Problem z zamówieniem- adidas
6.03 zamówiłam bluzę na adidas.com do tej pory nie dostałam przesyłki ani żadnej wiadomości o jej wysłaniu. Próbowałam się dodzwonić ale nie da się,wypełniłam formularz kontaktu z działem obsług klienta ale jak klikam "wysłać" to nic się nie dzieje, strona nie ładuje się- jakby nie dało się w ogóle w to kliknąć.
Co mam teraz zrobić ? Myślicie, że maja aż takie opóźnienia? Czy moje zamówienie zostało w jakiś sposób pominięte ?
a gdzie to jest napisane ? bo nie mogę znaleźć. przy wcześniejszym zamówieniu było coś takiego- 1 zdj. a teraz w tym obecnym tak -2 zdj.
nie ma nawet zdjęcia i danych tej bluzy jak przy poprzednim zamówieniu. no i te 1 2 3 - to etapy realizacji zmówienia i tego również teraz nie ma.
"Co zrobić, jeśli jeszcze nie dotarła do mnie przesyłka?" - http://www.adidas.pl/pomoc/co-zrobi%C4%87-je%C5%9Bli-jeszcze-nie-dotar%C5%82a-do-mnie-przesy%C5%82ka.html