@kitekatu dopiero dziś odpisałam po głębszym zastanowieniu,że nie zgadzam się,bo go nie znam ani mu nie ufam i proszę o pełen zwrot pieniążków. Paczki oczywiście nadal nie ma. Jestem ciekawa co on na to,bo jak rozpoczęłam spór to nie zgodził się na zwrot,ale zaproponował własnie to co podesłałam. Niby 3.45zł jedynie,ale piórniczka nie ma a tak to zamówię sobie u kogoś innego.
@cynamonek a jaki czas dostawy zadeklarował w aukcji? I czy przedłużył ten czas czy jak napisałaś że się nie zgadzasz to zostawił tak jak był? Jeżeli coś nie dotarło, to zazwyczaj w sporze piszesz że nie otrzymałaś zamówienia i dostajesz full refund. Z tym nie ma problemu, kwestia tylko czy faktycznie był problem z paczką czy Chińczyk po prostu zapomniał jej wysłać. Ja bym napisała że nie zgadzam się na przedłużenie czasu bo już za długo czekasz i chcesz zwrot kasy, ewentualnie możesz mu nie wystawiać w ogóle komentarza zamiast negatywnego. Chyba że wysłaś i paczka faktycznie idzie tak mozolnie to wtedy gorzej
Zamówiłam od czerwca rzeczy już na dokładnie 11 stron, i tylko dwa razy trafił się bubel - obydwa razy sprzedawca oddał kasę. Lepiej dogadać się z nimi przed założeniem sporu, większa pewność że oddadzą dobrowolnie - spór działa na nich jak płachta na byka
Ja kupuje w euro bo takie waluty używam na co dzień, więc jestem bardziej świadoma ile wydaje. Ale to i tak nie ma różnicy bo cena zmienia się w zależności od ustawień
Dziewczyny, a jak przyjdzie paczka to wystarczy tylko kliknąć Confirm Order Received, potwierdzić i wystawić ocenę i to wszystko? Nic poza tym ?
Na blogu napisałam post o pewnym zakupie z Ali...i porównałam go do oryginału. Zapraszam ciekawe osoby na porównanie krmeu BB skin79
http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/2015/11/skin79-vip-gold-super-plus-bb-cream.html
Dziewczyny mi już dzisiaj przyszły 3 pierwsze paczki z 11.11 więc niedługo szczegóły na blogu
Cześć dziewczyny Mam pytanie co do wystawiania negatywów... Nigdy tego nie robiłam, więc proszę o pomoc
Zamówiłam już bardzo dawno pewną rzecz. Kończył się okres ochrony, a rzecz nadal nie przyszła, więc poprosiłam o przedłużenie tej ochrony. Zostały cztery dni i jestem pewna, że już nic do mnie nie dotrze, zamawiałam na początku października. Chcę wystawić negatywa za brak przedmiotu, i stąd pytanie- czy komentarz mogę wystawić tylko poprzez kliknięcie "Confirm Good Received"? Czy wtedy pieniądze nie trafią do sprzedawcy mimo wystawienia najmniejszej liczby gwiazdek? Nie chcę otwierać sporu i kłócić się o zwrot, bo dałam tylko 3,30, i głupio jest mi jest otwierać spór o takie grosze...ale chciałabym jakoś zakończyć tą sprawę. Proszę o odpowiedź, co mogę zrobić, z góry dziękuję
@molko jeśli nie otworzysz sporu to automatycznie aliexpres wyślę pieniądze sprzedawcy za dostarczony towar i będzie to oznaczać że dostałaś przesyłkę, więc może być problem z negatywnem. Otwarcie sporu to normalna rzecz i warto to robić nawet jeśli towar kosztował 1 cent. Zwłaszcza że przedłużyłaś czas ochrony a sprzedawca ewidentnie nie wysłał Ci towaru
W takim razie otwieram spór, dziękuję za odpowiedź Prawdopodobnie sprzedawca wysłał, bo miał dużo pozytywów, ale paczka zaginęła, bo przesyła była nierejestrowana...
Dziewczyny, co to znaczy, że moje zamówienie zostało anulowane? Mam tak w przypadku 2 zamówień. Jedno z 29.10, drugie z 11.11. Nie dostałam zadnej informacji o anulowaniu ani zwrotu pieniędzy też na koncie nie widzę. Nie ma możliwości open dispute. Co mogę zrobic w tym przypadku? Sprzedawca może sobie tak nagle anulowac bez żadnej informacji?
Proszę o oznaczenie
Ja na początku powiedziałam sobie "Tylko dwie rzecz i to wszystko", aktualnie mam nabitych 60 transakcji...