desajre
desajre
6204 lata temu

Pęknięta walizka

Na lotnisku bagaże traktują tak, jak kurierzy paczki 😂
Kochane, szybkie pytanko - czy ma któraś z Was paragon/fakturę na walizkę?
Lecąc do Egiptu bardzo mi zniszczyli na lotnisku, jest cała pęknięta, kółka wykrzywione. Całe szczęście, że się nie rozleciała.
Aby złożyć reklamację potrzebuję paragonu lub faktury, a ja zawsze wyrzucam i to mój błąd.

Czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mnie poratować skanem paragonu? ♥️

Wrzucam kilka fotek z Hurghady. Polecam te miejsce na wypoczynek i naładowanie baterii. 🌴

Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka Pęknięta walizka
ania173
ania173
6.99k4 lata temu

Mam fakturę na walizkę na ok 130zl, jeśli może być imienna to moge podesłać.

desajre
desajre
6204 lata temu
ania173 • 4 lata temu
Mam fakturę na walizkę na ok 130zl, jeśli może być imienna to moge podesłać.

O byłabym wdzięczna ♥️

icecold
icecold
2.41k4 lata temu

Ja nie miałam paragonu i dostałam nową walizkę. Moja walizka pękła , złożyłam wniosek na lotnisku, zrobili zdjęcia, nie miałam paragonu na walizkę (też nie trzymam takich rzeczy), kazali mi tylko podesłać maila z podobną walizką, żeby określić jej wartość , a potem przysłali mi maila zwrotnego z różnymi walizkami, żebym wybrała sobie jedną.

desajre
desajre
6204 lata temu
icecold • 4 lata temu
Ja nie miałam paragonu i dostałam nową walizkę. Moja walizka pękła , złożyłam wniosek na lotnisku, zrobili zdjęcia, nie miałam paragonu na walizkę (też nie trzymam takich rzeczy), kazali mi tylko podesłać maila z podobną walizką, żeby określić jej wartość , a potem przysłali mi maila zwrotnego z różnymi walizkami, żebym wybrała sobie jedną.

@icecold Wydaje mi się, że co linia lotnicza to inaczej. Jak rok temu mi uszkodzili to też tak miałam, że zgłosiłam i za jakiś czas mogłam wybrać nową, mojej znajomej natomiast jak uszkodzili bagaż to od razu od ręki dali nowy. A tutaj leciała charterem enterair i jak zgłosiłam na lotnisku w Egipcie, to Pani przyjmująca zgłoszenie nawet o nic nie pytała tylko o dane, w Polsce dostałam kartkę z instrukcją co zrobić i powiedziała, że lepiej aby był paragon, bo z doświadczenia wie, że czasami nie przyjmują reklamacji, dlatego pytam tutaj, może akurat ktoś będzie miał i poratuje

Pęknięta walizka
icecold
icecold
2.41k4 lata temu
icecold • 4 lata temu
Ja nie miałam paragonu i dostałam nową walizkę. Moja walizka pękła , złożyłam wniosek na lotnisku, zrobili zdjęcia, nie miałam paragonu na walizkę (też nie trzymam takich rzeczy), kazali mi tylko podesłać maila z podobną walizką, żeby określić jej wartość , a potem przysłali mi maila zwrotnego z różnymi walizkami, żebym wybrała sobie jedną.

desajre • 4 lata temu
@icecold Wydaje mi się, że co linia lotnicza to inaczej. Jak rok temu mi uszkodzili to też tak miałam, że zgłosiłam i za jakiś czas mogłam wybrać nową, mojej znajomej natomiast jak uszkodzili bagaż to od razu od ręki dali nowy. A tutaj leciała charterem enterair i jak zgłosiłam na lotnisku w Egipcie, to Pani przyjmująca zgłoszenie nawet o nic nie pytała tylko o dane, w Polsce dostałam kartkę z instrukcją co zrobić i powiedziała, że lepiej aby był paragon, bo z doświadczenia wie, że czasami nie przyjmują reklamacji, dlatego pytam tutaj, może akurat ktoś będzie miał i poratuje :)

Pewnie tak. Ja już nie pamiętam czym leciałam, ale chyba lotem lub wizz airem, wszystko poszło mega sprawnie , walizkę dostałam w ciągu kilku dni na adres domowy. Aczkolwiek minus za to , że koszt mojej walizki był dosyć wysoki (kupuje zawsze walizki antlera), a niestety dostałam do wyboru walizki o dużo niższej wartości (ale moja antlerowa była używana, więc nie będę tak naprawdę narzekać). Życzę powodzonka, żebyś odzyskała pieniądze za te walizkę. A Egipt wygląda niesamowicie (cudne fotki )

desajre
desajre
6204 lata temu
icecold • 4 lata temu
Ja nie miałam paragonu i dostałam nową walizkę. Moja walizka pękła , złożyłam wniosek na lotnisku, zrobili zdjęcia, nie miałam paragonu na walizkę (też nie trzymam takich rzeczy), kazali mi tylko podesłać maila z podobną walizką, żeby określić jej wartość , a potem przysłali mi maila zwrotnego z różnymi walizkami, żebym wybrała sobie jedną.

desajre • 4 lata temu
@icecold Wydaje mi się, że co linia lotnicza to inaczej. Jak rok temu mi uszkodzili to też tak miałam, że zgłosiłam i za jakiś czas mogłam wybrać nową, mojej znajomej natomiast jak uszkodzili bagaż to od razu od ręki dali nowy. A tutaj leciała charterem enterair i jak zgłosiłam na lotnisku w Egipcie, to Pani przyjmująca zgłoszenie nawet o nic nie pytała tylko o dane, w Polsce dostałam kartkę z instrukcją co zrobić i powiedziała, że lepiej aby był paragon, bo z doświadczenia wie, że czasami nie przyjmują reklamacji, dlatego pytam tutaj, może akurat ktoś będzie miał i poratuje :)

icecold • 4 lata temu
Pewnie tak. Ja już nie pamiętam czym leciałam, ale chyba lotem lub wizz airem, wszystko poszło mega sprawnie , walizkę dostałam w ciągu kilku dni na adres domowy. Aczkolwiek minus za to , że koszt mojej walizki był dosyć wysoki (kupuje zawsze walizki antlera), a niestety dostałam do wyboru walizki o dużo niższej wartości (ale moja antlerowa była używana, więc nie będę tak naprawdę narzekać). Życzę powodzonka, żebyś odzyskała pieniądze za te walizkę. A Egipt wygląda niesamowicie (cudne fotki :kocham::kocham: )

@icecold właśnie porobiłam zdjęcia, nie miałam pojęcia że w środku to wygląda aż tak 😲 a Egipt jest piękny!

Pęknięta walizka
OrzechOwa235
OrzechOwa235
4.49k4 lata temu

Też wyrzucam wszystkie paragony niestety 😒 piękne miejsce 🥰🥰

albo dołącz do nas i udzielaj się na forum.