Oznaczanie produktów.
Hej, staram się oznaczać produkty w każdej chmurce odkąd istnieje taka opcja. Ale mniejszość z nich zostaje zaakceptowana. Wpisuję pełne nazwy, czasami posiłkuję się nazwą produktu z wizażu. Mimo to, oznaczają się większości te produkty, które są już w bazie. Rzadko kiedy pojawiają się te, które ja dodałam. Też tak macie? Czy to ja robię coś źle?
Nowe oznaczenia produktów muszą zostać zaakceptowane przez administrację, co wiąże się z tym że trwa to jakiś czas.
@beataa1995 Ja rozumiem, że jakiś czas, ale 2-3 tygodnie? Wydaje mi się, że to już nie zostanie zaakceptowane.
Ja mam znaczniki jeszcze z końca sierpnia nie zaakceptowane. Moim zdaniem zostaną zaakceptowane, tylko trzeba czekać.
Ja też sprawdzam po prostu na chmurce. W rogu jest ikona jak produkty są oznaczone. Często oznaczam jeden produkt, jak ikony nie ma to znaczy, że nie został zaakceptowany.
Nie chcę otwierać nowego wątku, więc piszę ogólnie bo nie wiem czy zawracać głowę DC.
Chodzi mi o oznaczony produkt - moim zdaniem oznaczyłam dobrze produkt (tak jak było na opakowaniu), ale niestety nie został uznany, a do starej chmurki nie można oznaczyć produktów.
Może by tak wprowadzić jakieś powiadomienia by się przydały czy udało nam się dobrze oznaczyć produkt, ewentualnie coś w stylu ukrytych chmurek by mieć czas na edycję czy coś. Bo niestety czasami ta dodatkowa gwiazdka ucieka (nawet mimo dodania filmiku )
Co Wy na to Clouders, by pojawiły się powiadomienia, czy coś w tym stylu?
Ja jestem na tak. Na 100% wpisałam dobrze numer pomadki, a okazało się, że został oznaczony inny numer, po co miałabym niewłaściwy wpisywać, specjalnie sprawdzałam dwa razy i już nie mogę jej edytować
jakiś czas temu był podnoszony temat otrzymywania powiadomień dot. znaczników, ale wtedy nie było to nawet w planach, aby takie powiadomienia wprowadzić zapewne jest z tym bardzo dużo pracy, co jest zrozumiałe, bo byłaby to całkiem nowa funkcja. mam jednak nadzieję, że w przyszłości się to zmieni bo czasami nawet nie wiem czy i dlaczego dodałam niepoprawny znacznik i co było przyczyną niezaakceptowania lub czy on nadal jest oczekujący zauważyłam, że część znaczników dodawanych do ostatnich chmurek jest dość szybko akceptowana, a "stare" znaczniki są... pominięte?
dodatkowo - widać w katalogu znaczniki produktów z chmurek, które jeszcze nie zostały dodane:
https://dresscloud.pl/cloud/katalog-produktow/19263-life-lakier-do-paznokci-nr-03/ lub https://dresscloud.pl/cloud/katalog-produktow/19262-life-lakier-do-paznokci-nr-02/ (chociaż te produkty są akurat na moich zapisanych chmurkach, więc może tylko ja je widzę?)
no właśnie ja też nie zawsze wiem czy dobrze dodaję znacznik, bo na tych opakowaniach nie zawsze wszystko jest jak np w necie i sama głupieje, czasami po kilka stron oglądam z danym produktem, żeby znaleźć sensowną "nazwę" by dodać do katalogu
też niby widzę, więc chyba nie tylko Ty widzisz
@Syll ja zauważyłam, że wbijają się le nazwy jak jest, np. taki sam produkt tylko inny numerek i klikasz ten już dodany i edytujesz na prawidłowy numerek, po zapisaniu znacznika i chmurki jak wejdziesz to właśnie pokazuje się nazwa tego już wcześniej oznaczonego nie wiem czemu tak się dzieje dlatego chyba lepiej wpisać nazwę od nowa, ale czasami w pędzie zdarza mi się zapomnieć
Aa czyli tak to działa. Ja właśnie najpierw kliknęłam nazwę i później zmieniłam numer, ale pewnie i tak na to poprzednie mi zmieniło..
Tez miałam ten problem przy oznaczaniu z lakierem, wpisywałam po nazwie która już była, zmienilam tylko na końcu numerek, byłam pewna że jest ok, jednak zapisało się z tym numerkiem który był wcześniej i gwiazdka przepadla dlatego popieram pomysł możliwości poprawienia znacznika w ukrytej chmurce
Powinna być też opcja zgłaszania znacznika. Np ostatnio dodawałam krem do twarzy, który jest w dwóch wersjach ale w spisie jest jeden ogólny produkt bez podziału, mimo że jednak są one różne.