dastiina

Otwieramy Kalendarze Adwentowe 2020

Cześć! ❤️ 🌲🦌🎅

Pomyślałam, że powoli zbliża się 1 grudnia a co za tym idzie? Będziemy otwierać Kalendarze Adwentowe.
Myślę, że taki temat na forum się przyda, aby nie wrzucać od razu chmurek z produktami jeśli nie mamy po prostu na to ochoty, a chciały byśmy pokazać co znajduje się w danym okienku.
Można oczywiście także wrzucać linki do chmurek z danymi produktami z okienek kalendarzy.
Wrzucamy tu praktycznie produkty z kalendarzy kosmetycznych i nie tylko - może nawet i z Kalendarza Adwentowego @Dresscloud!

Co Wy na to?

Zapraszam i zachęcam do aktywności!

PS... Ja już nie mogę się doczekać! ❄️

Dell
kngslk • 4 miesiące temu
sylveco 1 - hydrolat nagietkowy alverde 1 - żel pod prysznic bio-kurkuma dresscloud 1 - dodatkowy dzień premium 🙈🙈 🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄

dastiina • 4 miesiące temu
Ale jej extra! Ten hydrolat 😍

kngslk • 4 miesiące temu
taak! ja się na kalendarz sylveco bardzo cieszę, bo wypuścili sporo nowości, które będę mogła przetestować dzięki kalendarzowi :serce: :serce:

dastiina • 4 miesiące temu
Żałuję, że go nie kupiłam! 😓

kngslk • 4 miesiące temu
nadal dostępny, tak tylko piszę xD

dastiina • 4 miesiące temu
Żałuję, że to widzę 🙈

domkapodomka • 4 miesiące temu
Ja własnie też - zobaczyłam hydrolat i sobie trochę pluję w brodę, że jednak kalendarz odpuściłam (ofc, wiedziałam, że tak będzie). Ale mimo wszystko czekam na mocną przecenę, bo i tak nawet jak dojdzie teraz to z 5 okienek będę w plecy. Za rok kupuje nawet jak będzie za 350 zł, jak już to napiszę to nie będę miała w przyszłym roku wymówek xD

Ja też czekam na przecenę, może się uda Na przyszły rok wszystko lepiej zaplanuję, nie będę już robić takich zapasów i odłożę sobie hajs na kalendarze, wtedy ile by nie kosztował - będzie mój

dastiina
dastiina • 4 miesiące temu
Ja uznałam, że będę wrzucać filmiki z otwierania kalendarza. Kalendarz Douglas 2019 - okienko nr 1. Krem do twarzy SYS - nawilżający 😍

rena442 • 4 miesiące temu
musiałam rano szybko przeskoczyć Twoją relacje na IG xD

Sorki 🤣🤣

Karolinnaa

Ja już po testach z pierwszego okienka 😁😍

ema9088

Pierwszy dzień otwierania kalendarzy W kalendarzu Sylveco znalazłam hydrolat z nagietka, a w kalendarzu Irving białą herbatkę o smaku poziomki z mandarynką

Nurbanu19

I moje produkty z kalendarzy. ❤️
Balea, Alverde, Sylveco i Yankee Candle. ❤️ Miałam jeszcze kupić z Yves Rocher, ale ostatecznie kasę, którą miałam na niego wydałam na książki. 🙈

Monarea

DC i pług. Tylko po co mi on? hmmm

Venus300

W kalendarzu Balea peeling. A w tym od Bomb Cosmetics wydaje mi się, że jest to kosteczka do kąpieli - jest biała i pokryta święcącym na niebiesko brokatem Opisy niestety na opakowaniu brzmią dla mnie dość tajemniczo

dream
kngslk • 4 miesiące temu
sylveco 1 - hydrolat nagietkowy alverde 1 - żel pod prysznic bio-kurkuma dresscloud 1 - dodatkowy dzień premium 🙈🙈 🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄

dastiina • 4 miesiące temu
Ale jej extra! Ten hydrolat 😍

kngslk • 4 miesiące temu
taak! ja się na kalendarz sylveco bardzo cieszę, bo wypuścili sporo nowości, które będę mogła przetestować dzięki kalendarzowi :serce: :serce:

dastiina • 4 miesiące temu
Żałuję, że go nie kupiłam! 😓

kngslk • 4 miesiące temu
nadal dostępny, tak tylko piszę xD

dastiina • 4 miesiące temu
Żałuję, że to widzę 🙈

domkapodomka • 4 miesiące temu
Ja własnie też - zobaczyłam hydrolat i sobie trochę pluję w brodę, że jednak kalendarz odpuściłam (ofc, wiedziałam, że tak będzie). Ale mimo wszystko czekam na mocną przecenę, bo i tak nawet jak dojdzie teraz to z 5 okienek będę w plecy. Za rok kupuje nawet jak będzie za 350 zł, jak już to napiszę to nie będę miała w przyszłym roku wymówek xD

Ja jednak sie skusilam na sylveco i właśnie na niego czekam, bo w tamtym roku żałowałam 😐😀

Rymsia

A ja mam w tym roku Balea, Isana i Yves Rocher

Kurczaczek80

#1 Balea

Kurczaczek80

#1 narzędzia
Do całości dołączone jest poza konkursem etui

Sesil95

W kalendarzu Kinder dzisiaj Kinder jajko

wenkka

W kalendarzu DC dzisiaj dzień wolny 💙

dastiina

Fajne te okienka 😍

bow90

A to produkty z moich kalendarzy :

Szampon do włosów Isana
Krem do twarzy Sys
Żel pod prysznic z kurkumą Alverde
Herbatka z melisą DM
Kinder jajko
Peeling solny Balea

Kurczaczek80

#1 Balea Men

Sesil95
bow90 • 4 miesiące temu
A to produkty z moich kalendarzy :serce: : :serce: Szampon do włosów Isana :serce: Krem do twarzy Sys :serce: Żel pod prysznic z kurkumą Alverde :serce: Herbatka z melisą DM :serce: Kinder jajko :serce: Peeling solny Balea

Co miałaś w jajku? Ja miałam bałwanka

bow90
bow90 • 4 miesiące temu
A to produkty z moich kalendarzy :serce: : :serce: Szampon do włosów Isana :serce: Krem do twarzy Sys :serce: Żel pod prysznic z kurkumą Alverde :serce: Herbatka z melisą DM :serce: Kinder jajko :serce: Peeling solny Balea

Sesil95 • 4 miesiące temu
Co miałaś w jajku? :D Ja miałam bałwanka :balwan:

pingwina

Kurczaczek80

#1 Kalendarz adwentowy DC
3 dodatkowe dni premium

hooney

Kalendarz adwentowy z Yves Rocher.
1 okienko peeling do twarzy 🥰

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 30

albo założ konto i udzielaj się na forum.