email address associated with your account Thanks, Best Regards") I tutaj zaczyna się moje pytanie, bo jestem niedoinformowana w tych tematach i trochę nie ogarniam sprawy xD Wszystkie zakupy na ali opłacałam normalnie logując się na konto w banku. Więc czy ja musiałabym w takiej sytuacji założyć konto na paypal, czy może ja już mam to konto które założyło mi się automatycznie jak się rejestrowałam na ali? Od razu też dodam, że nie bardzo mam ochotę otwierać gdzieś jakieś kolejne konto, więc co wy byście zrobiły w takiej sytuacji? :P

Janettt • 6 lat temu
@Cormi jeśli nie zakładałaś to nie masz, a jeśli podałaś sprzedawca mail na który ma wysłać to dostaniesz mail z informacją że ktoś wysłał Ci pieniądze i na ten mail zakładasz konto i kasa jest na koncie - tak przynajmniej mi mój facet tłumaczył, ja mam PP na dwa maile więc na który nie podam to kasa jest ;) a musiałam podpiąć drugi mail bo na jednym z paneli podałam inny i innego nie przyjmowali :P

@Janettt hmmm oki, dzięki
To chyba nie pozostaje mi nic innego jak po prostu otworzyć spór, bo nie przepadam za niepotrzebnym otwieraniem kont wszędzie gdzie się da

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu
Cormi • 6 lat temu
Dziewczyny jestem w takiej sytuacji: Zamówiłam na ali zszywki do zszywacza, ale paczuszka (pomimo tego, że koperta to był foliowy woreczek) dotarła do mnie zalana, opakowania od zszywek zamokły i zszywki dotarły do mnie już z lekka zardzewiałe... Zazwyczaj w takiej sytuacji otwierałam spór, ale tak sobie pomyślałam, że skoro to nie do końca była wina sprzedawcy, a być może transportu, to po prostu skontaktuję się z nim przez wiadomości, zamiast od razu otwierać spór. Sprzedawca poprosił mnie o dane do konta paypal, na które zwróci mi pieniądze (11 zł piechotą nie chodzi xD ). (Dokładna wiadomość: "Dear friend, We are sorry for the troubles We can refund to you by paypal at first. Would do you please provide your paypal account to us which is the email address associated with your account Thanks, Best Regards") I tutaj zaczyna się moje pytanie, bo jestem niedoinformowana w tych tematach i trochę nie ogarniam sprawy xD Wszystkie zakupy na ali opłacałam normalnie logując się na konto w banku. Więc czy ja musiałabym w takiej sytuacji założyć konto na paypal, czy może ja już mam to konto które założyło mi się automatycznie jak się rejestrowałam na ali? Od razu też dodam, że nie bardzo mam ochotę otwierać gdzieś jakieś kolejne konto, więc co wy byście zrobiły w takiej sytuacji? :P

Janettt • 6 lat temu
@Cormi jeśli nie zakładałaś to nie masz, a jeśli podałaś sprzedawca mail na który ma wysłać to dostaniesz mail z informacją że ktoś wysłał Ci pieniądze i na ten mail zakładasz konto i kasa jest na koncie - tak przynajmniej mi mój facet tłumaczył, ja mam PP na dwa maile więc na który nie podam to kasa jest ;) a musiałam podpiąć drugi mail bo na jednym z paneli podałam inny i innego nie przyjmowali :P

Cormi • 6 lat temu
@Janettt hmmm oki, dzięki :) To chyba nie pozostaje mi nic innego jak po prostu otworzyć spór, bo nie przepadam za niepotrzebnym otwieraniem kont wszędzie gdzie się da :P

PayPal nie jest zły, choć ostatnio coś pozmieniali i jeśli wyśle Ci jako jakaś zapłata nie że środki od znajomego to Ci obetną za ochronę
Ale PayPal czasem się przydaje - mi np jest niezbędny gdy chce wypłacać pieniądze z paneli gdzie kasę zarabiam, ale jeśli Ci się nie przyda to faktycznie lepiej spór otworzyć

1 20 21 22 23
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.