Podróżnicze plany na 2020 rok

Strona 2 / 4

CyanMango
4834 lata temu

W tym roku jeśli chodzi o wypady za granicę to byłam we Włoszech, Hiszpanii i na Malediwach, a wybieram się jeszcze jutro do Lwowa na Ukrainę. W następnym roku na pewno odwiedzę Turcję, Francję (konkretnie Paryż, na urodziny ) i Czarnogórę. Chciałabym w następnym roku też gdzieś dalej jeszcze polecieć, bo o dziwo uwielbiam długie, dalekie podróże samolotem, ale zawsze lecę większą ekipą w odległe miejsca, a w następnym roku nie będzie to możliwe

Syll
17.33k4 lata temu

Lwów jest piękny, polecam!

Nurbanu19
3.43k4 lata temu

Ja w tym roku byłam dwa razy w Paryżu, raz w styczniu ale było deszczowo i zimno wiec drugi raz pojechaliśmy w październiku wtedy pogoda była piękna i prawdziwie wiosenna. Wakacje spędzaliśmy na Chorwacji i Albanii, a z racji tego że mieszkamy w Holandii zwiedziliśmy też Amsterdam i sporo holenderskich miast i turystycznych atrakcji tego państwa. Byliśmy rownież przejazdem w Budapeszcie i planujemy na przyszły rok wyjazd weekendowy właśnie do tego miasta. W styczniu rownież wybieramy się do Belgii. W lutym chcemy przeprowadzić się na stałe do Polski więc wyjazd wakacyjny będziemy planować już na spokojnie w Polsce. Oczywiście każda podróż była na własną rękę, a większość to spontaniczne wypady i pewnie przy takim systemie pozostaniemy i na przyszły rok.

GlamRock
3.4k4 lata temu

Ja w tym roku mam za sobą miesiąc miodowy A co za tym idzie, długi urlop i podróż Z mężem w tym roku odwiedziliśmy Słowację, Węgry i Słowenię. Nie było to daleko, ale dla mnie było idealnie

W 2020 chcemy odwiedzić Grecję, może Londyn to wszystko wyjdzie w praniu, bo mamy też inne plany i muszą one ustąpić podróżom, ale na pewno jakiś weekendowy wypad zaliczymy

byagnesb
8704 lata temu

my w tym roku nie byliśmy na wakacjach, ale mam nadzieję że w przyszłym roku coś ogarniemy na spontana marzy mi się Wenecja

agyness
5.01k4 lata temu

W 2019 bylam w Austrii ( konkretnie w Wiedniu) na krotkim jednodniowym wypadzie, na Białorusi na kilka dni - wiem, raczej to malo popularny kierunek i pewnie dla większosci z Was malo atrakcyjny, ale mi sie tam bardzo podobało, bo jest tam dużo miejsc, które dla nas, dla Polaków są ważne z historycznego punktu widzenia.
Oprócz tego bylam na kilka dni w listopadzie w Hiszpanii, w Walencji. Lubię podrozowac w cieple miejsca poza sezonem, kiedy nie ma miliona turystow wokół.
Na majowkę bylam tez w Toruniu i w sumie więcej po Polsce nie podróżowałam.

Jakie plany na 2020? Biletów jeszcze żadnych nie kupiłam,ale w planach mam odwiedzic Kaliningrad, może Kijów albo Lwów i na pewno jeszcze jakieś ciepłe miejsce w Europie. Czas pokaże, ile z tego uda mi sie zrealizowac.

moniqueee
1.33k4 lata temu

ja w tym roku byłam na Majorce i bardzo mi się podobało. chyba klimaty hiszpańskie przemawiają do mnie dużo bardziej, niż greckie! Piękne krajobrazy dosłownie na każdym kroku, nasze miasteczko było wręcz otoczone pięknymi klifami, wybrzeżami i plażami, które zachwycały Rok temu byliśmy na Krecie i również było fajnie W lutym przy okazji wizyty u mojej kuzynki byliśmy też w Szkocji, no i było MEGA jak tam jest pięknie! Coś niesamowitego, naprawdę polecam :>

Nurbanu19 • 4 lata temu

jak było w Albanii, kochana? od jakiegoś czasu marzy mi się urlop tam. My zawsze jeździmy na wakacje we wrześniu, więc boję się, że może już nie być tam takiej pogody, żeby móc sobie choć trochę poleżeć na słoneczku i poopalać się.

Tiffany
4874 lata temu

Ja pewnie znowu się wybiorę do Paryża i Londynu. Oprócz tego planujemy Islandię w wakacje. Zobaczymy co życie przyniesie. Pewnie jeszcze gdzieś powędrujemy w jakieś bliższe miejsca

Angie1001
394 lata temu

Dziewczyny ja polecam wam Sri Lanke, byłam i było cudownie, piękne są też wyspy zielonego Przylądka cudowne plaże i nie takie oklepane jak kamieniste Kanary, a w zeszłym roku zwiedziliśmy Oman,i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. W lipcu byliśmy w Bułgarii i żałuję bo trzeba było trochę dołożyć i lecieć do Grecji, ale na szybki i tani wypoczynek było ok. W tym roku plan jest na Kubę, więc chętnie poznam wasze opinie co zobaczyć jeśli ktoś był

Nurbanu19
3.43k4 lata temu

moniqueee • 4 lata temu
jak było w Albanii, kochana? :) od jakiegoś czasu marzy mi się urlop tam. My zawsze jeździmy na wakacje we wrześniu, więc boję się, że może już nie być tam takiej pogody, żeby móc sobie choć trochę poleżeć na słoneczku i poopalać się.

Mi bardzo się podobało, ale nie mam dużego doświadczenia z wakacyjnymi urlopami więc stad też mogą być moje zachwyty. 🙂
Ja byłam w lipcu i pogoda była ładna, ale słoneczka zdecydowanie mogło być więcej.
Co do września nie mam niestety zielonego pojęcia kochana

Dell
4.77k4 lata temu

Właśnie z siostrą ustaliłyśmy, że w tym roku w lipcu wybieramy się w góry, jeszcze tylko musimy wymyślić, gdzie dokładnie

wenkka
8.38k4 lata temu

moniqueee • 4 lata temu

Ja byłam we wrześniu w Albanii kilka lat temu. Pogoda była świetna, caly czas słońce.

Karolinnaa
15.15k4 lata temu

Ja jadę we wrześniu do Władysławowa, jak czas pozwoli to chciałabym się wybrać też na kółka miesięcy do Budapesztu i do Pragi.

owieczka
2.47k4 lata temu

Ja rok 2019 zaliczam do wyjątkowo udanych podróżniczo bo odwiedzilam kilka pięknych miejsc, niektóre pierwszy raz Była tylko jedna podróż zagraniczna, ale dla mnie to bardzo dużo no i to był mój pierwszy lot samolotem. Odwiedzilam Mediolan, Florencję, Łódź, Wrocław, Trójmiasto, Warszawę i Mazury. No i było też kilka wycieczek w bliższej okolicy np Poleski Park Narodowy. Trochę żałuję że w ciągu ostatnich miesięcy roku już nigdzie nie wyruszylam, ale zmienialam pracę i nie miałam czasu wolnego na podróże kompletnie 😉
W tym roku nie wiem jak to będzie głównie jeśli chodzi o towarzystwo do podróży i urlop, ale mam nadzieję, że też wybiorę się gdzieś bo bardzo mi się to spodobało

manicpixie
714 lata temu
CyanMango • 4 lata temu
W tym roku jeśli chodzi o wypady za granicę to byłam we Włoszech, Hiszpanii i na Malediwach, a wybieram się jeszcze jutro do Lwowa na Ukrainę. W następnym roku na pewno odwiedzę Turcję, Francję (konkretnie Paryż, na urodziny :D) i Czarnogórę. Chciałabym w następnym roku też gdzieś dalej jeszcze polecieć, bo o dziwo uwielbiam długie, dalekie podróże samolotem, ale zawsze lecę większą ekipą w odległe miejsca, a w następnym roku nie będzie to możliwe :(

Czarnogóra to moja miłość wspaniałe miejsce, piękne widoki, góry, morze, zabytki i nie jest taka zadeptana przez turystów. No i to jedzenie

domkapodomka
6.78k4 lata temu
moniqueee • 4 lata temu
ja w tym roku byłam na Majorce i bardzo mi się podobało. :serce: chyba klimaty hiszpańskie przemawiają do mnie dużo bardziej, niż greckie! Piękne krajobrazy dosłownie na każdym kroku, nasze miasteczko było wręcz otoczone pięknymi klifami, wybrzeżami i plażami, które zachwycały :kocham: Rok temu byliśmy na Krecie i również było fajnie :) W lutym przy okazji wizyty u mojej kuzynki byliśmy też w Szkocji, no i było MEGA :serce: jak tam jest pięknie! Coś niesamowitego, naprawdę polecam :>

@moniqueee w jakim miasteczku byliście? 😁 i hotelu?

gosiulek91
2.21k4 lata temu

U mnie ostatnie dwa lata było mocno podróżnicze, miedzy innymi Tajlandia, Wietnam, Bali, Malezja, Londyn, ale również i polskie morze. Jesli macie w planach lecieć gdzieś bliżej to z całego serduszka polecam wam Capri we Włoszech ❤️
Na 2020 nie mamy jeszczeplanow, bardziej małe marzenia podróżnicze, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

scobre
9364 lata temu

Ja niestety w tym roku muszę ograniczyć się do podróży po Polsce Nie chciałabym z malutkim dzieckiem wybierać się za granicę. W planach nasze polskie morze. No i chciałabym tez wybrać się do Zakopanego - nigdy tam nie byłam 🙈

Ewelaaxd
2534 lata temu

Oj ja jak zwykle za dużo planów, gorzej z realizacją 😊

1 2 3 4
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.