Majowe nowości!
Dresscloud

Kochane Clouders

Pragniemy Wam przedstawić nową funkcję na DressCloud, dzięki której będziecie mogły każdego dnia zdobywać dodatkowe kryształki.

Nosi ona nazwę: Daily's
Codziennie będziecie otrzymywać 3 losowo wybrane zadania, które możecie wykonać, aby otrzymać dodatkowe kryształki.
Za każde wykonane zadanie otrzymacie 50 kryształków (Premium aż 100), a kiedy uda Wam się wykonać wszystkie 3 zadania w jednym dniu, otrzymacie raz jeszcze 50 (lub 100 przy Premium) kryształków jako bonus.
Zadania są podzielone na 3 pule, z których codziennie zostaną wylosowane dla Was misje.

W pierwszej puli znajduje się tylko jedno zadanie:
"Dodaj chmurkę z kategorii X", gdzie kategoria zostanie dobrana losowo. (Wykluczone są kategorie: Moje dziecko, Mój mężczyzna, To i owo, Inspiracje)

Pula 2:
Dodaj 2 chmurki
Dodaj chmurkę z filmem
Dodaj chmurkę z minimum dwoma zdjęciami
Dodaj chmurkę, która otrzyma X (wartość X to przeciętna ilość kryształków z Waszych ostatnich 10 chmurek)
Dodaj chmurkę do podkategorii, do której dzisiaj jeszcze nikt nie dodał chmurki
Dodaj chmurkę, która zdobędzie więcej kryształków niż Twoja ostatnia


Pula 3:
Spędź całą godzinę na DC
Oddaj "Fajne" na 50 chmurek
Oddaj "Fajne" na chmurki 30 różnych Clouders
Otrzymaj 200 na swoje chmurki
Otrzymaj więcej "Fajne" na Twoje chmurki niż wczoraj
Obejrzyj 3 filmy dowolnych Clouders


Przykład jak mogą wyglądać zadania w jednym dniu:
1. Dodaj chmurkę z kategorii Kosmetyki
2. Dodaj chmurkę z minimum dwoma zdjęciami
3. Spędź całą godzinę na DC


Będziemy się starać zwiększać ilość zadań, zatem jeżeli macie jakiś pomysł, możecie go zaproponować tutaj pod tematem.


babble-box
Ponieważ niektóre z Was prosiły o funkcję automatycznego przekierowania do ostatniej wypowiedzi na babble-box, została ona dla Was zrealizowana.
W Ustawieniach znajdziecie nowy punkt "babble-box", gdzie możecie włączyć przekierowanie. Następnie jak wejdziecie w temat poprzez zakładkę "babble-box" w prawym pasku strony, zostaniecie automatycznie przekierowane do tej wypowiedzi, która była ostatnia (czyli najnowsza) podczas Waszej wizyty w danym temacie.


Nowe funkcję będą dostępne od środy, tj. 17.05.2017 w godzinach porannych.


Życzymy Wam słonecznego dnia,
Zespół DressCloud

kngslk

podoba mi się

ViolaBujak

Łiiii, fajnie. Trochę jak zakład

sufcia72

super

Laraine

wow ekstra!!! Bardzo mi się to podoba i myślę, że dzięki temu zwiększy się moja aktywność na stronie. Super

sailor

Dziwne... Niektóre zadania chyba mogą się nakładać na siebie. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.

Czarnuuch

Całkiem fajnie. Zawsze to coś nowego.

doughnut

Ciekawie - fajnie

naaatka

Bardzo mi się podoba!

frambuesa

Wreszcie coś co zachęci do bycia tutaj codziennie i do aktywności

francescaa

ojej jakie cudne połączenie zakładu, gier i barometru
Czy wykonanie zadań z zaproponowanego przykładu oznacza, że w sumie trzeba dodać dwie osobne chmurki? Jedną z kategorii kosmetyki, a inną w innej kategorii z dwoma zdjęciami?

frambuesa

Moze jeszcze np dodaj 10 komentarzy pod zdjęciami Clouders

francescaa

przykład zadania: otrzymaj dwie chmurki polecone/idealne w ciągu dnia; weź udział 5 razy w dyskusji na forum (poza grami!).

Marudziara

Super

doughnut

Zadania:
- wyślij życzenia urodzinowe do 2 clouders
- wypowiedz się pod 3 tematami na forum
- odwiedź DressCloud 3 razy w ciągu dnia, o różnych porach, zostając na przynajmniej 10 minut

hangled

O, fajna opcja, znowu będzie się więcej działo.

MariaZam

Super pomysł

eddieegger

Dla mnie super

ewuuu4

Super, w końcu się coś dzieje

Animozja

Super

nazwa001

Opcja zdecydowanie na plus podoba mi się!

1 2 3 4 5 6 14
albo założ konto i udzielaj się na babble-box.