Reklamacja CCC - pomocy.
Hej. Wiem, że jesteście niezawodne, więc mam pytanie odnośnie reklamacji w CCC.
Mój zakupił w zeszłym roku w listopadzie 2 pary butów i jedne odesłał. Te które zostawił wyglądają jakby chodził w nich z 20 lat, podeszwa totalnie się rozpadła przy "obcasie", a wcale dużo w nich nie chodził, bo jedynie tyle co do sklepu. Chcemy to w końcu zareklamować (widziałam, że od stwierdzenia wady jest rok więc jeszcze możemy). Tylko pytanie co wpisać w formularzu, bo jest rubryka na nr rachunku/paragonu, a my go chyba odesłaliśmy z poprzednią parą, albo go w ogóle nie było, albo jest opcja że trafił paragon do spamu jak był wysłany mailem i przepadł.
Co w tej sytuacji? Dziś chciałby je nadać, bo będzie wysyłał moją paczkę i zależy mi na czasie, bo nie do końca on wie do której jest u nas poczta aktualnie.
1. jeśli płaciliście kartą, przelewem - spr w historii rachunku bankowego
2. jeśli nie znajdziesz, trudno - jest chyba jakiś pogląd, że jeśli nie ma wątpliwości, żeprodukt pochodziz tego sklepu, to nie trzeba paragonu
Z UOKiK
Zgodnie z prawem podstawą złożenia reklamacji jest wada zakupionego towaru lub usługi. Paragon jest jednym z wielu możliwych dowodów zakupu, jaki konsument może przedstawić sprzedawcy zgłaszając reklamację. Gdy paragon zniszczył się, wyblakł albo zaginął, dowodem może być np. potwierdzenie płatności, wyciąg z rachunku bankowego, e-mail czy zeznanie świadków.
3. jakby co, zostaje termin na rękojmię- 2 lata od zakupu
Jestem ciekawa, czy przyjmą reklamacje, bo z tego co słyszałam, to w CCC jest z tym ciężko.
Też słyszałam, że wszystko odrzucają ze względu na "niepoprawne użytkowanie", czyli, że zepsuły się z Twojej winy. Daj znać jaki efekt.
Pracuje w sklepie i sama z doświadczenia wiem (przynajmniej w naszym systemie), że ciężko znaleźć paragon. Jeśli jest wyciąg z banku to nie ma problemu, gorzej jak klient nie ma ani paragonu, ani wyciągu z banku. Fajnie jakbyś znała dokładną datę zakupu to mzoe ułatwić znalezienie tej sprzedaży w systemie
Dzięki. Czyli pewnie nic się nie stanie jak podam jedynie nr zamówienia. Jeszcze powiem mojemu żeby spojrzał w historii przelewów.
No poprzednie jak wysłał na reklamację to tylko mu podkleili - to samo sami byśmy mogli zrobić.
Dam znać, na razie nie będę zamykać wątku.
Tak. Też się cieszę, bo żeby tak się zniszczyły buty po paru miesiącach i to bardzo sporadycznego chodzenia to aż niemożliwe.