Status ,,zaufana"
Dlaczego mimo że podałam swoje dane, nie dostałam wiadomości dzięki której mogę potwierdzić dane?
Aby otrzymać status "Zaufana", należy poprawnie wypełnić swoje dane w "Ustawieniach" -> "O Tobie" (imię, nazwisko, data urodzenia) oraz w "Zaufany Profil" (adres wraz z numerem domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, telefon), a następnie należy kliknąć na "Potwierdź". Po pozytywnej weryfikacji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wyślemy na podany numer telefonu unikalny kod. Dopiero po wpisaniu go pojawi się status "Zaufana".
Otrzymujemy wiele zgłoszeń, gdzie zamiast pełnego nazwiska wpisany jest skrót np. "P." lub zamiast adresu zamieszkania podany jest adres e-mail, bądź numer telefonu nie jest wpisany. W takim przypadku nie możemy zaakceptować owych zgłoszeń - w Powiadomieniach pojawi się komunikat, iż nie mogliśmy zaakceptować Twojego zgłoszenia + powód. Można poprawić dane i ponownie wysłać zgłoszenie.
Jeśli uzupełniłaś poprawnie wszystkie dane i masz ukończone 18 lat, a minęło już kilka dni i nie otrzymałaś od nas kodu - prosimy o wiadomość prywatną do Administracji. Jak się okazuje, w większości takich przypadków w Ustawieniach został wpisany zły numer telefonu.
Pozdrawiam,
babsi