ezebra.pl moja najgorsza przygoda z drogerią internetową
Strona 3 / 4

Taaa oni są śmieszni... Widać, że niewiele sobie robią z takich sytuacji. Zgłoszą do odpowiedniego działu? Ciekawe co to da, bo na pewno nie zaczną dobrze zabezpieczać przesyłek...

Ja jestem z nich średnio zadowolona. Niby nic uszkodzone nie przyszło, ale czas przesyłki zabija. Plus zamówiłam raz maseczki dla siebie i koleżanki, oznaczone że jest cały magazyn, a Pani dzwoni i próbuje mi wcisnąć jedna maseczke w tubie bo oni nie mają. Po odmowie Pani stwierdziła że nie wie co mi zaproponować.

Powinien być zabezpieczony bez względu na cenę oczywiście, napisałam to w ostatnim zdaniu w mojej wcześniejszej wypowiedzi.

Ja robiłam tam zakupy kilka razy i za każdym razem byłam bardzo zadowolona, jeszcze nie miałam z nimi problemów...

Ale lipa :o myślałam, ze nadadzą przesyłkę raz jeszcze i jakaś rekompensatę zaproponują... no cóż moze wspomnij o tym, jaką im antyreklamę zrobisz na portalach to się ogarną :o masakra, wiecej tam zakupow nie zrobię a zamierzałam.

Ja bym nie odpuszczala... Mecz ich dlugo. Cala paczka jest do wymiany a nie nowy tonik...

Raz zamawiałam tam kosmetyki i więcej nie będę mimo ciągłych maili z promocjami. Koperta z folią, żadnych innych zabezpieczeń, połowa odżywki do włosów w kopercie, wszystko upaprane. Żałuję, że nie otworzyłam zaraz przy okienku pocztowym bo bym zaraz odesłała.

nigdy w tej drogerii nie zamawiałam ale widząc po waszych opiniach to nie warto. ja jedynie na drogerix.pl dostałam paczkę i wszystko było świetnie zapakowane

Co za łosie- żałuję, że wzięłam ten bon i... żałuję, że zmieniłam moja opinię. Ciekawe ilu klientów tak "utrzymali".

Dobrze, że mówisz, bo chciałam tam robić zakupy, a teraz sobie daruję - są inne drogerie które oferują to samo + normalną przesyłkę. A z tym zwrotem za tonik to sobie chyba kpią, powiedz im że chcesz zwrócić całe zamówienie i niech oddają kasę za całość.

ja, gdy zamawiam u nich to biorę odbiór osobisty


Kurcze zamawiałam od nich wiele razy i zawsze rzeczy szklane lub te co mogłyby się wylać były zabezpieczone folią/folią bąbelkową. Mam nadzieję że otrzymasz rekompensatę i zaczną znów rzetelnie pakować produkty.

Ja zamawiałam wiele razy na e-zebra i zawsze wszystko przychodziło w kartonie, a aceton i cleaner były owinięte w folie bąbelkowe, więc nie narzekam

Ja rownież kiedyś robiłam tam zakupy i też przyszły w kopercie,całe szczęście nic się nie uszkodziło ale wiecej zakupów napewno tam nie zrobię.... Tragedia.....

Oni sobie teraz ze mną negocjują przez maile... "Na jaką rekompensatę w takim razie Pani liczy"... Ja nie mogę...
Zaoferowali zwrot za tonik i żel pod prysznic, wow! Po kilku wiadomościach.
Na prawdę ręce mi opadły.