Mój ulubiony sklep
Gdzie chętnie robisz zakupy, a w którym sklepie Twoja noga już nigdy więcej nie postanie? Opowiedz o swoich doświadczeniach.
Nacisnij ENTER aby szukać.
  Temat Autor Odpowiedzi Ostatnia Odpowiedz
Sklepy/butiki internetowe Hej dziewczyny, wiem że jest już wiele wątków i pytań na ten temat ale powiedzcie w jakich sklepach, butikach interneto... Marlenk123 7 dominisia24.02.21 - 12:26
Znów ten rossmannDziewczyny od jutra rusza kolorówka w rossmannie dla VIP-ów, czy któraś z Was jest vipem i podzieli sie kodem? 🙏🏻 bedzie... raisinmary 100 Sherifka8911.02.21 - 21:31
Polskie marki godne uwagiHej dziewczyny! DC słynie z poznawania fajnych marek, ale chciałabym zrobić tutaj zbiór polskich marek, które warto wesp... Tessarte 25 Nieznany profil04.11.20 - 08:49
11.11 promocje na AliexpressHej kochane :serce: Wielkimi krokami zbliżają się promocje z okazji 11.11 na Aliexpress. Jak wszystkie dobrze wiemy czę... Torii 58 unreallove02.11.20 - 14:57
Pudełkomania - czyli spis wszystkich BoxówPomyślałam sobie, że taki temat się przyda :) A więc przedstawiam Wam różnego rodzaju BOXY występujące na rynku polskim... doughnut 182 Monarea10.10.20 - 22:37
drogerie internetowehej dziewczyny :) jakie drogerie internetowe polecacie? Chodzi mi żeby miały duży asortymenty i nie zdzierały milionów. ... Nieznany profil 9 kosmaniapl12.08.20 - 10:43
Kosmetyki z allegro Kosmetyki z allegro Hej Clouders, przychodzę dziś z zapytaniem czy zamawiacie kosmetyki przez allegro? Może takie któ... Limitowana 16 Bambo06.08.20 - 11:13
Które drogerie internetowe mają darmową dostawe?Chodzi mi o darmową dostawę NIEZALEŻNIE OD KWOTY ZAMÓWIENIA. Z góry dzięki za pomoc :serce: jojoan 45 justylen04.05.20 - 19:05
NIEUCZCIWY SKLEP INTERNETOWY. ELERGINA. Zamawiałyście? Hej dziewczyny! Zrobiłam dziś zamówienie z Elegrina.pl... Jednak po zamówieniu przeczytałam opinie i są same złe! Niby c... xyznk 22 aneta6bk01.05.20 - 18:50
Wassyl-opinieChciałabym zamówić kilka ciuszków ze sklepu Wassyl, mają fajne letnie sukienki, tylko zastanawiam się nad jakością ubrań... LanDrynkA 27 adriane12.04.20 - 20:09
Fajne książki i niskie ceny!Hej dziewczyny. Wiem, że wiele z Was tak jak ja bardzo lubi czytać dlatego chciałam podzielić się z Wami namiarem na faj... magda01 4 sjemaziomq22.02.20 - 16:50
Drogerie internetoweJakie drogerie polecacie a które was zraziły? Potrzebuje kilku produktów i szukam dobrej drogerii internetowej. alexaxsnow 41 KPatrycja13.01.20 - 14:37
Joom - kupował ktoś? Kupował ktoś z Was na joom.com? Podobno ceny są podobne niż aliexpress, mają pełno wyprzedaży i świetne rzeczy! Jak wraż... Nieznany profil 36 OrzechOwa23507.12.19 - 19:28
Takeshop Kochane kupowała, któraś z Was coś w tym sklepie internetowym? Polecacie/nie polecacie? Zakochałam się w bomberce jedna... Nieznany profil 17 martulla24.11.19 - 18:45
Bysisi - znasz?http://www.bysisi.pl chciałam was zapytać o tą stronkę :) znacie ją? zamawiała któraś coś? jak to wygląda jakościowo? bo... Maartaxde 15 Torii13.09.19 - 13:54
Efektsklep.pl / icobel kupowałaś?Hej dziewczyny! Bardzo podoba mi się poniższa sukienka, ale niestety na internecie nigdzie nie znalazłam opinii o tym sk... aneta6bk 6 mysia30203.09.19 - 09:19
Jaki wybrać sklep online? Hej kochane jako, że zbliżają się Święta chciałabym zamówić kilka kosmetyków i teraz pytanie jakąś stronę polecacie? Ch... Kobierosia 6 CichooBadz03.12.17 - 11:41
Czy ktoś kupował coś w Papilion?Hej Dziewczyny ;) Mam kilka pytań o sklep Papilion. Czy ktoś kupował i wie, czy zwroty do 30 dni normalnie "działają"? ;... MaliNaila 6 Kurczaczek8031.07.19 - 22:24
Ruszyło - Hebe onlineHebe właśnie rozpoczęło sprzedaż internetową! https://www.hebe.pl/home Niestety odbiór osobisty jedynie na terenie War... jojoan 14 Sisi19.07.19 - 11:47
dresslily.com znacie? warto zamówić sukienkę? Czy któraś z was robiła zakupy na tej stronie? Ma podzielone opinie, waham się, czy ryzykować, zwłacza, że upatrzyłam ... zbeergirl 26 Gentelmenfox07.06.19 - 08:31
1 2 3 4 5 6 9