Na tym czacie też po czasie łączą z konsultantem, ale mi zaproponowali max 15% zniżki na zakupy, gdzie zazwyczaj i tak dają więcej sami z siebie
Już rozmawiałam z dwoma osobami i mimo jakiś tam zapewnień, że ktoś coś zrobi, cisza i zasłanianie się procedurami, a liczyłam, że uda się coś więcej.
Mi na chacie napisali że jest w drodze... Ale no szczerze w to wątpie. Szkoda tylko że oddawać pieniądze będą 10 dni robocze 🙄
Trzeba próbować z nimi gadać na czacie, ale nie z automatem, a z konsultantem. Ja ich trochę pomęczyłam i być może uda mi się coś ugrać. Ale to się okaże w przyszłym tygodniu.
Też dostałam zwrot. Ale być może będę mogła kupić go w tej samej cenie. Zobaczymy czy rzeczywiście się uda.
Ja też zastanawiałam się czy się z nimi nie dogadać, bo ogólnie po dodaniu rzeczy do koszyka, pokazał mi się komunikat, że zostanie on dla mnie zarezerwowany na godzinę. A tu nagle po złożeniu zamówienia nie mają go na stanie już, śmieszne to, ale nie chce mi się z nimi użerać.
Ludzie się tak rzucili, że niektórzy brali po 3 lub 4 sztuki. Jak wyślą to będzie wysyp na olxach 😅
Ciężko się dogadać, ja dopiero za drugim razem trafiłam na miłą kobietę, która przynajmniej próbowała pomóc. Warto pisać, może przynajmniej dadzą jakiś fajny rabat.
U mnie mówił, ze zamówienie zostało już zamknięte i nie ma możliwości poczekania. Teraz jak już jest gotówka na koncie to już w ogóle po ptakach.