raisinmary
raisinmary
4423 lata temu

Znów ten rossmann

Dziewczyny od jutra rusza kolorówka w rossmannie dla VIP-ów, czy któraś z Was jest vipem i podzieli sie kodem? 🙏🏻 bedzie mój podkład w promocji i a nóż widelec bedzie sie promocja łączyć. Będę ogromnie wdzięczna 🙏🏻
I drugie pytanko, szukam pudru który bedzie dawał takie jedwabista wykończenie, moze któraś z Was coś polecić?

Syll
Syll
16.4k3 lata temu

A można gdzieś sprawdzić, czy jest się VIPem czy dopiero jutro?

raisinmary
raisinmary
4423 lata temu
Syll • 3 lata temu
A można gdzieś sprawdzić, czy jest się VIPem czy dopiero jutro? :D

Tak, jak wejdziesz w aplikacje rossmanna i w zakładce dla Ciebie powinno się pojawić na samej górze 😀

CandyLife
CandyLife
953 lata temu
Syll • 3 lata temu
A można gdzieś sprawdzić, czy jest się VIPem czy dopiero jutro? :D

raisinmary • 3 lata temu
Tak, jak wejdziesz w aplikacje rossmanna i w zakładce dla Ciebie powinno się pojawić na samej górze 😀

A ja mam pytanie jak się vipem zostaje 🤗 na jaki podkład polujesz ?

raisinmary
raisinmary
4423 lata temu
Syll • 3 lata temu
A można gdzieś sprawdzić, czy jest się VIPem czy dopiero jutro? :D

raisinmary • 3 lata temu
Tak, jak wejdziesz w aplikacje rossmanna i w zakładce dla Ciebie powinno się pojawić na samej górze 😀

CandyLife • 3 lata temu
A ja mam pytanie jak się vipem zostaje 🤗 na jaki podkład polujesz ?

Wlasnie nikt tego nie wie. Ja mam ponad 1000pkt i nie jestem. Chciałam True match z loreala, jeśli sie polaczy promocja to wyjdzie on w granicach 20 zł i mega mi zależy 😊

Evelina
Evelina
4493 lata temu

eh nie jestem vipem ale ja tam na obecną chwilę mam swoje nie zużyte zapasy a jeszcze pewno po świętach pójdę znów do pracy w rossmannie ,bo robię tam dorywczo i jak się naoglądam to mi się odechce kupować , no i pewno w listopadzie znów będzie ta akcja jak zazwyczaj to może wtedy pójdę.

hostka92
hostka92
2.9k3 lata temu

Ja już wiem, że wydam dużo kasy na tej promocji, bo mam sporo braków w mojej kosmetyczce.

raisinmary
raisinmary
4423 lata temu

Ja tez, wszysyko mi sie po kończyło. Podkład, puder, tusz

margaret19
margaret19
3713 lata temu

A ja jestem Vipem !! W końcu pierwszy raz będę miała pierwszeństwo 😂

Syll
Syll
16.4k3 lata temu
margaret19 • 3 lata temu
A ja jestem Vipem !! W końcu pierwszy raz będę miała pierwszeństwo 😂

Zazdroszczę

ania173
ania173
6.3k3 lata temu

Ja nie mam

ebinka33
ebinka33
2813 lata temu

Jestem vipem i nie wiem zupelnie od czego to zalezy no i ciesze sie bede miala pierwszenstwo w zakupach wiec uda mi sie upolowac swoje perelki bo w wiekszosci zawsze byly braki a przeczytalam ze z oferty mozna skozystac trzykrotnie myslalam ze tylko raz

beataa1995
beataa1995
20.7k3 lata temu

Słyszałam od koleżanki pracującej w rossmannie że promocje nie łączą się

naaatka
naaatka
5.6k3 lata temu

Ja też niestety nie jestem vipem, a szkoda, bo w takim razie nie będę miała okazji chyba skorzystać z promocji, w czwartek wracam do domu i będę tam aż do 5 maja. U mnie Rossmannow niestety brak, najbliższy 30 km, ale nie wiem czy będę w mieście

vianna
vianna
2.5k3 lata temu

Promocje nigdy się nie łączą, a rabat naliczany jest od ceny regularnej Która nieraz jest sztucznie podwyższona przed promocją więc to nie jest jakoś bardzo opłacalne.

kkosarska
kkosarska
9.2k3 lata temu

Vipem jest ten, kto często odbija aplikacje - czyli często robi tam zakupy

bow90
bow90
5k3 lata temu

łeee ja tym razem nie mam Vipa kto pożyczy Vipa hehe ?

beataa1995
beataa1995
20.7k3 lata temu

ja nie mam vipa

Sherifka89
Sherifka89
13.2k3 lata temu

nie ma vipa bo nie mam roska

Kamirai
Kamirai
2.7k3 lata temu

Ja się załapałam, ale niestety jest ograniczenie do zakupów x3, a zawsze dzielę się z siostrą i mamą (robią zakupy osobno, bo z nimi już nie mieszkam), więc mogę dać jedynie up

Kamirai
Kamirai
2.7k3 lata temu
kkosarska • 3 lata temu
Vipem jest ten, kto często odbija aplikacje - czyli często robi tam zakupy :)

no właśnie nie.. ja mam tylko 118 punktów, kupowałam tam same pierdółki i mam vipa, a moja siostra, która robi dużo częściej zakupy w rossmannie vipa nie dostała.. nie wiem jak to działa.

1 2 3 27
albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.