Ja też napisałam, że zgłoszę się do Rzecznika Praw Konsumenta i od razu dostałam odpowiedź z rozwiązaniem problemu
Ja sama zaproponowałam żeby zmienić rzeczy których nie ma na inne zapachy np i się od razu zgodzili. Teraz czekam na odp kiedy wyślą w końcu to zamowienie.
Ja już nigdy nic nie kupię u nich, muszę się prosić 15dni równe mija żarty jakies.
Paczka dotarła wczoraj, jestem bardzo zadowolona Opóźnienie okazało się być winą inpostu.
a ja nadal nie mam info o mojej niedoszlej płatności coś im sie popsuło, nie mogla m zapłacić, napisałam do nich i nadal cisza, teraz to olewam to zamówienie
ważne że dotarło ale dziwne że niektórym tak jak mi wysłali bez problemy szybko a wy musiałyście sie męczyć ;/
doszło już wszystko :p tam gdzie mniej (zdjęcie pierwsze w sensie) - dostałam w ramach przeprosin za brak gratisów i problemy z zamówieniem, bok itd. w ogólnym rozrachunku - mieli klasę na drugim zdjęciu moje trzy zamowienia (bez kilku rzeczy - juz co mi nie pasowało znalazlo nowego właściciela :p) kilka rzeczy z promki w ross ale nie mam innego zdjęcia, sorki :p
Wow, po 4 tygodniach w końcu dostałam swoje zamówienie... To było chyba moje ostatnie w Kontigo... ;/