ezebra.pl moja najgorsza przygoda z drogerią internetową

Strona 3 / 4

majra
majra
5337 lat temu
xkyokox • 7 lat temu
Uwaga hit!! Leżę i kieczę że śmiechu... 7 zł za tonik chcą mi zwrócić... To już jest szczyt bezczelności. Zniszczony nie był tylko tonik, ale przecież to szczegół. NIE POLECAM. Kpina.

Taaa oni są śmieszni... Widać, że niewiele sobie robią z takich sytuacji. Zgłoszą do odpowiedniego działu? Ciekawe co to da, bo na pewno nie zaczną dobrze zabezpieczać przesyłek...

ikaa261
ikaa261
137 lat temu

Ja jestem z nich średnio zadowolona. Niby nic uszkodzone nie przyszło, ale czas przesyłki zabija. Plus zamówiłam raz maseczki dla siebie i koleżanki, oznaczone że jest cały magazyn, a Pani dzwoni i próbuje mi wcisnąć jedna maseczke w tubie bo oni nie mają. Po odmowie Pani stwierdziła że nie wie co mi zaproponować.

kalinus
kalinus
3.9k7 lat temu
xkyokox • 7 lat temu
Uwaga hit!! Leżę i kieczę że śmiechu... 7 zł za tonik chcą mi zwrócić... To już jest szczyt bezczelności. Zniszczony nie był tylko tonik, ale przecież to szczegół. NIE POLECAM. Kpina.

wieś tańczy i śpiewa...

maktao
maktao
6.72k7 lat temu

Do mnie wczoraj przyszło zamówienie. Z ezebry. W kartonie.

owieczka
owieczka
2.47k7 lat temu
owieczka • 7 lat temu
Wydaje mi się, że ezebra jest w tej chwli najtańsza, więc wiadomo, że coś za coś... Mi się nigdy nie zdarzyło nic podobnego, ale ja sama sobie odbieram i zawsze w kopercie. Albo będziemy mieć śliczne pudełeczka, wstążki w groszki i cukierki albo niską cenę... Nie mniej jednak wiadomo, do bezpieczeństwa towarow powinni się bardziej przyłożyć.

majra • 7 lat temu
Niby masz rację, ale towar powinien być zabezpieczony bez względu na ceny.. To raczej wina personelu, który pakuje byle jak i idzie na ilość a nie na jakość zabezpieczania przesyłek. Sama pracowałam kiedyś w magazynie, gdzie pakowałam paczki do wysyłki za granice i uwierzcie mi, że niektórzy to nie przywiązywali szczególnej uwagi do tego jak zabezpieczone są przedmioty, które pakują.

Powinien być zabezpieczony bez względu na cenę oczywiście, napisałam to w ostatnim zdaniu w mojej wcześniejszej wypowiedzi.

annroute
annroute
3457 lat temu

Ja robiłam tam zakupy kilka razy i za każdym razem byłam bardzo zadowolona, jeszcze nie miałam z nimi problemów...

Allexa32
Allexa32
2.13k7 lat temu

Ale lipa :o myślałam, ze nadadzą przesyłkę raz jeszcze i jakaś rekompensatę zaproponują... no cóż moze wspomnij o tym, jaką im antyreklamę zrobisz na portalach to się ogarną :o masakra, wiecej tam zakupow nie zrobię a zamierzałam.

kngslk
kngslk
9.54k7 lat temu
xkyokox • 7 lat temu
Uwaga hit!! Leżę i kieczę że śmiechu... 7 zł za tonik chcą mi zwrócić... To już jest szczyt bezczelności. Zniszczony nie był tylko tonik, ale przecież to szczegół. NIE POLECAM. Kpina.

Ja bym nie odpuszczala... Mecz ich dlugo. Cala paczka jest do wymiany a nie nowy tonik...

Villemo
Villemo
3257 lat temu

Raz zamawiałam tam kosmetyki i więcej nie będę mimo ciągłych maili z promocjami. Koperta z folią, żadnych innych zabezpieczeń, połowa odżywki do włosów w kopercie, wszystko upaprane. Żałuję, że nie otworzyłam zaraz przy okienku pocztowym bo bym zaraz odesłała.

koralowe
koralowe
8.55k7 lat temu

nigdy w tej drogerii nie zamawiałam ale widząc po waszych opiniach to nie warto. ja jedynie na drogerix.pl dostałam paczkę i wszystko było świetnie zapakowane

dastiina
dastiina
8.5k7 lat temu

Co za łosie- żałuję, że wzięłam ten bon i... żałuję, że zmieniłam moja opinię. Ciekawe ilu klientów tak "utrzymali".

Jednafiga
Jednafiga
2.98k7 lat temu

Dobrze, że mówisz, bo chciałam tam robić zakupy, a teraz sobie daruję - są inne drogerie które oferują to samo + normalną przesyłkę. A z tym zwrotem za tonik to sobie chyba kpią, powiedz im że chcesz zwrócić całe zamówienie i niech oddają kasę za całość.

sandra1312
sandra1312
1377 lat temu

ja, gdy zamawiam u nich to biorę odbiór osobisty i zawsze było wszystko ok. Raz tylko zdarzyło mi się, że poszłam po paczkę a w biurze nic nie było więc przysłali mi na stancję na ich koszt na następny dzień z tego co pamiętam

jadziaaaa
jadziaaaa
7907 lat temu

@xkyokox ja bym im odpisała że żarty sobie robią i że mogą mieć pewnosć że zrobisz im taką antyreklamę że popamiętają. i w sumie ci się udało bo pewnie z pół dc tam zakupów nie zrobi, bo ja na pewno.

kaarmeleek
kaarmeleek
137 lat temu

Kurcze zamawiałam od nich wiele razy i zawsze rzeczy szklane lub te co mogłyby się wylać były zabezpieczone folią/folią bąbelkową. Mam nadzieję że otrzymasz rekompensatę i zaczną znów rzetelnie pakować produkty.

Czarnuuch
Czarnuuch
1.84k7 lat temu

Ja zamawiałam wiele razy na e-zebra i zawsze wszystko przychodziło w kartonie, a aceton i cleaner były owinięte w folie bąbelkowe, więc nie narzekam

moniix
moniix
5447 lat temu

Ja rownież kiedyś robiłam tam zakupy i też przyszły w kopercie,całe szczęście nic się nie uszkodziło ale wiecej zakupów napewno tam nie zrobię.... Tragedia.....

xkyokox
xkyokox
4.65k7 lat temu

Oni sobie teraz ze mną negocjują przez maile... "Na jaką rekompensatę w takim razie Pani liczy"... Ja nie mogę...
Zaoferowali zwrot za tonik i żel pod prysznic, wow! Po kilku wiadomościach.
Na prawdę ręce mi opadły.

emizuki26
emizuki26
287 lat temu

Kilka razy u nich zamawiałam i wszystko pięknie popakowane było

ebinka33
ebinka33
2666 lat temu

Rabat na produkty Holika Holika -10%

ezebra.pl moja najgorsza przygoda z drogerią internetową
1 2 3 4
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.