DressCloud 2.0 - Zmieniliśmy nic, oprócz wszystkiego.

Strona 27 / 43

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu
frambuesa • 7 lat temu
A mi brakuje liczby ile osób mamy zaproszonych z linku polecającego, albo gdzieś to jest a ja nie mogę znaleźć ? Przy większej ilości osób po prostu nie widać czy dołączył ktoś nowy czy nie i sporo to ułatwiało :) A noi szkoda, że tak ciężko lajkuje się zdjęcia z telefonu, na aplikacji wystarczyło przytrzymać dłużej na zdjęciu i było już pokryształkowane, a teraz chyba tak nie ma ?

Mi się teraz łatwiej kryształkuje niż z aplikacji, na aplikacji jak przytrzymałam zdjęcie to i tak mi się ładowała cała chmurka

Sonrisaa
Sonrisaa
9.93k7 lat temu
Dresscloud • 7 lat temu
Drogie Clouders, Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet. Jednak skąd tyle negatywnych emocji? Doskonale wiemy, że zmiany nie spodobają się wszystkim - obojętnie, jakie one by nie były. Nie jest to absolutnie pochopna decyzja. Jak wynika z wielu wypowiedzi, duża rzesza Clouder jest tu tylko po to, by szybko "zarobić" kryształki, wygrać swopa i "uciec". Niestety głównie do tego doprowadziły gry. Pamiętajcie, że ideą DressCloud jest możliwość podzielenia się swoim stylem, recenzjami, opiniami na temat danych produktów, a swopy są JEDYNIE dodatkiem. Nie rozumiemy również "szantażowania" nas i wyolbrzymiania napisanego przez nas tekstu "Nikogo nie trzymamy na siłę. Jeśli któraś Clouder pragnie usunąć konto - ma do tego pełne prawo." Czy odpowiednią interpretacją jest, żeby takie osoby "WYP****"?". Taka jest prawda, że nie będziemy błagać i na siłę trzymać osób, którym się tu nie podoba. Prosicie, abyśmy się przespali z tym i zastanowili (zastanawialiśmy się pół roku). Czy Wy zastanawiałyście się chociaż kilka minut, zanim napiszecie kompletnie niekonstruktywną opinię, w której dodatkowo jest obrażana osoba trzecia? Sprawą oczywistą jest fakt, iż osoby płacące za coś dodatkowo (obojętne w jakiej dziedzinie), mają z tego większe profity. Dlaczego tak Was to dziwi, że Clouders Premium mają lepiej? Idea portalu wciąż pozostaje ta sama. Gdybyśmy stawiali jedynie na zysk i całkowicie o Was zapomnieli, nie wprowadzilibyśmy dodatkowych opcji, o które prosiłyście, usunęlibyśmy również zwykłego swopa, wprowadzili opłaty za wysyłkę, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta i wiele innych. Nie chcielibyśmy się stale rozwijać, nie wprowadzalibyśmy nowych produktów i kompletnie byśmy się nie starali. Dodatkowo nie pracowalibyśmy nad nową zabawą, którą też ogłosiliśmy, że będzie gotowa w kwietniu- ale na to już nikt nie zwrócił uwagi. A co najważniejsze, nie wkładalibyśmy w to naszych serc i setki godzin swojego wolnego czasu. Rozumiemy Wasze obawy, jednak jak już wspomnieliśmy - zmiany są przemyślane. Również nowy punkt Regulaminu. Jedyną rzeczą, którą wymagamy po otrzymaniu swopa jest realne zdjęcie wygranej, a kwestią indywidualną Clouder, która otrzymała paczkę jest to czy ona zostanie z nami na dłużej, czy też nie. Prosimy o zrozumienie, że my też mamy zobowiązania względem Partnerów i taka adnotacja musiała się pojawić, aby uniknąć sytuacji, gdy po wielokrotnych próbach nawiązania kontaktu (nawet gdy Clouder jest online) nadal nie załadowała zdjęcia. Pytanie brzmi dlaczego? Doskonale wiemy, że zdarzają się różne wypadki losowe lub brak internetu. Wystarczy w jakikolwiek sposób poinformować o zdarzeniu - nawet listownie. Prosimy o traktowanie kary finansowej jako ostateczność. W życiu każdego z nas nastaje taki moment, gdy zauważamy, że to co było do tej pory, nie było odpowiednio dobre. Tworzymy ten portal dla Was i zawsze jako nieliczny portal czytamy Wasze opinie, ale nie oznacza to, że mamy wprowadzać w życie każdy napisany pomysł/propozycje, bo jeśli nie to oznacza, że nie liczymy się z Wami. Prowadzimy DressCloud od 3 lat i po takim czasie jesteśmy w stanie określić co jest dobre, a co nie. Prosimy o zaufanie. :kwiatek:

Dobrze powiedziane! Gdyby nie to, że dostałam info, że takowy "list" się tu pojawił, to na pewno nie weszłabym w wątek, bo jednak ilość negatywnych emocji była tragiczna. Podziwiam Was za trzymanie nerwów

Ja tam myślę, że za tydzień kazda się przyzwyczai i znów będzie tu zaglądać jak do domu.

frambuesa
frambuesa
11.04k7 lat temu
frambuesa • 7 lat temu
A mi brakuje liczby ile osób mamy zaproszonych z linku polecającego, albo gdzieś to jest a ja nie mogę znaleźć ? Przy większej ilości osób po prostu nie widać czy dołączył ktoś nowy czy nie i sporo to ułatwiało :) A noi szkoda, że tak ciężko lajkuje się zdjęcia z telefonu, na aplikacji wystarczyło przytrzymać dłużej na zdjęciu i było już pokryształkowane, a teraz chyba tak nie ma ?

Jednafiga • 7 lat temu
Mi się teraz łatwiej kryształkuje niż z aplikacji, na aplikacji jak przytrzymałam zdjęcie to i tak mi się ładowała cała chmurka :/

@Jednafiga a jak kryształkujesz ? Bo ja zazwyczaj wchodzę na profil dziewczyn i tam muszę otworzyć kazde zdjęcie osobno żeby dać kryształek

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu
frambuesa • 7 lat temu
A mi brakuje liczby ile osób mamy zaproszonych z linku polecającego, albo gdzieś to jest a ja nie mogę znaleźć ? Przy większej ilości osób po prostu nie widać czy dołączył ktoś nowy czy nie i sporo to ułatwiało :) A noi szkoda, że tak ciężko lajkuje się zdjęcia z telefonu, na aplikacji wystarczyło przytrzymać dłużej na zdjęciu i było już pokryształkowane, a teraz chyba tak nie ma ?

Jednafiga • 7 lat temu
Mi się teraz łatwiej kryształkuje niż z aplikacji, na aplikacji jak przytrzymałam zdjęcie to i tak mi się ładowała cała chmurka :/

frambuesa • 7 lat temu
@Jednafiga a jak kryształkujesz ? Bo ja zazwyczaj wchodzę na profil dziewczyn i tam muszę otworzyć kazde zdjęcie osobno żeby dać kryształek :(

@frambuesa klikam na chmurkę, wtedy pojawia mi się opcja oddania kryształka, więc klikam na kryształek i tyle

hangled
hangled
4.29k7 lat temu

Weekend na uczelni a ja wróciłam w obce miejsce...

kitekatu
kitekatu
3.07k7 lat temu

@Jednafiga dodaj zdjęcie do chmurki na stronie i go zapisz a później na komputerze edytuj zapisane zdjęcie, dodaj opis i dopiero wstaw Też na początku się zmartwiłam, że będę musiała przerzucać zdjęcia z telefonu na komputer..

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu
kitekatu • 7 lat temu
@Jednafiga dodaj zdjęcie do chmurki na stronie i go zapisz a później na komputerze edytuj zapisane zdjęcie, dodaj opis i dopiero wstaw :) Też na początku się zmartwiłam, że będę musiała przerzucać zdjęcia z telefonu na komputer..

@kitekatu nie da się tak zrobić, jak klikam "zapisz" to chce abym od razu dodała opis, bez sensu - już lepiej od razu dodać całą chmurkę. Nie lubię pisać opisów na telefonie, ale chyba będę musiała to robić, nie chce mi się za każdym razem przerzucać zdjęć

nazwa001
nazwa001
5.62k7 lat temu
kitekatu • 7 lat temu
@Jednafiga dodaj zdjęcie do chmurki na stronie i go zapisz a później na komputerze edytuj zapisane zdjęcie, dodaj opis i dopiero wstaw :) Też na początku się zmartwiłam, że będę musiała przerzucać zdjęcia z telefonu na komputer..

Jednafiga • 7 lat temu
@kitekatu nie da się tak zrobić, jak klikam "zapisz" to chce abym od razu dodała opis, bez sensu - już lepiej od razu dodać całą chmurkę. Nie lubię pisać opisów na telefonie, ale chyba będę musiała to robić, nie chce mi się za każdym razem przerzucać zdjęć :(

To możesz spróbować napisać jedno słowo. Wtedy się zapisze. Na komputerze edytujesz i dodasz

stasiaki29
stasiaki29
1.25k7 lat temu

@jednafiga wystarczy, że wpiszesz 3słowa. Nie musisz pisać całego opisu.

Kosti
Kosti
1.2k7 lat temu
smiley16 • 7 lat temu
Zobaczyłam ogłoszenie wczoraj wieczorem, dziś z niecierpliwością czekałam na nowe DC.. Pierwsze wrażenie "Co oni zrobili?!" nie komentowałam jednak bo chciałam dać stronie szanse. Do wszystkiego trzeba sie przyzwyczaić, ale spędziłam na stronie pare godzin i jednak napisze co uwazam. Zaczne od plusów bo niektóre zmiany bardzo mi sie podobaja: - fajnie, że pojawiła się możliwosc dodawanie chmurek w rezerwe, to bardzo przydatna dla wielu z nas opcja :) - licznik rozdanych kryształków też pozytywnie mnie zaskoczył - wiem, ze na temat gier są różne głosy, ale ja myśle ze usunięcie ich to dobre zagranie. Niektóre z użytkowniczek gromadziły kryształki głównie tam i zgarniały swopy które teoretycznie powinny byc nagroda ze chmurki. Mimo tego wprowadziłabym jedna gre- nawet nie za kryształki ale tak po prostu, dla rozrywki. :) No i przejde do minusów.. - podnoszenie cen premium to zachowanie bardzo nie fair.. Zwłaszcza, że to i tak nie jest cos co wliczamy do niezbedników na liscie wydatków.. - ukaranie 'zwykłych' użytkowników.. Cios poniżej pasa. Nie dosyć, że mogą dodać tylko 3 chmurki dziennie przez co zbieranie kryształków będzie w ich przypadku bardzo długim procesem to jeszcze bedą miały tylko 1 swopa w tygodniu. W starciu z premium (które także beda mogly licytowac zwykle swopy) nie beda miały one szans. - ktoś już napisał, że zmniejszenie nam punktów za polecenie nowych użytkowników (a raczej za ich ruchy na koncie) to tez wielki minus. W końcu to od nas inni dowiaduja sie ze istniejecie i z naszych polecen zakladaja konta. - nielimitowane chmurki, po prostu nie podoba mi sie taka opcja.. Wierze, ze zle zdjecia beda usuwane, ale takie 'calkiem spoko' z 3 zdaniowym opisem sklecionym byle tylko nabic krysztaly nie beda Wam dawaly prawa do usuwania. Teoretycznie. - WYGLAD, pierwsze skojarzenie to skopiowane vinted. Niestety dla mnie jest to na nie. Stara strona byla domowa i ciepla, az chcialo sie na niej siedziec. Rozumiem ze zmiany sa nieuniknione, ale dlaczego nie spytaliście nas o zdanie? Co wiecej, lekceważycie nasze wypowiedzi mówiac 'jak sie nie podoba to wypad'- ładniej napisane ale przekaz ten sam.. Niestety zrażacie do siebie użytkowniczki dzięki którym istniejecie.. A co wiecej, mimo ze ten zwrot nie byl kierowany do mnie zrobilo mi sie strasznie przykro jak dowiedzialam sie ile dla Was znaczymy.. Obawiam sie ze jesli nas nie posluchacie to powtorzycie los szafy.pl - na co dzien tetnila zyciem i byla najbardziej obleganym portalem modowym a pozniej wprowadzili prowizje.. Nie posłuchali skarg, tez uznali ze nikt nikogo tam siła nie trzyma.. Pojawily sie inne portale, ludzie sie poprzenosili i szafa umarla. Prowizja wycofana ale malo kto wrocil na ten portal. Jesli chodzi o mnie, nie wiem czy wykupie premium na nowych zasadach.. Troche sie zrazilam

Zgadzam się z @smiley16 ze opcja z oddanymi "fajne" jest super
oraz Zgadzam się ze trzy chmurki dla osób bez premium to za mało - mimo iż sama mam wykupione premium
zmniejszenie punktów za osoby polecone też jest smutne….

kitekatu
kitekatu
3.07k7 lat temu

@Jednafiga dokładnie tak jak piszą dziewczyny, wystarczy wpisać jedno słowo i się zapisze

Kosti
Kosti
1.2k7 lat temu

Eeeeeehhh

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu

Dzięki dziewczyny, to będę jakoś kombinować z tym dodawaniem zdjęć

AnaisRoue
AnaisRoue
2.04k7 lat temu

Jak tu brzydko

xkyokox
xkyokox
4.65k7 lat temu
Dresscloud • 7 lat temu
Drogie Clouders, Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet. Jednak skąd tyle negatywnych emocji? Doskonale wiemy, że zmiany nie spodobają się wszystkim - obojętnie, jakie one by nie były. Nie jest to absolutnie pochopna decyzja. Jak wynika z wielu wypowiedzi, duża rzesza Clouder jest tu tylko po to, by szybko "zarobić" kryształki, wygrać swopa i "uciec". Niestety głównie do tego doprowadziły gry. Pamiętajcie, że ideą DressCloud jest możliwość podzielenia się swoim stylem, recenzjami, opiniami na temat danych produktów, a swopy są JEDYNIE dodatkiem. Nie rozumiemy również "szantażowania" nas i wyolbrzymiania napisanego przez nas tekstu "Nikogo nie trzymamy na siłę. Jeśli któraś Clouder pragnie usunąć konto - ma do tego pełne prawo." Czy odpowiednią interpretacją jest, żeby takie osoby "WYP****"?". Taka jest prawda, że nie będziemy błagać i na siłę trzymać osób, którym się tu nie podoba. Prosicie, abyśmy się przespali z tym i zastanowili (zastanawialiśmy się pół roku). Czy Wy zastanawiałyście się chociaż kilka minut, zanim napiszecie kompletnie niekonstruktywną opinię, w której dodatkowo jest obrażana osoba trzecia? Sprawą oczywistą jest fakt, iż osoby płacące za coś dodatkowo (obojętne w jakiej dziedzinie), mają z tego większe profity. Dlaczego tak Was to dziwi, że Clouders Premium mają lepiej? Idea portalu wciąż pozostaje ta sama. Gdybyśmy stawiali jedynie na zysk i całkowicie o Was zapomnieli, nie wprowadzilibyśmy dodatkowych opcji, o które prosiłyście, usunęlibyśmy również zwykłego swopa, wprowadzili opłaty za wysyłkę, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta i wiele innych. Nie chcielibyśmy się stale rozwijać, nie wprowadzalibyśmy nowych produktów i kompletnie byśmy się nie starali. Dodatkowo nie pracowalibyśmy nad nową zabawą, którą też ogłosiliśmy, że będzie gotowa w kwietniu- ale na to już nikt nie zwrócił uwagi. A co najważniejsze, nie wkładalibyśmy w to naszych serc i setki godzin swojego wolnego czasu. Rozumiemy Wasze obawy, jednak jak już wspomnieliśmy - zmiany są przemyślane. Również nowy punkt Regulaminu. Jedyną rzeczą, którą wymagamy po otrzymaniu swopa jest realne zdjęcie wygranej, a kwestią indywidualną Clouder, która otrzymała paczkę jest to czy ona zostanie z nami na dłużej, czy też nie. Prosimy o zrozumienie, że my też mamy zobowiązania względem Partnerów i taka adnotacja musiała się pojawić, aby uniknąć sytuacji, gdy po wielokrotnych próbach nawiązania kontaktu (nawet gdy Clouder jest online) nadal nie załadowała zdjęcia. Pytanie brzmi dlaczego? Doskonale wiemy, że zdarzają się różne wypadki losowe lub brak internetu. Wystarczy w jakikolwiek sposób poinformować o zdarzeniu - nawet listownie. Prosimy o traktowanie kary finansowej jako ostateczność. W życiu każdego z nas nastaje taki moment, gdy zauważamy, że to co było do tej pory, nie było odpowiednio dobre. Tworzymy ten portal dla Was i zawsze jako nieliczny portal czytamy Wasze opinie, ale nie oznacza to, że mamy wprowadzać w życie każdy napisany pomysł/propozycje, bo jeśli nie to oznacza, że nie liczymy się z Wami. Prowadzimy DressCloud od 3 lat i po takim czasie jesteśmy w stanie określić co jest dobre, a co nie. Prosimy o zaufanie. :kwiatek:

Niekonstruktywną opinię? Czy fakt, że komuś się nie podoba nowy wygląd strony lub "lepsze" funkcjonalności, które narzuciliście musi od razu oznaczać niekonstruktywną opinię? A no nie. Nie trzeba się zbyt długo zastanawiać, żeby zobaczyć jak bardzo macie gdzieś użytkowniczki, które nie zapłacą za konto premium. Oczywistością jest, że zasada, która działa na wielu portalach to: płacisz = dostajesz więcej, ale tu osoby, które nie płacą są potraktowane przez administrację z buta. Po co ukryliście fakt, że obniżacie dziewczynom limit dodawania chmurek? Jeszcze więcej negatywnych komentarzy by się tu znalazło i ot, chcieliście być wygodni. Informowanie o zmianach na kilka godzin przed także było tylko i wyłącznie dla Waszej wygody.

Nowe swopy, nowe pakowanie itp. gdy tylko się to pojawiło tak głośno mówiliście o tym, że to dla nas, użytkowniczek, że się staracie... To miłe, że już otwarcie piszecie, że jednak chcecie trochę więcej pieniędzy za to, bo za darmo nic nie ma. I nie chodzi tu o podniesienie cen kont premium, a o całą sztuczność związaną właśnie z wprowadzaniem "nowych, darmowych, specjalnie dla nas doskonałości".

Jak widać wcale nie rozumiecie naszych obaw, bo nie nowego się boimy, ale bezmyślności, która na każdej stronie tego wątku jest Wam wytknięta. Zamiast pisać otwarcie co macie na celu, to zrobiliście podchody.
Fakt, tworzycie ten portal dla nas, ale to my dajemy temu portalowi życie, a skoro nas nie szanujecie, naszego zdania, naszych opinii, nie odpowiadacie wprost na pytania, unikacie pytań niewygodnych? Nikt nie napisał, że to my dyktujemy Wam warunki, ale sami nauczyliście nas, że my także mamy coś do powiedzenia na tym portalu. Do wczoraj.

Jak dla mnie Wasz post jest... hm. żałosny (tak, przemyślałam to więcej, niż kilka minut!). Odbijacie piłeczkę jak obrażona nastolatka, która nie widzi sedna problemu. I owszem, odpowiedź o usunięciu konta była NIESTOSOWNA z Waszej strony, szczególnie, że piszecie "Wiemy, jakimi prawami rządzi się Internet".

Podsumowując: Przegięliście ostro i w wypowiedziach pokazaliście niekompetencje, jak więc ufać zespołowi, który chce brudy zmiatać pod dywan? Jest nas tu dużo, każda ma swoje zdanie i chce je wyrazić, ale to Wy jesteście administracją i skoro tak bardzo znacie prawa , które rządzą internetem, to powinniście być przygotowani na to, że jeśli zmiany okażą się złe, to użytkowniczki nie będą Wam na ślepo klaskać byle się przypodobać.
Minusy, które praktycznie każda z nas widzi:
- brak limitu dla premium/3 chmurki dla 'zwyklaków'
- 1 swop na tydzień dla 'zwyklaków'
- brak barometru (pal licho z kryształkami)
- brak gier (pal licho z kryształkami again)
- lawirowanie administracji i pokazanie się z tej 'drugiej' strony

Dziękuję za uwagę, dobrej nocy

aneczkai
aneczkai
4777 lat temu

@Dresscloud jak wyglada opcja "Otrzymane kryształki za "Fajne" liczą się podwójnie!".
Są ona naliczane od razu czy dopiero później,bo widzę że mam w uzbieranych fajnych nieparzystą liczbę kryształków i się zastanawiam kiedy jest to naliczane dokładnie

ksanaru
ksanaru
17.7k7 lat temu
aneczkai • 7 lat temu
@Dresscloud jak wyglada opcja "Otrzymane kryształki za "Fajne" liczą się podwójnie!". Są ona naliczane od razu czy dopiero później,bo widzę że mam w uzbieranych fajnych nieparzystą liczbę kryształków i się zastanawiam kiedy jest to naliczane dokładnie :)

też ciągle szukam i nie widzę

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu
aneczkai • 7 lat temu
@Dresscloud jak wyglada opcja "Otrzymane kryształki za "Fajne" liczą się podwójnie!". Są ona naliczane od razu czy dopiero później,bo widzę że mam w uzbieranych fajnych nieparzystą liczbę kryształków i się zastanawiam kiedy jest to naliczane dokładnie :)

Właśnie się miałam o to pytać, powiedzmy że uzbierałam 800 "fajnych", to powinnam dostać 1600 kryształków, dobrze myślę? tymczasem mam w historii 900 ileś kryształków za oddane fajne, nie ogarniam

Animozja
Animozja
2.7k7 lat temu

Na telefonie stronę przegląda się bardzo dobrze, chyba przez jakiś czas częściej będę tak korzystać Nowe? Fajne

paoleandra
Nieznany profil
3.23k7 lat temu
Animozja • 7 lat temu
Na telefonie stronę przegląda się bardzo dobrze, chyba przez jakiś czas częściej będę tak korzystać :rzesy::diabel::glodna::zolwik::tecza::panda: Nowe? Fajne :good::good:

Ło, nie widziałam tych nowych!

1 24 25 26 27 28 29 30 43
Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.