Malinowa92
Malinowa92
6.97k3 lata temu

"incydent cybernetyczny" w Avon...

Hej hej!
Kilka dni temu dostałam od Avon wiadomość o "incydencie cybernetycznym", który sparaliżował całkowicie funkcjonowanie firmy. Trochę się wystraszyłam, bo ostatnio z ich stroną działy się różne dziwne rzeczy, np logując się do swojego konta w Klubie Avon, okazywało się kilka razy, że zalogowałam się na konto całkiem innych osób. O gorsze były tam przecież ich dane... Myślałam, że to błąd na stronie, ale tak sobie teraz myślę, że już wtedy musiało się dziać coś dziwnego... W internecie jest bardzo mało informacji na ten temat, a pracownicy Avon podobno mają zakaz rozmowy z dziennikarzami... Trochę się boję bo w tym czasie dwa razy robiłam przelew online poprzez ich stronę właśnie, ostatni jakiś tydzień temu... A wtedy już strona była niby w przebudowie, a jak się teraz okazuje po prostu była zablokowana, można było jedynie logować się do Klubu i właśnie wtedy dokonałam płatności za zamówienie... Myślicie, że jest się czego bać? Powinnam zmienic hasło do konta bankowego, czy takiemu biednemu szarakowi nic nie grozi 😂 (nie mam stałej pensji jedynie czasem coś wpadnie z Vinted ). Czy są tu w ogóle jeszcze jakieś konsultantki?

mysweet
Nieznany profil
7.49k3 lata temu

Oja Na pewno zrobiłabym tak:

- usunęła kartę (o ile masz ją zapisaną na koncie)
- zmieniła hasła do Avon, do poczt e-mail i kont społecznościowych - Facebook itd.

Malinowa92
Malinowa92
6.97k3 lata temu
Nieznany profil • 3 lata temu
Oja :( Na pewno zrobiłabym tak: - usunęła kartę (o ile masz ją zapisaną na koncie) - zmieniła hasła do Avon, do poczt e-mail i kont społecznościowych - Facebook itd.

Karty nie mam zapisanej na szczęście...

hostka92
hostka92
2.89k3 lata temu

Ja dla własnego spokoju bym pozmieniała hasła i usunęła swoje wszelkie dane z Avonu Oby nic się nie wydarzyło, ale w takich sprawach jestem zdania, że lepiej chuchać na zimne.

gulonica
gulonica
4.32k3 lata temu

O matko, ja bym zmieniła wszystkie hasła, dla własnego spokoju.

paula54555
paula54555
5.73k3 lata temu

też jestem konsultantką, ale od czasu kiedy mają problemy techniczne nawet się nie logowałam na swoją strefę konsultantki, wgl jestem w szoku że mają aż takie problemy ze katalog ma się zacząć 2 tygodnie później

Malinowa92
Malinowa92
6.97k3 lata temu
paula54555 • 3 lata temu
też jestem konsultantką, ale od czasu kiedy mają problemy techniczne nawet się nie logowałam na swoją strefę konsultantki, wgl jestem w szoku że mają aż takie problemy ze katalog ma się zacząć 2 tygodnie później :/

Tak. Wczoraj właśnie dostałam SMS, że znowu przedłużający katalog 8... Dziewczyny czekają na zamówienia już ok dwa tygodnie... Ja zamawiam głównie tylko dla siebie, czasem mama coś zamówi czy sąsiadka, ale współczuję osobom, dla których faktycznie jest to praca i mają z tego jakiś zysk...

maktao
maktao
6.78k3 lata temu

To ja powiem od innej strony.
Problemy są już drugi tydzień, skąd wiem? Mieszkam niedaleko zakładu produkcyjnego (macie adres na kartonikach kosmetyków). Niedługo będę mieszkać 1km Obok Avonu jest magazyn, w którym mój Luby jest kierownikiem i on sam od ponad tygodnia leci na wolnym, bo nie mają pracy - ich główna robota to obsługa wysyłek z Avonu. Zostało tylko po 5 osób na zmianie.
Podobno było tak, że Avon odrzucił propozycję wsparcia obrony przed atakami hakerskimi... Mieli ofertę od jakiejś firmy. I cyk, nagle atak hakerski. Dla bezpieczeństwa radzę usunąć wszelkie połączenia z Twoim kontem bankowym, zmienić hasło w banku...
Brat mojego Lubego jest z kolei kierownikiem w Avonie... I nie bardzo może cokolwiek powiedzieć, więc to, co napisałam Wam wyżej, to plotki, które słyszał mój Luby.

Jest podejrzenie, że to jest zaplanowana akcja, by Avon mógł pobrać tą całą kaskę, którą oferuje państwo. Żeby był przestój w firmie. I ten atak hakerski może być picem na wodę.
Nigdy nie dowiemy się prawdy

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.