DeeZee
Odesłałam DeeZee dwie pary butów, jedne okazały się za małe, a drugie to totalne nie porozumienie, ponieważ przyszły z wadą. DeeZee odkąd odesłałam buty kompletnie nie odpisuje mi na maile, a kasy dalej za zwrot brak. Miał ktoś już taki problem z tym sklepem.
no to jeszcze tydzień muszę poczekać, ale mogliby napisać, że muszę czekać do 14 dni, a nie cisza jak dostali buty.
Nigdy nie miałam z nimi problemu, jednak wykonanie butów nie jest adekwatne do ceny którą proponują, strona elilu ma podobne buty i o połowe tańsze
kochana równiutko 14 dni czekałam na zwrot kasy,ponoć mają tyle zwrotów
to @ od nich
Witam.
Bardzo dziękujemy za przesłanego maila. W obecnej chwili mamy okres wyprzedaży, a co za tym idzie wzmożony ruch i ogromną ilość zwrotów produktów.
Zwrotu płatności dokonamy w czasie ustawowym, w ciągu 14 dni roboczych od daty dotarcia obuwia do naszego centrum logistycznego.
O dokonaniu zwrotu oczywiście powiadomimy w osobnej korespondencji.
Bardzo prosimy o cierpliwość i prosimy o zrozumienie
Pozdrawiam serdecznie