jojoan
jojoan
4.76k5 lat temu

Szachownica - nieodebrane zamówienie

Złożyłam zamówienie internetowo dwa tygodnie temu z dostawą do sklepu. 20 min temu byłam w sklepie i jeszcze nie dotarło, a nie będę miała możliwości już go odebrać przed świętami. Przed chwilą zadzwoniła Pani ze sklepu, że już jest do odebrania, ale ja nie mam już możliwości się cofnąć. Zamówienie to prezent więc mam zamiar kupić gdzie indziej coś podobnego skoro tam już nie dam rady odebrać.
Co się stanie z nieodebranym zamówieniem? Niestety Pani w sklepie nie umiała mi odpowiedzieć, a w regulaminie sklepu nie znalazłam odpowiedzi.

Janettt
Janettt
11.94k5 lat temu

Ja niestety się nie orientuję, bo nigdy tam nie robiłam zakupów.
A na stronie nie ma nr telefonu, żeby zadzwonić czy coś? Albo jakiś mail, żeby napisać i zapytać?
Jedynie co mogę to UP.

Torii
Torii
1.4k5 lat temu

Ja też UP.
Zapłaciłaś za zamówienie przez internet czy nie?
Jeśli nie to bym olała, jeśli tak to zadzwoniłabym do Pani ze sklepu, żeby wypisały zwrot na te rzeczy i żeby napisały, że rozmiar nie pasował czy coś takiego

Anja174
Anja174
9985 lat temu

Spróbuj zadzwonić do ich obsługi klienta. Kiedyś miałam podobny problem i Pani powiedziała, że bez problemu można nie odebrać zamówienia, ale nie wiem czy nic się nie zmieniło. Moje zamówienie w końcu odebrał brat, więc też nie wiem ile trwa cały zwrot i odzyskiwanie kasy.

jojoan
jojoan
4.76k5 lat temu

Dzięki dziewczyny

Niestety nie możesz się już wypowiedzieć w tym temacie, ponieważ został zamknięty.