Premium
Hej.
Mam problem. Chciałam wykupić premium przez sms i pomyliłam jakąś literkę, napisali mi sms że błędny numer telefonu lub treść. Ale zabrali mi za tego sms pieniądze, nie zwrócą mi już tych 7 zł?
Mam nadzieje, bo korzystałam z telefonu ojca i jak się dopatrzy,że straciłam 14 zł a nie 7 to już mi więcej nie da
Może po prostu musisz chwilę zaczekać i pieniążki wrócą Albo leć doładować szybko tacie konto
Napisz do DC prywatnie, ale obawiam się, że te pieniądze mogą przepaść, bo jednak sms został wysłany Mimo wszystko trzymam kciuki, żeby było ok
Wydaje mi się, że może być z tym problem, bo jednak sms został wysłany do operatora. Jednak musisz napisać do DC aby o wszystkim się dokładnie dowiedzieć.
Administracja napisała, że jeśli dostałam sms zwrotny to nie powinno mi pobrać pieniędzy i zalecili mi złożyć reklamacje na dotpay
Też mi się kiedyś coś takiego przydarzyło i z tego co pamiętam to pieniądze do mnie nie wróciły, wysłałam sms drugi raz ;/
też mi się wydaje, że pieniądze nie wrócą, bo usługa została wykonana (sms został wysłany) i to nie wina operatora ani DC, a twoja, że treść wpisana była nieprawidłowo (chociaż błąd nie zamierzony, ale jednak się wkradł). ale próbuj negocjować z dotpay, może akurat będą tam łaskawi
Właśnie jestem w takiej sytuacji... i jeżeli jest błedna treść to jak moga zabierac pieniądze. !
Zgadzam się z Tobą,a DC kiedyś nie zapewniało,że wróci ta tańsza opcja po jakimś czasi ?