Tak się wtrącę. Błąd błędem...z czego co wiem to sprzedawca nie ma obowiązku sprzedania produktu jeśli na tym straci. Owszem może wysłać towar, ale tylko z własnej, dobrej woli. Pieniądze Ci musi oddać - jeśli tego nie zrobi wtedy jest problem. Myślę, że pisanie takich wiadomości do firmy nie ma sensu. To tak jakbyś wystawiła omyłkowo nową sukienkę wartą 1000zł za 100zł - ktoś to kupuje, rozumiem, że byś wysłała tej osobie tą sukienkę bez problemu? Myślę, że to walka z wiatrakami. Po prostu zwrócą Ci pieniądze - no trudno.
Pracuje w handlu kilka dobrych lat więc znam temat. Nie trzeba mnie edukować. Z doswiadczenia wiem, ze czasem warto trochę się powyklocac.
Wygląda na to, że i do mnie dotrze paczka, bo dzwonił kurier UPS, ale nie chciało mu się dziś przychodzić... A na nic innego nie czekam.
Niestety nie. I średnio mi się to podoba, bo nie wiem jak będzie ze zwrotem pieniędzy za to drugie zamówienie (albo oba). Ciężko się go domagać nie mając nawet numeru zamówienia. Jak do piątku nie zwrócą kasy to będę do nich pisać.
No rozumiem... Troche srednio to wszystko wyszlo 🙈 daj znać jak już odbierzesz paczkę czy to to
Paczka dotarła, na dniach wrzucę zdjęcie do chmurki. Póki co wszystko wygląda i pachnie super.