TheDream
Nieznany profil
3.69k6 lat temu

Spór na Aliexpress

Zamówiłam kilka rzeczy około miesiąca temu robiąc od razu przelew jak zwykle i pierwszy raz mam taką sytuację, że sprzedawcy nie wysłali zamówień. Minął miesiąc, w tym czasie pisałam do nich wiadomości, ale mnie zbyli, więc na jednym z forum na fb poradzono mi otworzyć spór. Wszystko fajnie, tylko ja przy tych akurat zamówieniach nie mam tej ikonki "open dispute", ale przy innych tych wysłanych już tak. Na tym liczniku obok jednego z zamówień pisze mi, że zostało jeszcze tylko 4 dni, chciałabym chociaż za jedną rzecz odzyskać pieniądze, bo reszta to był drobiazgi. Ktoś się zna i pomoże? ;/

Jednafiga
Jednafiga
2.98k6 lat temu

Jeśli rzeczy nie sa wysłane to nie możesz otworzyć sporu. Kiedy minie czas na wysyłkę to kasa sama Ci wróci na konto.

TheDream
Nieznany profil
3.69k6 lat temu
Jednafiga • 6 lat temu
Jeśli rzeczy nie sa wysłane to nie możesz otworzyć sporu. Kiedy minie czas na wysyłkę to kasa sama Ci wróci na konto.

W internecie pisze całkiem co innego, że jeśli zostało tylko kilka dni do końca to można otworzyć spór. Teraz to już zgłupiałam

kngslk
kngslk
9.55k6 lat temu

zanim wyślą zamówienie można je przecież anulować?

TheDream
Nieznany profil
3.69k6 lat temu
kngslk • 6 lat temu
zanim wyślą zamówienie można je przecież anulować?

Można, ale ja nie wiedziałam, że tak bez powodu jest to możliwe

TheDream
Nieznany profil
3.69k6 lat temu
Nieznany profil • 6 lat temu
*** Odpowiedż została usunięta. ***

@mysweet Dziękuję za pomoc, zaraz się biorę za anulację, oby się udało bez problemów

mysweet
Nieznany profil
7.49k6 lat temu

@TheDream przy niektórych nie ma ikonki, bo po prostu nie zostały wysłane - wtedy je anuluj i zwrócą Ci pieniądze A przy innych otwieraj spór i zaznacz, że chcesz zwrotu, bo nie dostałaś zamówienia.

TheDream
Nieznany profil
3.69k6 lat temu
Nieznany profil • 6 lat temu
@TheDream przy niektórych nie ma ikonki, bo po prostu nie zostały wysłane - wtedy je anuluj i zwrócą Ci pieniądze :) A przy innych otwieraj spór i zaznacz, że chcesz zwrotu, bo nie dostałaś zamówienia.

Już wszystko rozumiem, dziękuję Temat jeszcze zostawiam, bo gdybym miała problem z tą anulacją to będę pytać

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu

Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj.
Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa.
Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!

nazwa001
nazwa001
5.62k6 lat temu
Janettt • 6 lat temu
Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj. Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa. Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!

Nie da sie niezgodzic i zaproponowac nowe rozwiazanie?

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu
Janettt • 6 lat temu
Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj. Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa. Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!

nazwa001 • 6 lat temu
Nie da sie niezgodzic i zaproponowac nowe rozwiazanie?

właśnie boję się że jak się nie zgodzę to nie będzie takiej opcji @nazwa001 i zostanę z niczym...

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu

tak to wgląda...

Spór na Aliexpress
nazwa001
nazwa001
5.62k6 lat temu
Janettt • 6 lat temu
Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj. Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa. Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!

nazwa001 • 6 lat temu
Nie da sie niezgodzic i zaproponowac nowe rozwiazanie?

Janettt • 6 lat temu
właśnie boję się że jak się nie zgodzę to nie będzie takiej opcji @nazwa001 i zostanę z niczym...

Ja kiedyś się nie zgodziłam, stanowczo odpisałam że koszt odesłania przewyższa wartość, że dana rzecz nie działa i nie da się nic z tym zrobić, nie da się naprawić i nie chcę, żeby znowu ktoś dostał popsutą rzecz jak ja ją zwrócę a Chińczyj wyśle znowu i proszę o zwrot pieniedzy i dostałam ten zwrot

Janettt
Janettt
11.94k6 lat temu
Janettt • 6 lat temu
Nie bardzo wiem czy otwierać nowy temat, ale podepnę się tutaj. Kupiliśmy z narzeczonym wentylator do laptopa - dokładnie do tego modelu, który mój ma. Niestety 1 wentylator nie działał, koleś miał wysłać drugi szybszą opcją (wysłał jeszcze dłuższą niż wcześniej, no ale dotarł), w końcu jak dostał okazało się że ten też nie działa. Otworzyliśmy spór, ze sprzedającym nie doszliśmy do porozumienia - ostatecznie teraz Ali się wtrąciło i zaproponowało zwrot kasy i przedmiotów (co jest nieopłacalne), albo żadnego zwrotu i teraz nie wiem co robić, nie wiem czy jakoś da się napisać do Ali i dyskutować w tej sprawie, czy dać sobie spokój, ale oba nie działają, więc przydałaby się rekompensata. Ale zwrot przedmiotów więcej wyjdzie niż ten wentylator jeden wart. Co robić?? Pomóżcie!

nazwa001 • 6 lat temu
Nie da sie niezgodzic i zaproponowac nowe rozwiazanie?

Janettt • 6 lat temu
właśnie boję się że jak się nie zgodzę to nie będzie takiej opcji @nazwa001 i zostanę z niczym...

nazwa001 • 6 lat temu
Ja kiedyś się nie zgodziłam, stanowczo odpisałam że koszt odesłania przewyższa wartość, że dana rzecz nie działa i nie da się nic z tym zrobić, nie da się naprawić i nie chcę, żeby znowu ktoś dostał popsutą rzecz jak ja ją zwrócę a Chińczyj wyśle znowu i proszę o zwrot pieniedzy i dostałam ten zwrot

@nazwa001 spróbuję tak zagrać, no bo naprawdę - koleś wysłał dwa szroty, a ja mam płacić pewnie kilka razy więcej za zwrot nawet jak odzyskam kasę... bez sensu

Alicja98
Alicja98
8035 lat temu

Dziewczyny liczę na Waszą pomoc! Czy to oznacza, że zamówienie zostało anulowane? Czyli nie dojdzie tak? Zapłaciłam prawie 50 zł i nie wiem co robić 😕

Spór na Aliexpress
Dell
Dell
4.87k5 lat temu
Alicja98 • 5 lat temu
Dziewczyny liczę na Waszą pomoc! Czy to oznacza, że zamówienie zostało anulowane? Czyli nie dojdzie tak? Zapłaciłam prawie 50 zł i nie wiem co robić 😕

Niekoniecznie, kilka razy tak miałam a paczka normalnie dotarła

nazwa001
nazwa001
5.62k5 lat temu
Alicja98 • 5 lat temu
Dziewczyny liczę na Waszą pomoc! Czy to oznacza, że zamówienie zostało anulowane? Czyli nie dojdzie tak? Zapłaciłam prawie 50 zł i nie wiem co robić 😕

Możesz poczekać i paczka może dojść, ja tak miałam z naklejkami na paznokcie.

Ale w takim wypadku możesz również założyć spór i dostaniesz zwrot, tylko załącz ten zrzut ekranu.

vianna
vianna
2.52k5 lat temu

Dwa razy miałam sytuację, że moje zamówienie zostało anulowane i niestety nie otrzymałam paczki Jeżeli założysz spór to powinnaś dostać zwrot pieniędzy

Janettt
Janettt
11.94k5 lat temu
Alicja98 • 5 lat temu
Dziewczyny liczę na Waszą pomoc! Czy to oznacza, że zamówienie zostało anulowane? Czyli nie dojdzie tak? Zapłaciłam prawie 50 zł i nie wiem co robić 😕

Ja tak miałam i niestety paczka nie dotarła, jednak sprzedawca wysłał ponownie i dotarło.

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.