E, laska, przySTOPuj trochę, obudź w sobie wewnętrznego McKwacza xD)

Lacrimosa

Jako że w wątku z postanowieniami noworocznymi wyszło, iż wiele z nas chciałoby trochę przyoszczędzić i przestać w końcu tyle kupować, ale to tak trudno jest i może jakiś wątek wsparcia by się przydał, to właśnie zakładam taki wątek wsparcia .

Tak więc, dziewczyny, przyznawać się: jak idzie oszczędzanie? Co kupiłyście, choć nie powinnyście? Może macie na tym polu jakieś sukcesy, a może znów na czymś poległyście i nie wiecie, jak powiedzieć sobie „STOP”? To jest miejsce, w którym możecie się wyżalić, pochwalić, poprosić o radę lub jej udzielić .

@domkapodomka stworzyła taką ładną planszę, na której możemy sobie wpisywać zaoszczędzone kwoty

E, laska, przySTOPuj trochę, obudź w sobie wewnętrznego McKwacza xD)
wenkka
scobre • rok temu
Ja w ramach oszczędności chyba będę zbierać kryształki na świnie :D

Haha też mialam taki zamiar, ale kuszą mnie już 2 swopy. Może prezent świąteczny?

dominisia

Ja tak samo zamierzam oszczędzać na świnie, chyba, że trafi się jakiś super swop xd

Karolinnaa
dominisia • rok temu
Ja tak samo zamierzam oszczędzać na świnie, chyba, że trafi się jakiś super swop xd

Też zbieram na świnie, oszczędzam, ale to postanowienie mam już od grudnia 😁

Dzisiaj sporo kasy zostawiłam w aptece 😞
A teraz zbieram na wakacje nad morzem 😁

Karolinnaa
scobre • rok temu
Ja w ramach oszczędności chyba będę zbierać kryształki na świnie :D

wenkka • rok temu
Haha też mialam taki zamiar, ale kuszą mnie już 2 swopy. Może prezent świąteczny? :D

Mnie też kuszą dwa swopy, ale nie, powstrzymuje się jak mogę 😁

scobre
scobre • rok temu
Ja w ramach oszczędności chyba będę zbierać kryształki na świnie :D

wenkka • rok temu
Haha też mialam taki zamiar, ale kuszą mnie już 2 swopy. Może prezent świąteczny? :D

Za mną jeszcze chodzi żeby w tym roku sobie coś wylicytować i od przyszłego zbierać...

wenkka
scobre • rok temu
Ja w ramach oszczędności chyba będę zbierać kryształki na świnie :D

wenkka • rok temu
Haha też mialam taki zamiar, ale kuszą mnie już 2 swopy. Może prezent świąteczny? :D

scobre • rok temu
Za mną jeszcze chodzi żeby w tym roku sobie coś wylicytować i od przyszłego zbierać... :D

Za mna tez, bo brakuje mi 3 swopa do odznaki haha

scobre
scobre • rok temu
Ja w ramach oszczędności chyba będę zbierać kryształki na świnie :D

wenkka • rok temu
Haha też mialam taki zamiar, ale kuszą mnie już 2 swopy. Może prezent świąteczny? :D

scobre • rok temu
Za mną jeszcze chodzi żeby w tym roku sobie coś wylicytować i od przyszłego zbierać... :D

wenkka • rok temu
Za mna tez, bo brakuje mi 3 swopa do odznaki haha

Ahahah mnie kusi pare swopów które są teraz do wylicytowania eh, to takie uzależniające

domkapodomka

Ja dzisiaj wskoczyłam do biedronki, schauma w dwupaku, ta truskawkowa za 11 zł, pierwszy odruch - bardzo tanio, biore. Odłożyłam po 5 krokach. Czekałam, aż mój facet skończy pakować jakieś bułki i wlazłam na te regały z różnymi produktami. Za 10 zł był zestaw 3 kremów do rąk, z niuqui czy jak to się pisze. Kokos, pierniczek i coś tam jeszczez wzięłam opakowanie, żeby dorzucić szwagierce do prezentu na święta, bo dalej brakowało mi jakiegoś drobiazgu do pełnego skompletowania upominku. Drugi wzięłam dla siebie, nacieszyłam oczy i odłożyłam, przeżywając pół drogi do kasy, że oszczędzam. Przy samej kolejce stary stwierdził, że mysi po coś podejść i polazł po te kremy i mi kupił w ukryciu 😂🤭

Dell

Dziś w pracy była wigilia, którą przez chorobowe przegapiłam, ale podobno prezes ogłosił, że mieliśmy dobry rok i dostaniemy dodatkowe pieniądze na konto ❤️ Fantastyczna niespodzianka, szczególnie że rok temu nie dostaliśmy i w tym roku podobno też miało nie być
Myślę też nad przeniesieniem mojego głównego konta do innego banku (obecnie mam w SBL, jedyny w mieście, wiadomo), ale w ogóle nie orientuję się w bankach i pewnie zanim się na coś zdecyduję to minie kilka miesięcy 🙈

Dell

A w ramach oszczędzania to planowałam na wyprzedażach kupić sobie trochę rzeczy, ale jak wszystko przemyślałam to stwierdziłam, że kupię maksymalnie 4-5 rzeczy, w tym dwa swetry, dwie pary jakichś lepszych jeansów i może jedną bluzę, nic więcej, żadnych koszulek i dodatków, które później zawsze gubię

Karolinnaa

Mam w koszyku na Ali tyle cudownych rzeczy, ale nie kupuje nic 🙈 za pół roku zrobię sobie w nagrodę fajne zamówienie jak wytrzymam 😁

rena442

Ja na wyprzedażach planuje kupić kilka konkretnych rzeczy i NIC ponad to:
- płaszcz z dobrym składem,
- kolejne Emu lub UGG (zależy jak będzie z cenami),
- marynarkę na co dzień do pracy,
- nowe Timberlandy,
- dwa cieliste biustonosze.

I tyle. Żadnych pierdół, bluzeczek, koszulek, kij wie czego

domkapodomka

Dzisiaj stary poszedł do roboty, a ja mam dzień wyjazdowy i będę dobierać ostatnie drobiazgi do prezentów pod choinkę. Zachaczyć muszę też o drogerię, więc okaże się jaką w rzeczywistości mam silną wolę 🤭

Alicja98

Też oszczędzam na DC na świnkę Ale jeszcze długa droga przede mną. Przestałam nawet patrzeć na zapowiedzi swopów, bo sporo mnie kusi.

A co do normalnego oszczędzania, to no cóż.. wczoraj byłam na zakupach i kupiłam dla siebie spodnie i t-shirt oraz dla synka spodnie i koszule. Nie mam jednak dużych wyrzutów, bo poszło to z normalnego konta a oszczędności odkładam według planu i ich nie ruszam.

Karolinnaa
domkapodomka • rok temu
Dzisiaj stary poszedł do roboty, a ja mam dzień wyjazdowy i będę dobierać ostatnie drobiazgi do prezentów pod choinkę. Zachaczyć muszę też o drogerię, więc okaże się jaką w rzeczywistości mam silną wolę 🤭

Trzymam kciuki!

gulonica

Byłam dziś w Pepco po ręczniki dla mamy i nie kupiłam nic innego

Syll

Mam ochotę kupić pled w Jysku, przeceniony z 90 zł na 45 zł i tak się zastanawiam... Bo praktycznie będzie mi też potrzebny jako tło do zdjęć

OrzechOwa235

Miałam nic już nie kupować no ale nie dałam rady i pudełka kupione😂😭
Eko box od Beglossy + pudełko kosmetyków o wartości 350 zł a za całość dałam 99zl

Monarea

Ej jaką świnkę? Wam chyba nie chodzi o plecak Shane'a co?

Syll

@Monarea Świnkę odznakę na DC

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 90

albo założ konto i udzielaj się na forum.