Oznaczanie produktów.

carlax

Hej, staram się oznaczać produkty w każdej chmurce odkąd istnieje taka opcja. Ale mniejszość z nich zostaje zaakceptowana. Wpisuję pełne nazwy, czasami posiłkuję się nazwą produktu z wizażu. Mimo to, oznaczają się większości te produkty, które są już w bazie. Rzadko kiedy pojawiają się te, które ja dodałam. Też tak macie? Czy to ja robię coś źle?

Sesil95
jojoan • 7 miesięcy temu
Powinna być też opcja zgłaszania znacznika. Np ostatnio dodawałam krem do twarzy, który jest w dwóch wersjach ale w spisie jest jeden ogólny produkt bez podziału, mimo że jednak są one różne. :/

Popieram zglaszanie, maseczki bebeauty oznaczone są po 5 razy te same...

carlax

Dokładnie, kilka razy jest ten sam produkt, a niektóre dobrze oznaczone znikają i nie są dodawane. :/

Janettt
jojoan • 7 miesięcy temu
Powinna być też opcja zgłaszania znacznika. Np ostatnio dodawałam krem do twarzy, który jest w dwóch wersjach ale w spisie jest jeden ogólny produkt bez podziału, mimo że jednak są one różne. :/

Sesil95 • 7 miesięcy temu
Popieram zglaszanie, maseczki bebeauty oznaczone są po 5 razy te same...

też jestem za! a jak chce się dodać nowy poprawny to jest problem

kngslk

Mnie przy oznaczeniach denerwuje do że nie ma jednego wzoru i duzo kosmetyków jest oznaczonych inaczej... np. szampon do włosów suchych, marakuja i jajko a drugi produkt tego samego producenta to szampon kokos i marchewka do włosów krótkich... moim zdaniem to duże zamieszanie i należałoby to jakoś uporządkować a dodatkowo wprowadzić porządek w dotychczasowych dodanych tagach wiem że to dużo pracy, ale moim zdaniem dopóki nie będzie opracowany dokładny wzór jak co pisać, będzie powstawać masa nieporozumień i problemów z oznaczaniem @dresscloud

babsi

Clouders doskonale rozumiemy co macie na myśli. Ale proszę weźcie pod uwagę to, że naprawdę wiele z Was niepoprawnie wpisuje zamarkowania np. "Catrice - podkład" , "Lovely - błyszczyk", " beglossy-beglossy" , "Schwarzkopfszampon - szampon" - bez nazwy, numeru, dosłownie bez niczego... Każde zamarkowanie jest ręcznie przez nas sprawdzane i na początku dopisywaliśmy dalszy ciąg w zamarkowaniu, ale już tego nie robimy, bo strasznie dużo czasu to zajmuje - robiliśmy zooma zdjęcia, długo szukaliśmy na zdjęciu numeru koloru, dokładnej nazwy..a nie o to w tym chodzi, abyśmy 10-15 min poświęcali na JEDNO niepoprawne zamarkowanie, dlatego po prostu już je usuwamy. Dziennie dochodzi bardzo dużo zamarkowań i wyobraźcie sobie, ile czasu musielibyśmy poświęcić, by naprawiać te błędne czy wysyłać powiadomienia i tłumaczyć każdej osobie co jest źle...

Dlatego kochane czy nie będzie dla nas wszystkich łatwiej jeśli od razu będziecie poprawnie wpisywać nazwy?
Jeśli nie wiecie jak to roić, możecie śmiało do nas pisać, a wytłumaczymy

Dlatego ponownie bardzo Was proszę, że jeżeli decydujecie się na oznaczenie produktu, róbcie to proszę TYLKO wtedy, gdy jesteście pewne jak to robić i że wpisałyście pełną nazwę. Macie produkty w rękach i Wam lepiej go opisać, niż nam robiąc zooma i szukając w Internecie..

Są też Clouders, które dosłownie za każdym razem idealnie wpsują nazwy - wtedy mamy zero pracy, jeden kilk i gotowe. Czyli jednak się da

Odnośnie kilku nazw tego samego produktu - jak same widzicie mimo, że jest jedna nazwa, to są tworzone kolejne.. Później musimy ręcznie wszystkie złączyć w jedno..

Jest to opcja dodatkowa i dla tych Clouders, które chcą razem z nami budować katalog produktów.

Prosimy o cierpliwość i o czas na nadrobienie wszystkich zaległości.


kamilja
jojoan • 7 miesięcy temu
Powinna być też opcja zgłaszania znacznika. Np ostatnio dodawałam krem do twarzy, który jest w dwóch wersjach ale w spisie jest jeden ogólny produkt bez podziału, mimo że jednak są one różne. :/

Sesil95 • 7 miesięcy temu
Popieram zglaszanie, maseczki bebeauty oznaczone są po 5 razy te same...

Janettt • 7 miesięcy temu
też jestem za! a jak chce się dodać nowy poprawny to jest problem

chyba nie wszędzie jest taki błąd - zauważyłam, że w Katalogu Produktów w zakładce posty, produkty się nie powtarzają, ale podczas oznaczania w chmurce - są znaczniki, które się powtarzają i tylko jeden jest poprawny i rzeczywiście możliwy do przypięcia do chmurki, np
"Marion tropical island , banana jelly mask" - znacznik jest możliwy do wyboru przy oznaczaniu w chmurce, a po dodaniu chmurki znacznika nie ma, nie ma go też w katalogu w zakładce posty.
"Marion Tropical Island, Maseczka do twarzy, Jelly Mask, Rozjaśniająca, Banana" - znacznik jest do wyboru przy oznaczaniu i jest również w Katalogu, jest widoczny w chmurce po oznaczeniu.

fajnie byłoby usunąć niepoprawne/zdublowane znaczniki już na etapie oznaczania w chmurce

Janettt
babsi • 7 miesięcy temu
Clouders doskonale rozumiemy co macie na myśli. Ale proszę weźcie pod uwagę to, że naprawdę wiele z Was niepoprawnie wpisuje zamarkowania np. "Catrice - podkład" , "Lovely - błyszczyk", " beglossy-beglossy" , "Schwarzkopfszampon - szampon" - bez nazwy, numeru, dosłownie bez niczego... Każde zamarkowanie jest ręcznie przez nas sprawdzane i na początku dopisywaliśmy dalszy ciąg w zamarkowaniu, ale już tego nie robimy, bo strasznie dużo czasu to zajmuje - robiliśmy zooma zdjęcia, długo szukaliśmy na zdjęciu numeru koloru, dokładnej nazwy..a nie o to w tym chodzi, abyśmy 10-15 min poświęcali na JEDNO niepoprawne zamarkowanie, dlatego po prostu już je usuwamy. Dziennie dochodzi bardzo dużo zamarkowań i wyobraźcie sobie, ile czasu musielibyśmy poświęcić, by naprawiać te błędne czy wysyłać powiadomienia i tłumaczyć każdej osobie co jest źle... Dlatego kochane czy nie będzie dla nas wszystkich łatwiej jeśli od razu będziecie poprawnie wpisywać nazwy? Jeśli nie wiecie jak to roić, możecie śmiało do nas pisać, a wytłumaczymy :kwiatek: Dlatego ponownie bardzo Was proszę, że jeżeli decydujecie się na oznaczenie produktu, róbcie to proszę TYLKO wtedy, gdy jesteście pewne jak to robić i że wpisałyście pełną nazwę. Macie produkty w rękach i Wam lepiej go opisać, niż nam robiąc zooma i szukając w Internecie.. Są też Clouders, które dosłownie za każdym razem idealnie wpsują nazwy - wtedy mamy zero pracy, jeden kilk i gotowe. Czyli jednak się da :) Odnośnie kilku nazw tego samego produktu - jak same widzicie mimo, że jest jedna nazwa, to są tworzone kolejne.. Później musimy ręcznie wszystkie złączyć w jedno.. Jest to opcja dodatkowa i dla tych Clouders, które chcą razem z nami budować katalog produktów. Prosimy o cierpliwość i o czas na nadrobienie wszystkich zaległości.

no właśnie, ja w jednej chmurce byłam przekonana, że nazwa jest dobra - pisałam jak było na opakowaniu (co prawda próbki, ale były) i wczoraj chcąc odświeżyć chmurkę okazało się że znacznika po prostu nie ma i sama nie wiem co było nie tak.
Może naprawdę stwórzmy jakiś wzór wg którego mamy opisywać znaczniki i co zrobić gdy np. nie wszystko jest na opakowaniu.
ja wiele razy obszukałam internet wzdłuż i w szerz w celu znalezienia odpowiedniego opisu, a i tak nie został zaakceptowany.
Rozumiem, że zajmuje to sporo czasu, bo sama jak napisałam często się upewniam, ale gdy się naszukam, a później znacznik znika to jest trochę przykro.
Jak są znowu złe znaczniki i chcę dodać właściwy i ten znika to też nie jest miłe. Także fajnie by było gdybyśmy i my miały ułatwione zadanie by oznaczanie nie szło na darmo jak i Wy żebyście nie mieli wiele roboty przy tym.

kamilja
babsi • 7 miesięcy temu
Clouders doskonale rozumiemy co macie na myśli. Ale proszę weźcie pod uwagę to, że naprawdę wiele z Was niepoprawnie wpisuje zamarkowania np. "Catrice - podkład" , "Lovely - błyszczyk", " beglossy-beglossy" , "Schwarzkopfszampon - szampon" - bez nazwy, numeru, dosłownie bez niczego... Każde zamarkowanie jest ręcznie przez nas sprawdzane i na początku dopisywaliśmy dalszy ciąg w zamarkowaniu, ale już tego nie robimy, bo strasznie dużo czasu to zajmuje - robiliśmy zooma zdjęcia, długo szukaliśmy na zdjęciu numeru koloru, dokładnej nazwy..a nie o to w tym chodzi, abyśmy 10-15 min poświęcali na JEDNO niepoprawne zamarkowanie, dlatego po prostu już je usuwamy. Dziennie dochodzi bardzo dużo zamarkowań i wyobraźcie sobie, ile czasu musielibyśmy poświęcić, by naprawiać te błędne czy wysyłać powiadomienia i tłumaczyć każdej osobie co jest źle... Dlatego kochane czy nie będzie dla nas wszystkich łatwiej jeśli od razu będziecie poprawnie wpisywać nazwy? Jeśli nie wiecie jak to roić, możecie śmiało do nas pisać, a wytłumaczymy :kwiatek: Dlatego ponownie bardzo Was proszę, że jeżeli decydujecie się na oznaczenie produktu, róbcie to proszę TYLKO wtedy, gdy jesteście pewne jak to robić i że wpisałyście pełną nazwę. Macie produkty w rękach i Wam lepiej go opisać, niż nam robiąc zooma i szukając w Internecie.. Są też Clouders, które dosłownie za każdym razem idealnie wpsują nazwy - wtedy mamy zero pracy, jeden kilk i gotowe. Czyli jednak się da :) Odnośnie kilku nazw tego samego produktu - jak same widzicie mimo, że jest jedna nazwa, to są tworzone kolejne.. Później musimy ręcznie wszystkie złączyć w jedno.. Jest to opcja dodatkowa i dla tych Clouders, które chcą razem z nami budować katalog produktów. Prosimy o cierpliwość i o czas na nadrobienie wszystkich zaległości.

Janettt • 7 miesięcy temu
no właśnie, ja w jednej chmurce byłam przekonana, że nazwa jest dobra - pisałam jak było na opakowaniu (co prawda próbki, ale były) i wczoraj chcąc odświeżyć chmurkę okazało się że znacznika po prostu nie ma i sama nie wiem co było nie tak. Może naprawdę stwórzmy jakiś wzór wg którego mamy opisywać znaczniki i co zrobić gdy np. nie wszystko jest na opakowaniu. ja wiele razy obszukałam internet wzdłuż i w szerz w celu znalezienia odpowiedniego opisu, a i tak nie został zaakceptowany. Rozumiem, że zajmuje to sporo czasu, bo sama jak napisałam często się upewniam, ale gdy się naszukam, a później znacznik znika to jest trochę przykro. Jak są znowu złe znaczniki i chcę dodać właściwy i ten znika to też nie jest miłe. Także fajnie by było gdybyśmy i my miały ułatwione zadanie by oznaczanie nie szło na darmo jak i Wy żebyście nie mieli wiele roboty przy tym.

może gdybyśmy wiedziały, dlaczego dany znacznik jest błędny, byłoby mniej złych oznaczeń, bo nie popełniałybyśmy takich samych błędów przy kolejnym oznaczaniu? sama mam sporo niezaakceptowanych znaczników i nie do końca wiem, co było z nimi nie tak.

Janettt
babsi • 7 miesięcy temu
Clouders doskonale rozumiemy co macie na myśli. Ale proszę weźcie pod uwagę to, że naprawdę wiele z Was niepoprawnie wpisuje zamarkowania np. "Catrice - podkład" , "Lovely - błyszczyk", " beglossy-beglossy" , "Schwarzkopfszampon - szampon" - bez nazwy, numeru, dosłownie bez niczego... Każde zamarkowanie jest ręcznie przez nas sprawdzane i na początku dopisywaliśmy dalszy ciąg w zamarkowaniu, ale już tego nie robimy, bo strasznie dużo czasu to zajmuje - robiliśmy zooma zdjęcia, długo szukaliśmy na zdjęciu numeru koloru, dokładnej nazwy..a nie o to w tym chodzi, abyśmy 10-15 min poświęcali na JEDNO niepoprawne zamarkowanie, dlatego po prostu już je usuwamy. Dziennie dochodzi bardzo dużo zamarkowań i wyobraźcie sobie, ile czasu musielibyśmy poświęcić, by naprawiać te błędne czy wysyłać powiadomienia i tłumaczyć każdej osobie co jest źle... Dlatego kochane czy nie będzie dla nas wszystkich łatwiej jeśli od razu będziecie poprawnie wpisywać nazwy? Jeśli nie wiecie jak to roić, możecie śmiało do nas pisać, a wytłumaczymy :kwiatek: Dlatego ponownie bardzo Was proszę, że jeżeli decydujecie się na oznaczenie produktu, róbcie to proszę TYLKO wtedy, gdy jesteście pewne jak to robić i że wpisałyście pełną nazwę. Macie produkty w rękach i Wam lepiej go opisać, niż nam robiąc zooma i szukając w Internecie.. Są też Clouders, które dosłownie za każdym razem idealnie wpsują nazwy - wtedy mamy zero pracy, jeden kilk i gotowe. Czyli jednak się da :) Odnośnie kilku nazw tego samego produktu - jak same widzicie mimo, że jest jedna nazwa, to są tworzone kolejne.. Później musimy ręcznie wszystkie złączyć w jedno.. Jest to opcja dodatkowa i dla tych Clouders, które chcą razem z nami budować katalog produktów. Prosimy o cierpliwość i o czas na nadrobienie wszystkich zaległości.

Janettt • 7 miesięcy temu
no właśnie, ja w jednej chmurce byłam przekonana, że nazwa jest dobra - pisałam jak było na opakowaniu (co prawda próbki, ale były) i wczoraj chcąc odświeżyć chmurkę okazało się że znacznika po prostu nie ma i sama nie wiem co było nie tak. Może naprawdę stwórzmy jakiś wzór wg którego mamy opisywać znaczniki i co zrobić gdy np. nie wszystko jest na opakowaniu. ja wiele razy obszukałam internet wzdłuż i w szerz w celu znalezienia odpowiedniego opisu, a i tak nie został zaakceptowany. Rozumiem, że zajmuje to sporo czasu, bo sama jak napisałam często się upewniam, ale gdy się naszukam, a później znacznik znika to jest trochę przykro. Jak są znowu złe znaczniki i chcę dodać właściwy i ten znika to też nie jest miłe. Także fajnie by było gdybyśmy i my miały ułatwione zadanie by oznaczanie nie szło na darmo jak i Wy żebyście nie mieli wiele roboty przy tym.

kamilja • 7 miesięcy temu
może gdybyśmy wiedziały, dlaczego dany znacznik jest błędny, byłoby mniej złych oznaczeń, bo nie popełniałybyśmy takich samych błędów przy kolejnym oznaczaniu? sama mam sporo niezaakceptowanych znaczników i nie do końca wiem, co było z nimi nie tak.

ja tak samo

kornel
Janettt • 7 miesięcy temu
Nie chcę otwierać nowego wątku, więc piszę ogólnie bo nie wiem czy zawracać głowę DC. Chodzi mi o oznaczony produkt - moim zdaniem oznaczyłam dobrze produkt (tak jak było na opakowaniu), ale niestety nie został uznany, a do starej chmurki nie można oznaczyć produktów. Może by tak wprowadzić jakieś powiadomienia by się przydały czy udało nam się dobrze oznaczyć produkt, ewentualnie coś w stylu ukrytych chmurek by mieć czas na edycję czy coś. Bo niestety czasami ta dodatkowa gwiazdka ucieka (nawet mimo dodania filmiku :/ ) Co Wy na to Clouders, by pojawiły się powiadomienia, czy coś w tym stylu?

Syll • 7 miesięcy temu
Ja jestem na tak. Na 100% wpisałam dobrze numer pomadki, a okazało się, że został oznaczony inny numer, po co miałabym niewłaściwy wpisywać, specjalnie sprawdzałam dwa razy i już nie mogę jej edytować :|

Janettt • 7 miesięcy temu
@Syll ja zauważyłam, że wbijają się le nazwy jak jest, np. taki sam produkt tylko inny numerek i klikasz ten już dodany i edytujesz na prawidłowy numerek, po zapisaniu znacznika i chmurki jak wejdziesz to właśnie pokazuje się nazwa tego już wcześniej oznaczonego :/ nie wiem czemu tak się dzieje dlatego chyba lepiej wpisać nazwę od nowa, ale czasami w pędzie zdarza mi się zapomnieć :/

Syll • 7 miesięcy temu
Aa czyli tak to działa. Ja właśnie najpierw kliknęłam nazwę i później zmieniłam numer, ale pewnie i tak na to poprzednie mi zmieniło..

vivix • 7 miesięcy temu
Tez miałam ten problem przy oznaczaniu z lakierem, wpisywałam po nazwie która już była, zmienilam tylko na końcu numerek, byłam pewna że jest ok, jednak zapisało się z tym numerkiem który był wcześniej i gwiazdka przepadla :( dlatego popieram pomysł możliwości poprawienia znacznika w ukrytej chmurce

Nie wiedziałem, że w ten sposób korzystacie z dodawania produktów, czyli poprzez zmianę samego numeru/koloru. Oczywiście to ma sens.

Dopasowałem funkcję i już działa tak jak powinno, czyli kiedy wybierzecie produkt z listy, i cokolwiek w nazwie zmienicie, zostanie dodany nowy produkt do katalogu.

Janettt
Janettt • 7 miesięcy temu
Nie chcę otwierać nowego wątku, więc piszę ogólnie bo nie wiem czy zawracać głowę DC. Chodzi mi o oznaczony produkt - moim zdaniem oznaczyłam dobrze produkt (tak jak było na opakowaniu), ale niestety nie został uznany, a do starej chmurki nie można oznaczyć produktów. Może by tak wprowadzić jakieś powiadomienia by się przydały czy udało nam się dobrze oznaczyć produkt, ewentualnie coś w stylu ukrytych chmurek by mieć czas na edycję czy coś. Bo niestety czasami ta dodatkowa gwiazdka ucieka (nawet mimo dodania filmiku :/ ) Co Wy na to Clouders, by pojawiły się powiadomienia, czy coś w tym stylu?

Syll • 7 miesięcy temu
Ja jestem na tak. Na 100% wpisałam dobrze numer pomadki, a okazało się, że został oznaczony inny numer, po co miałabym niewłaściwy wpisywać, specjalnie sprawdzałam dwa razy i już nie mogę jej edytować :|

Janettt • 7 miesięcy temu
@Syll ja zauważyłam, że wbijają się le nazwy jak jest, np. taki sam produkt tylko inny numerek i klikasz ten już dodany i edytujesz na prawidłowy numerek, po zapisaniu znacznika i chmurki jak wejdziesz to właśnie pokazuje się nazwa tego już wcześniej oznaczonego :/ nie wiem czemu tak się dzieje dlatego chyba lepiej wpisać nazwę od nowa, ale czasami w pędzie zdarza mi się zapomnieć :/

Syll • 7 miesięcy temu
Aa czyli tak to działa. Ja właśnie najpierw kliknęłam nazwę i później zmieniłam numer, ale pewnie i tak na to poprzednie mi zmieniło..

vivix • 7 miesięcy temu
Tez miałam ten problem przy oznaczaniu z lakierem, wpisywałam po nazwie która już była, zmienilam tylko na końcu numerek, byłam pewna że jest ok, jednak zapisało się z tym numerkiem który był wcześniej i gwiazdka przepadla :( dlatego popieram pomysł możliwości poprawienia znacznika w ukrytej chmurce

kornel • 7 miesięcy temu
Nie wiedziałem, że w ten sposób korzystacie z dodawania produktów, czyli poprzez zmianę samego numeru/koloru. Oczywiście to ma sens. :D Dopasowałem funkcję i już działa tak jak powinno, czyli kiedy wybierzecie produkt z listy, i cokolwiek w nazwie zmienicie, zostanie dodany nowy produkt do katalogu. :)

Po prostu tak jest szybciej niż wpisywać nazwę od początku skoro prawie cała taka sama nazwa już jest
dziękujemy, mam nadzieję dzięki tej zmianie będzie mniej błędnych oznaczeń

GoldenGal

Wróci jeszcze oznaczanie przy edytowaniu chmurek, czy to już dostępne będzie tylko przy nowo utworzonych?

sailor
GoldenGal • 6 miesięcy temu
Wróci jeszcze oznaczanie przy edytowaniu chmurek, czy to już dostępne będzie tylko przy nowo utworzonych?

Też mi tego brakuje. Bo mam mnóstwo chmurek dodanych gdy oznaczenia jeszcze nie było a nie mogę nic z nimi zrobić.

GoldenGal
GoldenGal • 6 miesięcy temu
Wróci jeszcze oznaczanie przy edytowaniu chmurek, czy to już dostępne będzie tylko przy nowo utworzonych?

sailor • 6 miesięcy temu
Też mi tego brakuje. Bo mam mnóstwo chmurek dodanych gdy oznaczenia jeszcze nie było a nie mogę nic z nimi zrobić. :(

No no... ja tylko sprawdzam co kilka dni, czy już można oznaczyć, a tam nic się nie rusza..

claoos
Janettt • 7 miesięcy temu
Nie chcę otwierać nowego wątku, więc piszę ogólnie bo nie wiem czy zawracać głowę DC. Chodzi mi o oznaczony produkt - moim zdaniem oznaczyłam dobrze produkt (tak jak było na opakowaniu), ale niestety nie został uznany, a do starej chmurki nie można oznaczyć produktów. Może by tak wprowadzić jakieś powiadomienia by się przydały czy udało nam się dobrze oznaczyć produkt, ewentualnie coś w stylu ukrytych chmurek by mieć czas na edycję czy coś. Bo niestety czasami ta dodatkowa gwiazdka ucieka (nawet mimo dodania filmiku :/ ) Co Wy na to Clouders, by pojawiły się powiadomienia, czy coś w tym stylu?

Natosu • 7 miesięcy temu
Oo tak jestem za :good:

Jestem za

patpat

Dziewczyny czy Wy też tak długo czekacie na zaakceptowanie oznaczenia chmurki? Mam zdjęcia dodane 6 a nawet 7 dni temu i dalej nie mają znacznika, nie ma opcji że coś źle napisałam bo oznaczałam je już z wcześniej dodanej przez kogoś listy...

TheDream
patpat • 5 miesięcy temu
Dziewczyny czy Wy też tak długo czekacie na zaakceptowanie oznaczenia chmurki? Mam zdjęcia dodane 6 a nawet 7 dni temu i dalej nie mają znacznika, nie ma opcji że coś źle napisałam bo oznaczałam je już z wcześniej dodanej przez kogoś listy...

Mam to samo, ale byłam pewna, że to jakiś błąd i dlatego się nie dodają. Nie chce mi się przy każdej takiej chmurce pisać do administracji

xkyokox

Mam to samo, ale rozumiem, że administracja po prostu nie nadąża z zatwierdzaniem

patpat

No to dobrze, że nie jestem sama nie pozostaje nic tylko cierpliwie czekać

Kamirai
carlax • 7 miesięcy temu
Dokładnie, kilka razy jest ten sam produkt, a niektóre dobrze oznaczone znikają i nie są dodawane. :/

No, mnie też to trochę drażni, bo sama zawsze naprawdę oznaczam sensownie te produkty, sprawdzam nazwę na opakowaniu i stronie producenta, a potem to nie przechodzi, a jakieś błędne oznakowanie tak, nie ogarniam

1 2 3
albo założ konto i udzielaj się na babble-box.