Szachownica - nieodebrane zamówienie
Złożyłam zamówienie internetowo dwa tygodnie temu z dostawą do sklepu. 20 min temu byłam w sklepie i jeszcze nie dotarło, a nie będę miała możliwości już go odebrać przed świętami. Przed chwilą zadzwoniła Pani ze sklepu, że już jest do odebrania, ale ja nie mam już możliwości się cofnąć. Zamówienie to prezent więc mam zamiar kupić gdzie indziej coś podobnego skoro tam już nie dam rady odebrać.
Co się stanie z nieodebranym zamówieniem? Niestety Pani w sklepie nie umiała mi odpowiedzieć, a w regulaminie sklepu nie znalazłam odpowiedzi.
Ja niestety się nie orientuję, bo nigdy tam nie robiłam zakupów.
A na stronie nie ma nr telefonu, żeby zadzwonić czy coś? Albo jakiś mail, żeby napisać i zapytać?
Jedynie co mogę to UP.
Ja też UP.
Zapłaciłaś za zamówienie przez internet czy nie?
Jeśli nie to bym olała, jeśli tak to zadzwoniłabym do Pani ze sklepu, żeby wypisały zwrot na te rzeczy i żeby napisały, że rozmiar nie pasował czy coś takiego
Spróbuj zadzwonić do ich obsługi klienta. Kiedyś miałam podobny problem i Pani powiedziała, że bez problemu można nie odebrać zamówienia, ale nie wiem czy nic się nie zmieniło. Moje zamówienie w końcu odebrał brat, więc też nie wiem ile trwa cały zwrot i odzyskiwanie kasy.