Gotowa przetestować nowe produkty?

Dresscloud Café

doughnut

Pomyślałam sobie, że nie mamy miejsca, w którym możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, gdzie nie ma głównego tematu do rozmowy... Tak więc oto Dresscloud Café. Ciepła kawka, herbatka i lecimy Możemy tutaj gadać do woli, co nam tylko na myśl przyjdzie Macie jakieś pytania, chcecie porady, wyżalić się, ale nie ma takiej potrzeby, żeby zakładać o tym osobny temat - piszcie tutaj! Może dzięki takim rozmową ktoś znajdzie swoją bratnią duszę! Poza tym nudne poranki, popołudnia i wieczory przestaną być nudne

natrishia
055123 • 4 lata temu
@natrishia ja zaczęłam dzięki dziadkowi :D pamiętam mecz Polska - Rosja, kiedy to Rosja wygrywała 2-0 a potem nagle Polska przeszła na 2-3, tylko nie pamiętam na jakiej to imprezie było :/ Ja mieszkam koło Pzn, w Gnieźnie, więc jeszcze większa dziura :DDD Ja też, jak Ty nigdy nie byłam na żadnym meczu, ale musi się to w czasem zmienić, bo nie wytrzymam normalnie :D

Ogólnie to nienawidzę wszystkich którzy tam byli hahahah Już się smiałam z mamą, że mogłabym nawet siedzieć w kącie gdzieś, na samej górze, ale żeby być Mam nadzieję, że to z tym superpucharem u nas to prawda Jeśli tak, to muszę wziąc drabinę żeby Winiara wycałować, że w końcu go widzę hahahha ja i moje 158

PS. Wybacz, że Cię nie oznaczam, żebyś widziała, ale nie działa mi ta funkcja Nie wiem czemu -.-

smiling95

ja też z Poznania i też nigdy na meczu siatki nie byłam :< tej, to jakby co, zbieramy się i idziemy grupą

natrishia
smiling95 • 4 lata temu
ja też z Poznania i też nigdy na meczu siatki nie byłam :< tej, to jakby co, zbieramy się i idziemy grupą <3

Ja tam chętnie Generalnie to mecz widmo bo pamiętam, że czytałam o tym w styczniu, teraz jakoś 2 miechy temu była wzmianka na jakimś blogu i na profilu Zaksy dosłownie na kilka minut (potem został skasowany 0.o ) był post o meczu w Poznaniu na zadnej stronie Areny czy na stronie pzps też tego nie ma więc nie wiem o co chodzi

smiling95

ech, u nas to w ogóle z tym sportem to jakaś masakra, żużel na Golęcinie mieli reaktywować, przecież ten projekt wygrał w budżecie obywatelskim i jak na razie od czasu do czasu tylko czytam, że każdy tylko kombinuje jak to obejść -__- mam nadzieję, że chociaż z siatką tak nie zrobią
ps. musze lecieć, o 9 wstaję rano, potem idę odwiedzić moje kochane LO na rozpoczęciu

natrishia
smiling95 • 4 lata temu
ech, u nas to w ogóle z tym sportem to jakaś masakra, żużel na Golęcinie mieli reaktywować, przecież ten projekt wygrał w budżecie obywatelskim i jak na razie od czasu do czasu tylko czytam, że każdy tylko kombinuje jak to obejść -__- mam nadzieję, że chociaż z siatką tak nie zrobią :P ps. musze lecieć, o 9 wstaję rano, potem idę odwiedzić moje kochane LO na rozpoczęciu <3

Chociaż tyle, że tor wykorzystują

Dobranoc, ja się cieszę, że wreszcie nie muszę wstawać 1 września

055123

@natrishia hahaha ja też się śmiałam, że wzięłabym lornetkę i okej a być na takim meczu, jak wczoraj to nieważne gdzie, ważne żeby być ja zawsze zazdroszczę tym, co tam są. Kiedyś nawet chciałam już kupić sobie bilety na memoriał Wagnera, bo chyba są trochę tańsze, niż na jakieś inne międzynarodowe imprezy, ale wszystkie wyprzedane :/ a wczoraj sobie z ciekawości sprawdzałam statystyki wczorajszego meczu i widziałam masę komentarzy z dnia 29, że chcą odsprzedać bilety na 30 i to za jakieś małe kwoty, jak dla mnie na taką imprezę (np bilety z 500 na 300) i oczywiście smutno mi się zrobiło ((

sailor

Kto dzisiaj nie poszedł do szkoły?

smiling95
sailor • 4 lata temu
Kto dzisiaj nie poszedł do szkoły? :)

hehe ja idę, ale jako absolwentka do mojego LO, jak wyżej pisałam szkoda tylko, że przez tę pogodę muszę zrezygnować ze spódniczki, a specjalnie wczoraj nogi goliłam i się pocięłam tą maszynką -_-

055123

ja dopiero za miesiąc

sailor

@smiling95 heh ja sie prawie za każdym razem zacinam. A mam depilator tylko się bólu boję

@055123 też bym chciała wrócić na studia

doughnut

@natrishia i @robakk fajnie, że wątek przypadł Wam do gustu i cieszyłabym się jakby był podpięty gdzieś wyżej, jak to napisała natrishia

doughnut

@sailor ja nie szkołę już dawno skończyłam hehe

sailor

@doughnut ja w styczniu skończyłam i już mi się tęskni hehe

robakk

to byłby dobry pomysł żeby wątek był podpiety gdzieś na górze
ja szkole skończyłam w kwietniu i też mi sie tęskni nie ma to jednak jak technikum

natrishia
055123 • 4 lata temu
@natrishia hahaha ja też się śmiałam, że wzięłabym lornetkę i okej a być na takim meczu, jak wczoraj to nieważne gdzie, ważne żeby być :D ja zawsze zazdroszczę tym, co tam są. Kiedyś nawet chciałam już kupić sobie bilety na memoriał Wagnera, bo chyba są trochę tańsze, niż na jakieś inne międzynarodowe imprezy, ale wszystkie wyprzedane :/ a wczoraj sobie z ciekawości sprawdzałam statystyki wczorajszego meczu i widziałam masę komentarzy z dnia 29, że chcą odsprzedać bilety na 30 i to za jakieś małe kwoty, jak dla mnie na taką imprezę (np bilety z 500 na 300) i oczywiście smutno mi się zrobiło :(((

Ja wolałam się nie zagłębiać w ceny biletów bo bym chyba nerwowo nie wytrzymała Generalnie jakby policzyć jeszcze dojazd z Poznania, bądź Ty z Gniezna, to w ogóle wyszło by to około pół tysiąca A właśnie tak jak mówisz, że na jakieś towarzysie są tańsze - i owszem, ale nadal problem tego że za daleko xd To straszne Ale musisz przyjechać na Superpuchar do Poznania jak będzie!

natrishia

No właśnie, fajnie, jakby był podpięty, bo np. za kilka dni może być cisza, ale za jakiś czas znowu coś się ożywi i w ogóle byłoby fajnie jakby był na miejscu

A co do szkoły to ja w ogóle nie wiem Może ktoś tu bedzie wiedział. Zaczynam szkołę policealną cosinus i byłam pewna ze zaczyna się we wrześniu ale wedlug tabelek na strnie zaczynam w pazdzierniku i nie wiem Ciagle mowie ze zadzwonie i w ogole ale jak mam dzwonic w takich sprawach roznych to az nie lubię Ale w tym tygodniu to już muszę

hostka92

Kochane clouders, mamy pytanie. Nie chciałam już zakładać oddzielnego tematu na forum dlatego napisze tu.
Jeśli któraś z Was wie to proszę o wytłumaczenie mi. Jak to jest z kryształkami za wygranego swopa. Znikają z konta ok, ale czy kryształki znikają też na liczbie pod zdjęciami? Czyli np ktoś wygrywa swopa i pod zdjęciem pod którym było np 200 fajne jest teraz np 20 i można od nowa zbierać fajne pod tym zdjęciem czy nic się nie zmienia tylko na ogólnym podsumowaniu liczby kryształków liczba się zmniejsza?

natrishia
hostka92 • 4 lata temu
Kochane clouders, mamy pytanie. Nie chciałam już zakładać oddzielnego tematu na forum dlatego napisze tu. Jeśli któraś z Was wie to proszę o wytłumaczenie mi. Jak to jest z kryształkami za wygranego swopa. Znikają z konta ok, ale czy kryształki znikają też na liczbie pod zdjęciami? Czyli np ktoś wygrywa swopa i pod zdjęciem pod którym było np 200 fajne jest teraz np 20 i można od nowa zbierać fajne pod tym zdjęciem czy nic się nie zmienia tylko na ogólnym podsumowaniu liczby kryształków liczba się zmniejsza? :)

Pod zdjęciem wszystko zostaje jak było O ile dobrze rozumiem, że np. pod zdjęciem jest 20 kryształków a potem 0? no to tak nie jest

Swoją drogą - ciekawe co sie dzieje, jesli ktos wsyzstkie krysztalki odda, ma 0, a ktoś by nagle odlajkowal wszystkie zdjecia tej uzytkowniczce, to co , ma na minusie?

hostka92

@natrishia bardzo dziękuje za odpowiedz. Dokładnie o to mi chodziło

california

@natrishia też kiedyś o tym myślałam,haha

1 2 3 4 5 6 7 8 9 670
albo założ konto i udzielaj się na babble-box.