Halo.. ktoś ma taki problem? Od wczoraj nie chce się nic lądować w aplikacji. Wchodzę, jest ok, zdjęcia się ładują, a jak chce wejść w powiadomienia to one się ładują i laduja bez końca aha @kornel miałam przesłać zdjęcie na maila ale skoro już tu piszę - wklejam reklamę która wyswietlila się przy dodawaniu chmurki wczoraj z aplikacji jak jeszcze cokolwiek działało...
Przepadłam całkowicie. Znów miałam przerwę w DC, ale teraz z tą aplikacją to totalne uzależnienie. Tego mi było trzeba!
Aplikacja działa wolniej niż na wersji mobilnej strony. Nie można obracać zdjęć do postów (a często mi przynajmniej wrzucają się w zupełnie innej orientacji niż są w rzeczywistości). Dziś z kolei wrzuciłam chmurkę, z której zdjęcia były widoczne tylko na apce - ja na komputerze nie mogłam ani jej otworzyć, ani edytować, nawet przeczytać tekstu.
a jaki masz telefon? @chemical92 ja mam Samsunga S6 i u mnie jest dokładnie tak samo z szybkością działania i obracaniem zdjęć
prędzej je zmniejszę przez inną aplikację, odwrócę na telefonie i dodam przez przeglądarkę w telefonie niż dodam je przez aplikację DC. (na komputerze też zmniejszam, tylko jeden raz udało mi się dodać zdjęcia w miarę płynnie przez aplikację bez zmniejszania i bez żadnych problemów)
i przez aplikację DC nawet po odwróceniu zdjęć na telefonie dodają się do chmurki nie odwrócone i nie da się ich odwrócić przy dodawaniu.
poza tym powiadomienia sprawniej odczytam również w przeglądarce w telefonie niż w aplikacji.
@kamilja Samsung Galaxy Grand Prime.
Tez mi się udało dodać bez problemu jedynie 1-2 chmurki. Zdjęcie robione w dobrej orientacji w telefonie, w dobrej orientacji się wyświetlające - w chmurce nagle obrócone o 90stopni. Teraz nie mogę np. odczytać powiadomień - na komputerze bez problemu.
@chemical92 mi się dłuuuugo ładują powiadomienia, zarówno przez wifi jak i dane komórkowe. ciekawe czy to wina Samsungów czy po prostu aplikacja jest tak skonstruowana? nie znam się, więc się tylko domyślam, ze to nie jakieś przeciążenie, bo strona działa płynnie, jedynie korzystanie z aplikacji jest utrudnione. chyba że aplikacja funkcjonuje inaczej niż strona?
dziwna sprawa ;/ na szczęście rzadko nie mam dostępu do komputera, więc raz na tydzień przeboleję i przemęczę się z telefonem, chociaż do przyjemności korzystanie z DC wtedy nie należy
@kamilja myślę, że jednak wina apki. Ja się tak cieszyłam na apkę, bo niedługo wyjeżdżam, a tu d... :<
Dodałam jedną chmurkę przed chwilą a gdy chciałam kolejną wyświetlił się komunikat że bez premium nie mogę dodać więcej
Trochę to wymusza żeby mieć premium aby będąc w trasie dodać chmurki.
@Luiza tak, dokładnie chodzi o skłonienie do kupienia premium. Wydaje mi się, że nawet ktoś z administracji pisał, że uruchomienie aplikacji pochłonęło dużo środków a było to mozliwe właśnie dzięki wpływom z premium, dlatego teraz w pewien sposób użytkowniczki premium są uprzywilejowane. Moim zdaniem to całkiem rozsądne rozwiązanie, chociaz moje premium właśnie niedawno się skończyło i na dobrą sprawę powinnam narzekać.