Dziękuję, udało mi się co prawda nie mogę opłacić zamówienia (ale obsługa klienta obiecała to ogarnąć) i miałam płatną wysyłkę, ale i tak jestem zadowolona zamówienie odbiorę sobie stacjonarnie
oo, jakim cudem udało Ci się z biurem skontaktować? :o pisałam w południe maila i brak odpowiedzi nadal
bo to zestaw z produktem innej marki niz te co wchodzą. ewentualnie żółta cena może? przeceny tez nie wchodzą
Zrobiłam zakupy za ponad 40 zł i dopiero wtedy weszła mi darmowa dostawa. Mimo to i tak jestem bardzo zadowolona, dziękuję za info
Czekam na chmurki z kosmetykami ❤️ Ja nadal czekam na mój odbiór osobisty . Troszkę długo ale pewnie maja teraz urwanie głowy po tych promocjach
@wenkka wiem że już "po ptokach" ale gdy wysłałam maila do firmy z pytaniem dlaczego nie miałam darmowej dostawy gdy wyraźnie na stronie pisało że w danych dniach jest darmowa to dostałam dziś odpowiedź że "promocje nie łączą się ze sobą". Nie wiem co to ma do rzeczy skoro inne dziewczyny korzystały z promocji -70 i miały darmową dostawę ale stwierdziłam że już nie będę się z nimi wykłócać o to 8zł
Ja właśnie dostałam powiadomienie, że moja paczka wyruszyła do paczkomatu Pewnie mieli natłok zamówień i wysyłka nieco się opóźniła.
A ja dalej czekam na wiadomość o kurierze i nic nie mam, miałam nadzieję, że tak max do piątku będzie przesylka, ale chyba nie
Ja czekam na odpowiedź odnośnie przelewu - w czasie przechodzenia do płatności wywaliło mnie z ich strony, zamówienie wisi jako "oczekuje na płatność", mieli mi umożliwić ponowną zapłatę ale coś nie odpisują ani nic nie robią
dlatego, ze darmowa dostawa jest od 120zl i wg normalnej ceny produktów było to liczone wiec przy niecałych 40zl system brał to jako zamówienie za 120zl i nabijał jako standardowa darmowa wysyłkę powyżej jakieś kwoty (nie myląc z promocją „darmowa wysyłka”)