e12125
e12125
19 lat temu

Status ,,zaufana"

Dlaczego mimo że podałam swoje dane, nie dostałam wiadomości dzięki której mogę potwierdzić dane?

sailor
sailor
10.69k9 lat temu

A jesteś pełnoletnia? Jeśli tak, to musisz poczekać.

madzikusek
madzikusek
3399 lat temu

Dokładnie najważniejsze pytanie czy jesteś pełnoletnia

e12125
e12125
19 lat temu

Tak, jestem Czy takie oczekiwanie długo trwa?

Syll
Syll
17.35k9 lat temu

@e12125 Ja czekałam niecałe dwa dni

madzikusek
madzikusek
3399 lat temu

@e12125 ja czekałam niecały dzień

tasiolek
Nieznany profil
1.31k9 lat temu

Ja chyba nawet 3 dni czekałam ...

Samantha21
Samantha21
19 lat temu

Gdzie otrzymam ten dany kod ? Na poczte czy tu na tym portalu ?

malinkowa
malinkowa
4609 lat temu
Samantha21 • 9 lat temu
Gdzie otrzymam ten dany kod ? Na poczte czy tu na tym portalu ?

Z tego co pamiętam kod otrzymuje się na podany numer telefonu smsem

sailor
sailor
10.69k9 lat temu
Samantha21 • 9 lat temu
Gdzie otrzymam ten dany kod ? Na poczte czy tu na tym portalu ?

malinkowa • 9 lat temu
Z tego co pamiętam kod otrzymuje się na podany numer telefonu smsem :)

Mi też coś tam świta, że się kod dostawało smsem

hostka92
hostka92
2.89k9 lat temu

Ja dostałam kod smsem, ale trwało to kilka dni.

Blondi2015
Blondi2015
1848 lat temu

a jeśli nie podało się numeru telefonu?

chemical92
chemical92
1948 lat temu
Blondi2015 • 8 lat temu
a jeśli nie podało się numeru telefonu?

No to chyba nie potwierdzisz

Ja dostałam kod tego samego dnia

AnaisRoue
AnaisRoue
2.04k8 lat temu

Ja dostałam po dwóch dniach więc uzbrój się w cierpliwość

babsi
babsi
9048 lat temu

Aby otrzymać status "Zaufana", należy poprawnie wypełnić swoje dane w "Ustawieniach" -> "O Tobie" (imię, nazwisko, data urodzenia) oraz w "Zaufany Profil" (adres wraz z numerem domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, telefon), a następnie należy kliknąć na "Potwierdź". Po pozytywnej weryfikacji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wyślemy na podany numer telefonu unikalny kod. Dopiero po wpisaniu go pojawi się status "Zaufana".

Otrzymujemy wiele zgłoszeń, gdzie zamiast pełnego nazwiska wpisany jest skrót np. "P." lub zamiast adresu zamieszkania podany jest adres e-mail, bądź numer telefonu nie jest wpisany. W takim przypadku nie możemy zaakceptować owych zgłoszeń - w Powiadomieniach pojawi się komunikat, iż nie mogliśmy zaakceptować Twojego zgłoszenia + powód. Można poprawić dane i ponownie wysłać zgłoszenie.

Jeśli uzupełniłaś poprawnie wszystkie dane i masz ukończone 18 lat, a minęło już kilka dni i nie otrzymałaś od nas kodu - prosimy o wiadomość prywatną do Administracji. Jak się okazuje, w większości takich przypadków w Ustawieniach został wpisany zły numer telefonu.

Pozdrawiam,
babsi

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.