Uszkodzony towar
Mam dziś bardzo słaby dzień, ale w tym momencie to już się załamałam. Dziś przyszły skrzynki, które kupiłam na stworzenie skrzyneczek z prezentami dla rodziców. Jedna ze skrzynek przyszła do nas ze złamaną deską. Nikt tego oczywiście nie sprawdził. Nie wiem czy to wina kuriera czy ona taka już była. Mam dylemat czy powinnam ją zareklamować czy w ogóle przyjmą reklamację, czy może sama powinnam to jakoś naprawić. Do ślubu został już miesiąc.
Co radzicie zrobić?
Edit: Skrzynki kupiłam na alledrogo i własnie odkryłam że nie ma tam nawet maila ani numeru do sprzedającego. Więc teraz pytanie brzmi: Jak to naprawić?
Ka bym próbowała zareklamować jakoś. Szkoda że nie sprawdziłaś paczki w obecności kuriera.
Dzwoń do kuriera. Mi jak Gls przywiózł stolik z dziurą i po odebraniu od sąsiadów zobaczyłam dopiero to przyjechali i spisaliśmy jakiś formularz.
U mnie nieoznakowane jezdza tylko inposty. Wejdz w aukcje z ktorej kupowalas i tam jest pytanie do sprzedajacego czy wiadomosc cos takiego. Jesli nie ma zadnych danych typu telefon czy email to jedyna opcja kontaktu
W potwierdzeniu kupna powinnaś mieć dane sprzedawcy. Muszą być jakieś dane, paragonu nie dostałaś ?
skoro na allegro to musiałaś dostać na maila wiadomość o zakupie i odpowiadając na nią bodajże kontaktujesz się bezpośrednio ze sprzedawcą
@RudaWi Mój narzeczony mówi, że jeżeli przyszła dziś mogłaś zadzwonić do kuriera żeby przyjechał i spisał protokół no ale niestety na to już pewnie za późno bo jest godzina 20:30. Jedynym wyjściem jest zadzwonienie do sklepu i tak bym właśnie zrobiła.
skoro to są skrzynki z drewna to ja bym po prostu to skleiła. jest masa preparatów do klejenia drewna. szybko i sprawnie.