a więc tak: bezczelne babsko ufff najechała na mnie że nie pomyślałam że ona na tym nie zarabia i że przecież po tym jak zaczęły jej wpływać zamówienia po 14szt dała napis UWAGA, że ona nie mogła zablokować tego minimum zamawiania. Dodała że ma kontakt z blogerkami i przekazuje produkty do testów ( z czym do czego? nie mam pojęcia ) ogólnie e-mail na połowę strony A4
Łaskawie zwróci mi pieniądze.
Mi kobita odpisała miło i grzecznie haha chyba już wie ze nie ma z czym walczyć
podobno pieniądze dostanę
Szanowne Panie (nie babska, chociaż same się tak nazywacie powyżej)
Jako admin TEJ stronki postanowiłem do Was napisać. I zwrócić uwagę na kilka rzeczy.
1. Nie jesteście anonimowe - obrażanie innych może się nie opłacać.
2. Czytajcie opisy produktów - gdyby większość z komentujących e-maile obsługi sklepu przeczytała opis produktu (który jest od zawsze, a nie od wczoraj) wiedziałaby, że można zamówić 1 apaszkę i należy sobie wybrać, jakim zapachem ma zostać zaperfumowana. Nikt takiej informacji nie przeczytał, bo nikt nie przesłał jakim zapachem mają zostać apaszki zaperfumowane.
3. Problemu ze zwrotem pieniędzy nie ma - większość z Was zapłaciła DotPay'em a tam zwrot jest szybki i bezproblemowy.
4. Logicznym jest, że to działanie promocyjne. Wypisywanie głupot i złośliwości można sobie darować -- w końcu po to jest ENTER aby przed jego wciśnięciem czasami się zastanowić i co nieco wykasować.
Na koniec dobra informacja dla tych Pań, które rozczarowane stwierdziły, że najfajniejszych apaszek już nie ma. Po korektach związanych z nadmiernymi zakupami niegodnymi z regulaminem sklepu oraz opisem produktu dziś wieczorem pojawią się apaszki w sklepie. I proszę w uwagach wpisywać, jakim zapachem mają być zaperfumowane.
Warunkiem zakupu jest też zapisanie się do newslettera - bez tego wysyłki też nie będzie. I to też jest w karcie produktu.
Życzę miłego dnia
Admin
esencjaperfum.pl
Droga Pani admin, mogla Pani przewidziec ze klienci beda hurtem zamawiac po kilka sztuk bo taka juz polska natura, ze jak cos jest za darmo to sie bierze ile mozna.Trzeba bylo wczesniej, wystawic komunikat ze mozliwy jest zakup tylko jednej sztuki. Uwazam ze zamowienia zlozone przed komunikatem powinny zostac zrealizowane. W przeciwnym razie mozemy sie odwolac do uokik.
@sailor dokładnie tak to działa... Podobna sytuacja była rok temu w jednym ze sklepów z obuwiem online... Przez czyjąś pomyłkę ktoś wystawił buty wpisując cenę 1 zł ( w ogóle jak można się tak pomylić?) i byli zmuszeni sprzedać je po takiej cenie. Tak samo w tym przypadku. Komunikat pojawił się po złożeniu zamówienia, więc sklep powinien wysłać dziewczynom taką ilość jaką zamówiły.
oczywiście, że to przewidziałam i dlatego w opisie produktu znalazł się taki opis (przykład jednej z apaszek):
Nie wierzysz, że nasze esencje perfum pachną tak długo?
Chcesz sprawdzić zapach naszych perfum?
Zamów apaszkę za 1 grosz psikniętą wybranym zapachem. Należy go wpisać w komentarzu do zamówienia. Apaszkę dostajesz tylko za 1 grosz!
Wymiary apaszki - 50 cm x 50 cm
Wzór - kwiatki i groszki
Kolor - różowy
*jedna osoba może zamówić tylko jedną apaszkę niezależnie od wybranego wzoru
*aby otrzymać darmową apaszkę należy zapisać się do newslettera
opis znajdował się tam od zawsze tj. od dnia gdy apaszki zostały wystawione w tej cenie. Czy ktoś z zainteresowanych go przeczytał? Więc proszę nie zarzucać nam, że takiej informacji nie było.
Ciekawe tylko czy faktycznie tak jak babeczka pisze - informacja o tym, że jedna osoba może zamówić jedną była wcześniej w opisie (teraz jest). Ja niestety nie wiem bo weszłam wczoraj z ciekawości, ale apaszek nie noszę więc tylko je przejrzałam, nawet nie wchodziłam w żadną z nich. Bo jeśli tak było to nie muszą chyba (nie wiem, pewności nie mam) wysyłać więcej niż jednej.
Opisu pewnie nikt nie przeczytal bo byl w slabo widocznym miejscu. Ja sama go nie widzialam. A komunikat ktory sie pozniej pojawil byl duzy i dobrze widoczny. A poza tym dlaczego dala Pani mozliwosc wlozenia do koszyka kilku apaszek a nie jednej? To byl chyba Pani blad i nie wie Pani jak z tego wybrnac... Poza tym pisanie do klientow na forach jest malo profesjonalne.
Wczoraj pojawiła się tylko informacja na samej górze strony. W opisie produktu była od zawsze i łatwo mogę to udowodnić mailami z innymi klientkami sprzed dwóch / trzech tygodni. Takie same wyjaśnienia pojawiały się też tutaj: https://www.facebook.com/parfumsparisPL?fref=nf
wpisy z 29 kwietnia więc ciężko tu mówić o oszustwie.
A obrażanie mnie na forach jest w porządku?
Wydawało mi się to najlepszym miejscem. W końcu opis produktu to miejsce do którego łatwiej dotrzeć niż do dość obszernego regulaminu.
Widze ze dyskusja z Pania nie ma sensu. Pani zachowanie wobec klientow jest nieuczciwe i niesamowicie nieprofesjonalne. Na pewno nie polece Pani sklepu. A co do zamowienia to licze na przyslanie 2 apaszek zgodnie z zamowieniem lub zwrot kosztow.nPozdrawiam.
ja Was nie rozumiem Wszystkie sa za 1 grosz i jeszcze narzekacie, że trzeba płacic za wysyłkę... no sory, ale policzcie takie koszta, jeśli choćby 10 000 osób zamówi, to ile kosztuje wysłać każdej paczkę, skoro zamawiają po kilka? np. choćby te 4zł = prosta kalkulacja = 40 000