Dziękujemy Chciałyśmy tego uniknąć, ale to w sumie nawet lepiej, bo będziemy mieli jasne sytuacje w przypadku paczuszek od osób, które biorą udział pierwszy raz
"Choć trochę" to nawet w 1‰ nie odzwierciedla moich uczuć. Paczka jest bajeczna i idealnie się wpisała w moje aktualne potrzeby, z wszystkiego chętnie skorzystam😍❤️. Jestem mega zadowolona🥰.
Jeśli zwracamy uwage komuś to nie po złości. poza tym nie będziemy akceptować paczek, które wg nas nie spełniają oczekiwań. Czasem można czegoś nie doczytać... Dlatego też pomagamy Wam podczas weryfikacji...
Znów jestem w szoku.. Jak można tak niesprawiedliwie ocenić kogokolwiek. Poświęcacie masę czasu, wkładacie serducho - co rok! I powie tak ktoś kto pierwszy raz bierze udział w zabawie? Szok...
Ja jestem co roku zadowolona, a biorę niemalże od samego początku udział. ♥️
Jeśli piszemy swoje preferencje to piszmy je dokładnie, właśnie o tym o czym byśmy chciały dostać, bo nikt nam nie spełni marzeń, gdyż nie czyta w myślach.. Jest to nierealne..
A dla Was to jedyne wyjście wymagać paragonów. ♥️
Pamiętajcie, że nie ważne co ktoś mówi. Jesteście niezastąpione! ♥️ @dastiina @mysweet. ♥️
Przykre to, że ktoś dał Wam taki zarzut. 🤦♀️ Ja brałam udział w tej akcji dwa razy i za każdym razem byłam meeega zadowolona. 🥰 Uważam, że poświęcacie w przeprowadzenie tej akcji dużo czasu oraz że zawsze jesteście dokładne. ❤ Myślę, że to dobry pomysł z tymi paragonami dla osób biorących pierwszy raz udział w akcji.
Dziękuję ❤️ Tak. Po Waszych komentarzach widzę, że macie takie samo zdanie i na 100% będzie taki wymóg.
"nie znamy się na paczkach" brzmi jak bardzo merytoryczny zarzut. 😎
A tak serio, to po to właśnie jest weryfikacja. Zdarza się na pewno, że ktoś coś przeoczy, nie ma się co dziwić. Ale po to formularz jest dość mocno rozbudowany, żeby osoba, która ma zapas kremów do twarzy, tego kremu nie dostała.
Wymóg paragonów będzie pewnie upierdliwy i dla Was i dla kupujących (ja np czasem kupię coś przy okazji swoich zakupów, więc paragon wrzucę do kosza albo do kieszeni i o nim zapomnę), ale myślę, że rozwiąze sporo problemów.
@mysweet @dastiina mam ogromną nadzieję, że nie sprawiło Wam to wielkiej przykrości, ponieważ to co robicie dla nas z tą akcją to jest to coś niesamowitego i wiecie, że każda z nas Was za to uwielbia
Uważam, że kwestia paragonów jest bardzo okej, albo zrobić to dla wszystkich, albo faktycznie dla osób biorących udział pierwszy raz. Jeśli chodzi o ban na zwiększanie budżetu - gdyby weszła weryfikacja paragonów to wtedy chyba sprawa będzie ułatwiona. Albo faktycznie niezwiększanie budżetu dla nowych uczestniczek, ale wtedy kiedy np. z "nową" Clouder zostanie połączona ta, która udział bierze kolejny raz i zawsze jest chętna do zwiększenia budżetu? Tak luźno się zastanawiam
Dziękujemy za Twój komentarz To prawda - dlatego chciałyśmy tego uniknąć Ale na pocieszenie Ci powiem, że ten wymóg będzie dotyczył tylko nowych osób, a Ty od lat bawisz się z nami
Dziękujemy za Twój komentarz Faktycznie, dobrze mówisz odnośnie budżetu. Musiałybyśmy łączyć w pary między sobą nowe osoby, a to mija się z celem W takim razie zostajemy przy temacie paragonów.
Paragony są spoko, chociaż jak ktoś będzie chciał "przygrać" to pewnie i tak to zrobi.
Zastanawiam się, co osoba miała na myśli pisząc, że nie znacie się na paczkach. Obserwuję wątek i wszystko jest super zorganizowane, dobra komunikacja, świetny pomysł z formularzami, wydawało się, że wszystko idzie sprawnie...
Bo idzie Czasami tylko pojedyncze osoby nie rozumieją, że za paczkę odpowiada osoba, która ją przygotowuje
No kto by pomyślał
Super, że macie cierpliwość do tych akcji. I w ogóle chęci do pilnowania tego.
Cierpliwości mi czasami brakuje, ale pocieszeniem są dla mnie paczuszki w chmurkach Clouders To zdecydowanie dla mnie najpiękniejsza nagroda!