Spór na Aliexpress
Zamówiłam kilka rzeczy około miesiąca temu robiąc od razu przelew jak zwykle i pierwszy raz mam taką sytuację, że sprzedawcy nie wysłali zamówień. Minął miesiąc, w tym czasie pisałam do nich wiadomości, ale mnie zbyli, więc na jednym z forum na fb poradzono mi otworzyć spór. Wszystko fajnie, tylko ja przy tych akurat zamówieniach nie mam tej ikonki "open dispute", ale przy innych tych wysłanych już tak. Na tym liczniku obok jednego z zamówień pisze mi, że zostało jeszcze tylko 4 dni, chciałabym chociaż za jedną rzecz odzyskać pieniądze, bo reszta to był drobiazgi. Ktoś się zna i pomoże? ;/
Jeśli rzeczy nie sa wysłane to nie możesz otworzyć sporu. Kiedy minie czas na wysyłkę to kasa sama Ci wróci na konto.
W internecie pisze całkiem co innego, że jeśli zostało tylko kilka dni do końca to można otworzyć spór. Teraz to już zgłupiałam
@TheDream przy niektórych nie ma ikonki, bo po prostu nie zostały wysłane - wtedy je anuluj i zwrócą Ci pieniądze A przy innych otwieraj spór i zaznacz, że chcesz zwrotu, bo nie dostałaś zamówienia.
Już wszystko rozumiem, dziękuję Temat jeszcze zostawiam, bo gdybym miała problem z tą anulacją to będę pytać
Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj.
Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa.
Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!
Ja kiedyś się nie zgodziłam, stanowczo odpisałam że koszt odesłania przewyższa wartość, że dana rzecz nie działa i nie da się nic z tym zrobić, nie da się naprawić i nie chcę, żeby znowu ktoś dostał popsutą rzecz jak ja ją zwrócę a Chińczyj wyśle znowu i proszę o zwrot pieniedzy i dostałam ten zwrot
Dziewczyny liczę na Waszą pomoc! Czy to oznacza, że zamówienie zostało anulowane? Czyli nie dojdzie tak? Zapłaciłam prawie 50 zł i nie wiem co robić 😕
Możesz poczekać i paczka może dojść, ja tak miałam z naklejkami na paznokcie.
Ale w takim wypadku możesz również założyć spór i dostaniesz zwrot, tylko załącz ten zrzut ekranu.
Dwa razy miałam sytuację, że moje zamówienie zostało anulowane i niestety nie otrzymałam paczki Jeżeli założysz spór to powinnaś dostać zwrot pieniędzy