
PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC
Dziewczyny, na ezebra wybrałam formę płatności przez Bank IKO i wyskakuje mi podanie jakiegoś numeru nie wiem jakiego, a pomyliłam się bo myślałam że to jest PKO. Anulowałam zamówienie i na poczte przyszło "Potwierdzenie anulowania zamówienia nr...", to zamówienie nie będzie zrealizowane i nie musze za nie płacić?

No chyba tak. Wychodzi na to, że całe zamówienie zostało anulowane i jeżeli chcesz to musisz pakować do koszyka jeszcze raz. Tak mi się wydaje.

Na to wygląda jeśli chcesz zrealizować zamówienie to musisz je złożyć jeszcze raz a ten numer to pewnie był numer klienta do bankowości elektronicznej Twojego banku

Z tego co zrozumiałam to nie musisz Nie można płacic za anulowane zamówienie Zresztą na stronie ezebra w zakładce "Twoje Konto" powinna być informacja o zrealizowanych zamówieniach oraz statusie realizacji, zajrzyj tam i zobacz czy masz to zamówienie w trakcie realizacji

@Estrella Dziękuję Głupia wybrałam dwa razy ten bank i dwa razy źle, bo się nie zorientowałam, a jedno zamówienie za ponad 100zł i się przestraszyłam..
A wiesz może, czy jeśli teraz wybiorę wpłate na konto bankowe to również obowiązuje darmowa dostawa?

@eendoorfin tak w końcu jest dzień darmowej dostawy i nie zaznaczyli ilości zamówień, które można składać Zresztą ostatecznie nic jeszcze nie zamówiłaś więc nie powinni Ci robić żadnych problemów
Ja kiedyś miałam konto w PKO BP a potem zmieniłam na PKO SA i chyba przez 3 miesiące ciągle myliłam banki przy płaceniu on-line

@Estrella Ja mam właśnie w iPKO i wypierałam jakieś IKO bo nie zauważyłam i miałam do wpisania jakiś numer, nie wiem jaki
Teraz już dokonałam przelewu na konto i mam status: przyjęte.
Dziękuję

Raczej anulowane i nie musisz za nic płacić Nie lubię takiej formy płatności, zawsze wybieram przelew ale nie wybieram banku z listy, tylko loguje się na stronę i płacę z konta. Tak lepiej i przynajmniej mam pewność, że doszło.