Dobrze, że dało się dojść do porozumienia ze zwrotem pieniędzy nic więcej mi niepotrzebne wierze że kolejnych takich niedociągnięć ze strony tej Pani nie bedzie
ale jaja ;x 6zł to nie majątek, ale tak sie nie robi, zwykłe oszustwo, kompletne niedoinformowanie @rav22wawa bardzo źle teraz to świadczy o Twojej soobie. a szczególnie wyrzuty które zostały rozlane na forum, co za wstyd...
Kompletne niedoinformowanie klienta, taka świetna "akcja promocyjna" echem odbije się w internecie i zapewne klienci których byś załapała dzięki promocji skorzystali by z normalnych zakupów, ale po tym, to ani przyszli ani obecni na pewno tego nie zrobią
Dziewczyny mają rację - kompletny brak profesjonalizmu.
Napisałam e-maila z zażaleniem, a Pani zaproponowała zwrot pieniędzy. Dodam że pieniadze mam juz na koncie
A ja tam zamówiłam te dwie. 6 zł to nie majątek, a ciekawa byłam bardzo dwóch zapachów, więc przynajmniej będę widziała czym pachną Dodam, że dostałam już maila, że apaszki już do mnie idą.
Ja również zamówiłam dwie, jedna mi się bardzo spodobała, więc wzięłam dwie takie same, drugą komuś podaruję
w pełni się zgadzam!
ja chciałam zerknąć o co z tym chodzi i pomimo ze nie planowałam zakupu zerknełam na warunki: było wyraźnie napisane o zapisaniu się do newslettera, wyborze zapachu oraz jednej sztuce
Poza tym nawet jeśli udało Wam się kupić większą ilość to pomyślcie, że kłócicie się teraz (w porywach) o jakieś 10 gr Jakby Wam w sklepie babeczka się pomyliła i zamiast 20 gr reszty dała 10 to większość machnęłaby ręką i poszła swoją drogą. A tu zażarte niczym lwice.
Możecie mnie zjechać bo macie takie prawo. Tak jak i macie prawo walczyć o swoje "grube hajsy" Mimo wszystko uważam, że niepotrzebnie wyolbrzymiacie sprawę i robicie problem gdzie go nie ma