ksanaru
ksanaru
17.72k8 lat temu

avon problemy

Hej. Mam pytanie do konsultantek avon, to już drugie zamówienie z którym mam problem - w poprzednim zamówieniu nie dostałam 1 produktu, mimo, że był na fakturze - na szczęście był to produkt dla mnie za 10 zł, więc dużych strat nie poniosłam. Napisałam do nich, w odpowiedzi napisali, że produkt zostanie dołączony do następnego zamówienia - odebrałam dziś zamówienie, nie dostałam brakującego poprzednio produktu i jakby tego było mało - nie mam kolejnego tym razem nie dla mnie i droższego. W momencie składania zamówienia wszystkie produkty miały zielone światełka - były dostępne. Miał ktoś podobną sytuację? Co zrobiłyście ? Myślę o zakończeniu współpracy, bo ani z tego zysku, ani nic, jedynie nerwy.

magda01
magda01
4388 lat temu

Nigdy nie miałam takiego problemu;/ Też dostałam dziś zamówienie- przy dwóch produktach było żółte światło i wręcz modliłam się żeby przyszły, bo to drogie rzeczy i nie dla mnie i na szczęście jest wszystko

ksanaru
ksanaru
17.72k8 lat temu
magda01 • 8 lat temu
Nigdy nie miałam takiego problemu;/ Też dostałam dziś zamówienie- przy dwóch produktach było żółte światło i wręcz modliłam się żeby przyszły, bo to drogie rzeczy i nie dla mnie i na szczęście jest wszystko:)

to ja miałam zielone - tych z żółtym nawet nie zamawiam

lujcia16
lujcia16
2938 lat temu

ja miałam ale doszły w kolejnym zamówieniu a kol zamówiła i do tej pory nie doszły

Maartaxde
Maartaxde
5518 lat temu

Jestem liderem i moim nowym konsultatnkom czasem to się zdarza mi raz z kredkami do oczu spokojnie naliczyli Ci produkt na fakturze ale doślą na pewno, tylko pewnie teraz nie mają na stanie zbliżają się święta ludzie robią spore zamówienia więc czegoś mogło im zabraknąć powiedz swojej klientce jaka jest sytuacja i na pewno zrozumie na maila dostaniesz informację że dany produkt jest dostępny więc nie martw się

ksanaru
ksanaru
17.72k8 lat temu
Maartaxde • 8 lat temu
Jestem liderem i moim nowym konsultatnkom czasem to się zdarza ;) mi raz z kredkami do oczu ;) spokojnie naliczyli Ci produkt na fakturze ale doślą na pewno, tylko pewnie teraz nie mają na stanie ;) zbliżają się święta ludzie robią spore zamówienia więc czegoś mogło im zabraknąć ;) powiedz swojej klientce jaka jest sytuacja i na pewno zrozumie ;) na maila dostaniesz informację że dany produkt jest dostępny więc nie martw się :)

tylko czemu oba produkty były dostępne w chwili zamówienia..

just
just
2198 lat temu

Sama robiłam dzisiaj zamówienie i a zbierałam się od czwartku bo pozycje często się zmieniały więc system też nie jest automatycznie informowany o braku Dopiero zaczynam i nie miałam takiej sytuacji ale myślę że je dostaniesz

Martina94
Martina94
3598 lat temu

Nie miałam takiej sytuacji ale teraz w okresie świątecznym to co się dzieje to paranoja. Wiadomo, że idą święta, że zamówienia będą duże, więc powinni jakoś zorganizować to tak, żeby nie było braków. Kilku rzeczy nie było a jeszcze kilka z żółtymi światłami. No kurcze Ile razy mam zamawiać ?

ellka
ellka
1.09k8 lat temu

podbijam może ktoś wie coś jeszcze, moja ciocia jest konsultantką i zawsze wszytko od niej dostaję nawet jeśli nie ma na stanie to otrzymuje zamówienie w dalszym terminie

Malinowa92
Malinowa92
7.28k8 lat temu

Mi nigdy się nie zdarzyło coś takiego, więc nie pomogę, ale podbijam temat.

Rocksy
Rocksy
1.03k8 lat temu

Mi ostatnio zamiast bransoletki przyszedł zestaw wisiorek i kolczyki , napisałam do firmy i też ma to przyjść w kolejnym zamówieniu , zaś ten zestaw kazali mi sobie zostawić, mam nadzieję ze ta bransoletka przyjdzie

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.