Mi ten błąd wyskakuje cały czas, nawet po kilkanaście razy na stronę chmurek,, zwykle więc pokryształkuje jedna czy dwie strony i daje sobie spokój. Jeśli to jest rzeczywiście wina strony to myślę że @Kornel powinien to naprawić, tak nie powinno być. Przecież nikt nie kupi sobie lepszego neta żeby w spokoju rozdawać kryształki
Mam to samo. Często daję kryształki i wyskakuje błąd. Albo normalnie kryształkuje a na drugi dzień ich nie ma.
Męcząca sprawa, strasznie zniechęca. Są dni, kiedy nie mam czasu na rozdawanie kryształków, i nadrabiam to sobie później - ale kiedy co chwila wyskakuje błąd to zamiast spokojnie oglądać Wasze zdjęcia, tylko się denerwuję ;/
Wprowadziliśmy takie "ograniczenia", by uniknąć sytuacji, że strona staje się wolniejsza przy większym ruchu. Zwiększyłem ilość możliwych równoczesnych "operacji", powinno być lepiej.
Aby całkowicie uniknąć tego problemu, polecam przeglądać chmurki spokojniej, a nie tylko, by jak najszybciej "Kryształkować". Wesołych Świąt!
@Marudziara - proszę o wyrażanie się bez zbędnych wulgaryzmów, szczególnie podczas Świąt. Nie będziemy akceptować takich wypowiedzi, Twój komentarz został usunięty.
Clouders, rozumiemy co macie na myśli, ale uwierzcie, że nie robimy Wam na złość. Tak jak Kornel napisał, prosimy, by spokojniej przeglądać chmurki i poczekać, aż strona w pełni się załaduje. Jeszcze raz życzę wesołych i spokojnych Świąt!
Niestety u mnie problem występuje nawet wtedy, gdy cała strona się załaduje. Podejrzewam że to wina Internetu i nadmiaru reklam (w pracy nie mam adblocka i niestety muszę powiedzieć że przez reklamy strona działa tak fatalnie że często nie da się z niej wcale korzystać), ale przecież nie kupię sobie lepszego pakietu Internetu że względu na DC. Za to zauważyłam że spędzam o wiele mniej czasu na stronie, właśnie przez reklamy i inne ograniczenia. Rozumiem że zarabiacie na tych reklamach ale w momencie kiedy ze strony nie da się korzystać to wszystko jest pozbawione sensu.
Rozumiemy Cię, jednak porównując do innych stron, nie mamy dużo reklam. Są specjalnie tak umiejscowione, aby nie przeszkadzały w korzystaniu z DC. Testowaliśmy na wielu sprzętach i nam nic nie zacina się i nigdy nie doprowadzilibyśmy do tego, by przez masę reklam strona chodziła "fatalnie". Nic nie możemy zrobić w takim przypadku, gdy posiadasz słaby internet. Możemy jedynie polecić zainstalowanie adblokera. Nie rozumiemy do końca, co masz na myśli pisząc, że spędzasz na DC mniej czasu przez "inne ograniczenia" - u nas nie ma ograniczeń.
Jasne. U mnie też ten problem występuje nawet gdy cała strona się załaduje. Aha, i "święta" piszemy małą literą, jak już tak przestrzegamy kultury języka polskiego.
Co do reklam, jest ich mnóstwo i trzeba kilka razy odświeżać stronę żeby cokolwiek na niej zrobić.
Ja tylko wskazuję na błąd, który popełniłaś, i który popełnia wiele osób. Nawet na kartkach pocztowych są błędy. Nie znalazłam w słowniku wyrazu, który odzwierciedla moją złość ws. problemów ze stroną, stąd wulgaryzm. Też wielu rzeczy nie rozumiem.
Komentarze niestety odbiegają już od tematu, dlatego zamykamy wątek. Będziemy testować DC na słabszych połączeniach, by usprawnić funkcjonowanie strony. Miłego dnia